Legalább bennem a segítőszándék megvolt, ha már nálam tapasztaltabbak meg sem próbálták!
Egyébként jó az ábra!
Legalább bennem a segítőszándék megvolt, ha már nálam tapasztaltabbak meg sem próbálták!
Egyébként jó az ábra!
Sziasztok! Valakinél volna esetleg szabad hely vasárnap reggel? Betársulnék utazásba a bringámmal Pestről.
70/943-4708 Köszi!
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
Egyébként úgy tűnik, hogy megmaradok...
középtáv nevezés eladó, 4000Ft
Telefon:
3630-négyötvenöt-78-negyvenkilenc
anyagiak rendezése átutalással vagy személyesen a XIII ker Béke utcában
üdv
J.
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
Most miért kell szivatni?
Edited by fityisz, 2016. August 04. - 08:29.
Na ezen besírtam Kisegítetted szerencsétlent
... Az első mászást nem ismerem mert csak röviden indultam eddig .... A második körről fingom nincs! .....
Edited by quicktor, 2016. August 04. - 08:22.
Köszi!
Valszeg az lesz, hogy megnézem, hogy péntek estig mennyit javul, ha nem javul lehet meghirdetem. Vicc az, hogy kb 2 napja vettem, Gázló óta erre készülök...
Most miért kell szivatni? Feltett egy sztem tök érthető kérdést hogy megtudja e csinálni nehezen terhelhető karral a versot!
Sztem nincs jo válasz! Te tudod eldönteni hogy hogy megy! Amit én látok hogy a kozep ketkoros! Az első mászást nem ismerem mert csak röviden indultam eddig és amin az felment az nem ez! Ellenben a le nagy része dozer ut! A második körről fingom nincs! Ha úgy érzed próbáld még max kb a felénél kiszaldz a célterületén athaladaskor ha nem bírja a karod!
Edited by j4ni, 2016. August 04. - 01:52.
Most miért kell szivatni? Feltett egy sztem tök érthető kérdést hogy megtudja e csinálni nehezen terhelhető karral a versot!Egyszer megszámoltam, hogy a Bükk maratonon pontosan 35678 kormánymozdulatot kellett tennem. Persze ekkor nem előztem, mert ha igen akkor ez a szám módosult 37897-ra. Készítettem egy pontosabb statisztikát is, ebben szerepel, hogy hány jobb illetve hány bal kormánymozdulat szükséges feltétlen, valamint osztályoztam, 0° - 15°, 15°-30° és 30°-60°. 60° fölött már nem számoltam mert szerintem az hülyeség volna. Szóval ezt most nem találom de amint meglesz megosztom veled.
Készítettem egy hátranézős, egy kulacsért lenyúlós és egy tekeréses elemzést is egyszer, ezek érdekelnek?
Edited by Sengakov, 2016. August 04. - 00:44.
Egyszer megszámoltam, hogy a Bükk maratonon pontosan 35678 kormánymozdulatot kellett tennem. Persze ekkor nem előztem, mert ha igen akkor ez a szám módosult 37897-ra. Készítettem egy pontosabb statisztikát is, ebben szerepel, hogy hány jobb illetve hány bal kormánymozdulat szükséges feltétlen, valamint osztályoztam, 0° - 15°, 15°-30° és 30°-60°. 60° fölött már nem számoltam mert szerintem az hülyeség volna. Szóval ezt most nem találom de amint meglesz megosztom veled.
Készítettem egy hátranézős, egy kulacsért lenyúlós és egy tekeréses elemzést is egyszer, ezek érdekelnek?
Most buktam a Pilisben, sarkamat nem tudom terhelni, de úgy tűnik, hogy a tekerést ez nem érinti, nem zavar, mert nem a sarkam van a pedálon.
Viszont kapott a vállam is rendesen, és bizonyos irányokban kevéssé tudom terhelni a vállamat.
Szóval a kérdés az, hogy meg lehet-e a Bükk maraton középtávját minimális kormánymunkával (semmi kerékemelés) úszni?
Illetve mennyi kifejezettem kormányrázós szakasz van benne?
Még nem voltam azért kérdezem....
Előre is köszi!
J.
Most buktam a Pilisben, sarkamat nem tudom terhelni, de úgy tűnik, hogy a tekerést ez nem érinti, nem zavar, mert nem a sarkam van a pedálon.
Viszont kapott a vállam is rendesen, és bizonyos irányokban kevéssé tudom terhelni a vállamat.
Szóval a kérdés az, hogy meg lehet-e a Bükk maraton középtávját minimális kormánymunkával (semmi kerékemelés) úszni?
Illetve mennyi kifejezettem kormányrázós szakasz van benne?
Még nem voltam azért kérdezem....
Előre is köszi!
J.
Edited by j4ni, 2016. August 03. - 17:48.
Garminhoz keresek GPX tracket középtávra!
Ami az oldalon van az nem jó ?
http://www.nse.hu/bu...av-palya-terkep
Eddig nem volt benne (és most se lesz).
Az műsodik kör elején kicsit tovább kellett volna menni, és máshol lejönni a főútra, de ez a rész marad a tavalyihoz hasonlóan.
Köszi, ezt azért a szervezők is oda írhatták volna a közlemény végére!
Üdv!
Rövidtáv nevezés M2 eladó 4500 HUF
érdeklődni a balukov01kukacgmail.com on
Köszönettel
Tegnap kimentem bejárni az első kört.
46km/1050m szint, vagyis a második kör húzósabb lesz.
Pálya: a közös részek nagyjából kitakarítva, fű levágva (sár felszárítva ), a hosszú táv részein viszont vannak meglepetések.
Bélkő tanösvényt teljesen szétmosta a sok eső, most is vizes volt, így számomra nem sikerült kitekerni, még a kanyarig sem.
Kálmányhegyinek is adott a víz rendesen, sok helyen büdös sár, stb.
Új szakasz egész kulturált állapotban. (Három kő)
Bányahegy-Kőkapu részen viszont rengeteg a gally, faág, néhol egy-egy "szikla", szóval figyelős.
Az első kör legvégén van egy hajtű kanyar jobbra, ami levisz az kisvasúti átjáróhoz. Igen jól ereszthető, csak épp az utolsó kanyar után "lett" egy hatalmas vízárok, amit 50-es tempóval nem ad ki.
(Holnap tervezem a 2dik kört.)
Valaki képbe tenne, hol is van ez:
Változás a Hosszú és Közép távan 1 km-s szakaszon. A kiszámíthatatlan időjárás miatt a Bujdusókő melletti lejtőt kivesszük a versenyből baleset veszélyessége miatt. A Rajt-Cél terület után marad a tavalyi nyomvonal / 1 km-s szakasz /, ez távolságában nem módosítja sem a Közép sem a Hosszú távot. Bükk Maraton Rendezőség.
Eddig nem volt benne (és most se lesz).
Az műsodik kör elején kicsit tovább kellett volna menni, és máshol lejönni a főútra, de ez a rész marad a tavalyihoz hasonlóan.
Edited by djbahool, 2016. August 03. - 08:14.
Valaki képbe tenne, hol is van ez:
Változás a Hosszú és Közép távan 1 km-s szakaszon. A kiszámíthatatlan időjárás miatt a Bujdusókő melletti lejtőt kivesszük a versenyből baleset veszélyessége miatt. A Rajt-Cél terület után marad a tavalyi nyomvonal / 1 km-s szakasz /, ez távolságában nem módosítja sem a Közép sem a Hosszú távot. Bükk Maraton Rendezőség.