Valamelyik másik témában (túra) egy rajongója már megírta, hogy kb 4-5.
Azigen!Akkor én elég szr vagyok az évi 9-10000km-rel.Ráadásul írta, h több bringája van, biztos cserélgeti a kormányt
Valamelyik másik témában (túra) egy rajongója már megírta, hogy kb 4-5.
Hány év alatt jött össze 100ezer km?
Valamelyik másik témában (túra) egy rajongója már megírta, hogy kb 4-5.Nem jött válasz, pedig én is kiváncsi lettem volna!
én a Syntacet választanám (ha az ár nem játszik szerepet)
Amugy már kb. 1 éve, hogy bezuhantam kö lépcsökön és azóta kapott egy kb. 4 centis mély kaparást a karbon kormány (fékkat stucni között)
lehet én is körülnézek a Syntacéknál
Hány év alatt jött össze 100ezer km?
zscs: Ha elfogadsz egy ajánlást akkor nálam EZ a befutó, én is ilyet használok 1,5cm emeléssel, szeretem nagyon, súlyban sem veszés és mivel extrémebb igénybevételre van tervezve nem lesz egy gyenge darab....árban kifejezetten bajnok szerintem
Azért az csak nem mindegy, hogy egy 65 kilós versenyzõ vagy a 105 kilós haverom nehezedik arra a kormányra évekig.Nekem az egyenes kormány közzel 100 ezer km ig elment és 120g os volt kapot xc versenyt maratont is.
kormánytöréstöl annyira nem kell félniszerintem.
Nekem ilyen még nem volt hajlani már hajlot de törni még soha.
Nekem az egyenes kormány közzel 100 ezer km ig elment és 120g os volt kapot xc versenyt maratont is.
kormánytöréstöl annyira nem kell félniszerintem.
Nekem ilyen még nem volt hajlani már hajlot de törni még soha.
A sebesség mindent megold.
régifajta golyos (de mar 1 1/8os ahead) kormanycsapagyak kotyogasa a csapagy vagy a haz kopásától van?
valahol lehet részeket venni hozza vagy csak szettben aruljak?
Szerintem cseréld ki, de nem azért, mert lehet, hogy rossz, hanem azért mert benne van a tudatodban, hogy lehet hogy már baja van és ez mentálisan nem tesz jót a bringázásodnak és ez komoly bajokat okozhat.
Most este még alaposan letisztítottam a bicajt, hétvégén úgyis meg akartam tisztítani a nyeregszárat és a váz ezen alkatrészt fogadó csövét, újrakenni stb., na és persze a kormánycsapágyat megpucolni és újrakenni. Átnézem a dolgokat.
Õszintén, fogalmam sincs, mennyire nyúzom ezt a bicajom. AM bicaj 140mm rugóúttal, van, amikor kihasználom, de van, hogy egyszerû döngölt utakon megyek vele, néha csak gurulok aszfalton (terepre ki és vissza sajnos muszáj)... Van, amikor erõsen köves, technikás terepen megyek lefelé és gyakran ugyanígy felfelé, kiállva tekerve, feszegetve a kormányt rendesen. 7e km fölött mértem, amennyit mentem vele, gõzöm sincs, ez sok-e egy kormánynál. De tény, hogy "estek"(?) már vele, konkrétan beszéltem egy sráccal 2-3 hónapja, aki mint tesztbicajt próbálta és elakadt anno a Budai-hegyekben egy fában a kormánnyal és mikor meglátta a bicajom az üzletben ahol vettem (és ahonnan Õ kölcsönözte), rámutatott, jé, ez volt az! :->
A sebesség mindent megold.
A sebesség mindent megold.