Mire? Kinek?amugy mi az optimialis kormanyszelesseg?
Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#1201
Posted 2011. October 30. - 09:42
#1202
Posted 2011. October 30. - 08:53
Truvativ World Cup verziók, Stylo vagy Holzfeller. 680 és 700-as szélesség, nagyon jó ívek és jól mutatnak a 29-esen.a kormany emelkedesenel mit adnak meg? a kormanyvegi max magassagot a felfelehajlasi szoggel, vagy a kozepso resz emeleset? tehat ha van egy 20mm 5 fok emelkedesu kormanyom, akkor az hol 20mm?
milyen lowriser kormanyt ajanlanatok, ami nem nez ki furan egy 29er xc gepen? 670mm koruli, 15-20as emelkedessel.
#1203
Posted 2011. October 30. - 08:32
a speci 660as riser kormanya nekem optimalisnak tunt, a mostani 690es flat kicsit szeles (persze lefele nem hatrany).
#1204
Posted 2011. October 29. - 17:24
milyen lowriser kormanyt ajanlanatok, ami nem nez ki furan egy 29er xc gepen? 670mm koruli, 15-20as emelkedessel.
#1205
Posted 2011. October 24. - 20:16
Helló!
Syntace VRO kormányt lehet használni normál stucnival?
Lowrider Vectornál irja "normale Vorbau"t is
Syntace
nekem a héten érkezik a Duraflite. kis visszaépités 685mm röl 640mm-re. AZ Easton Carbon MonkeyLitet használta Systace Superforce stucnival. (saját felelöségre)
Nekem a héten érkezik a Duraflite
#1206
Posted 2011. October 24. - 19:42
#1207
Posted 2011. October 24. - 19:17
az optimalis stucnihossz meghatarozasra van vmi empirikus modszer? en egyrol hallottam, hogyha az ember a nyeregben ul, akkor szemmel vizsgalva a tengelynek egybe kell esnie a kormanyszarral. ez hulyeseg? mindenesetre a korabbi ket teljesen eltero stilusu bringamnal (enduro es trail cangak), mas es mas stucnihossz volt (70/90mm), ennek ellenere azokkal epp egybeesett. a mostani xcnel a tengely mogotte van. eddig nem nagyon erdekelt a dolog, mert ahol bringaztam, ott tobbszor kiall az ember... most viszont 30kmt tekertem sikon, a nyeregben ulve, eroltetett tempoban, es nem esett tul jol a derekamnak.
korabban is gondoltam, hogy a 100as stucnit lecserelem 90esre, de a meres szerint inkabb ilyen 75mm kornyeken esne egybe a kormany a tengellyel (mar ha ez szamit). mi az igazsag, ki hogy lovi be az optimalis hosszt? a hosszt mennyire befolyasolja egyket fokos elteres? a mostani 8 fokos, a truva stucnik 5-6 fokosak.
Az említett szabálynak túl sok értelme nincs. Kb kiindulási alapnak jó annak, aki egyáltalán nincs képben.
A sebesség mindent megold.
#1208
Posted 2011. October 24. - 17:57
korabban is gondoltam, hogy a 100as stucnit lecserelem 90esre, de a meres szerint inkabb ilyen 75mm kornyeken esne egybe a kormany a tengellyel (mar ha ez szamit). mi az igazsag, ki hogy lovi be az optimalis hosszt? a hosszt mennyire befolyasolja egyket fokos elteres? a mostani 8 fokos, a truva stucnik 5-6 fokosak.
#1210
Posted 2011. October 15. - 20:13
#1211
Posted 2011. October 12. - 15:27
#1212
Posted 2011. September 29. - 11:45
Egy ilyen paraméterekkel rendelkezõ fejcsõhöz létezik reduktor normál, 1,1/8"-os villanyakhoz?
Amennyire sikerült átlátnom az új névjegyzéket, valami olyan cucc kéne a fejcsõ aljához, ami IS52/30...
Hopp, mégis létezik: http://store.canecre...6.98507.0?pp=8
#1214
Posted 2011. September 25. - 19:20
#1215
Posted 2011. September 25. - 19:16
2012-re minden Merida karbon bringa és váz gyárilag 90 fokos „Block Head” kormánycsapággyal kerül forgalomba, így a kormányt nem lehet beleütni a felsõcsõbe.
a block head kormánycsapágy micsoda?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1216
Posted 2011. September 09. - 13:26
Nos, ha az a kcs van benne, ami az általad linkelt specifikációjában szerepel (AiX-03), ...
Az van benne! Nagyon szépen köszönöm a választ. Így már világos a különbség.
#1217
Posted 2011. September 09. - 13:17
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1218
Posted 2011. September 09. - 13:11
#1219
Posted 2011. September 09. - 12:40
Canyon | Mountainbikes | Torque 5.0 Playzone
Most gondolkoztam el rajta,ahogy nézegettem a eurobike-os képeket,h hagyományos csapággyal már nem is nagyon gyártanak vázakat. Én meg mielõtt megvettem a mostani gépet vettem egy chris king kormánycsapágyat,h majd,ha készül az új gép. Aztán mikor meg kiderült,h nem sima való bele,akkor még mindig ott tartottam,h nem baj jó lesz még a következõbe,vagy ha építek még egy gépet,de ahogy elnézem már nem nagyon fogom tudni,szóval adhatom el. Kár érte.
#1220
Posted 2011. September 08. - 16:13
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]