akkor se fog belemenni a meridába
- integrált: magát a csapágyat rakod bele a fejcsõben lévõ felfekvõfelületre
- félintegrált: belenyomsz egy betétet a fejcsõbe és abban van a csapágy (itt is a fejcsövön belül van a csapágy)
- hagyományos: belenyomod a kcs. házát a fejcsõbe és a csapágy a vázon kívül van
amiket linkeltétl feljebb azok jók bele. a zs-nek nem fekszik fel olyan mélyen a csészéje
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Indította
bigtom
, 2002. július 25. 10:51
#3281
Írta 2008. január 21. - 12:39

#3282
Írta 2008. január 21. - 12:31

Egyedi vétel, bontott gépbõl származna, elõtte ebben a GT vázban volt(van)
Csak, hogy ne legyen annyira egyszerû a dolog!
Csak, hogy ne legyen annyira egyszerû a dolog!

#3283
Írta 2008. január 21. - 12:25

Namost ne keverjünk 
Van a hagyományos, a félintegrált, meg az integrált. A merida az félintegrált.
Mondd a boltban hogy félintegrált, Meridához. És adják a cuccot. Mindegy milyen, ha normális márkát veszel, nincs nagy különbség.

Van a hagyományos, a félintegrált, meg az integrált. A merida az félintegrált.
Mondd a boltban hogy félintegrált, Meridához. És adják a cuccot. Mindegy milyen, ha normális márkát veszel, nincs nagy különbség.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#3284
Írta 2008. január 21. - 12:21

akarom látni, mikor ezt
belerakod egy ilyenhez
tervezett vázba.
Akkor a Meridák mind integráltak?:wtf:
Még jó hogy kiderült idõben, amíg meg nem vettem.
Integráltak közül mi az ami hasonló minõségben és árban?
ezeket néztem:
FSA ORBIT ZS HEADSET
FSA ORBIT Z HEADSET ez és az elõzö közt mi a különbség?
Ritchey WCS Press Fit
és tényleg a carbon flx team-d ben sem orbit xl2 van.
#3285
Írta 2008. január 21. - 09:50

Én már csináltam ilyet, és mûködött is galiba nélkül, csak túl magas lett így a konstrukció (ez köszönhetõ viszont a spéci fejcsõnek is... Mongoose
)

#3286
Írta 2008. január 21. - 09:01

#3287
Írta 2008. január 20. - 22:33

#3288
Írta 2008. január 20. - 22:17

#3289
Írta 2008. január 20. - 22:16

#3290
Írta 2008. január 20. - 21:52

#3291
Írta 2008. január 20. - 21:41

#3292
Írta 2008. január 20. - 21:28

#3294
Írta 2008. január 14. - 11:43

#3295
Írta 2008. január 14. - 11:38

Igen, de nekem A-head kormánycsapágyam és 1"-os menetes villám van. Pont ez volt a kérdés lényege, hogy ezt egy A-head adapterrel tudom használni vagy nem. Mert ugye amikor összerakom a vázat a villával meg az átalakítóval, azt még semmi nem tartja benne a fejcsõben, szemben a menetes villa+menetes kormánycsapággyal, ahol a kcs-hoz van két záróanya ami rögzíti a villát.
#3296
Írta 2008. január 14. - 11:26

Akkor neked nem a-head csapágy kell, hanem menetes. Azzal összerakod a vázat, villát, beletolod a CJ által említett átalakítót (ami lélnyegében egy rúd) a villanyakba, arra meg mehet az a-head stucni.
#3297
Írta 2008. január 13. - 21:11

#3298
Írta 2008. január 13. - 19:20

#3299
Írta 2008. január 13. - 17:57

Köszi! A bilincses kormánycsapágyat hogy rögzítsem a menetes villanyakra? Vagy a stucni tartja a fejcsõben az egész kormányszerkezetet?Ha átalakító van, akkor az okés. Ha méretre van vágja frankón a villanyak, az megint okés. Átalakító bele a nyakba, stucni az átalakítóra, és slussz passz!
#3300
Írta 2008. január 13. - 14:43

Ha átalakító van, akkor az okés. Ha méretre van vágja frankón a villanyak, az megint okés. Átalakító bele a nyakba, stucni az átalakítóra, és slussz passz!

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960