és rátaposol közben a kormányra hogy valami erõszak is legyen a dologban ;D ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Indította
bigtom
, 2002. július 25. 10:51
#5881
Írta 2004. március 31. - 14:31
#5882
Írta 2004. március 31. - 14:29
#5883
Írta 2004. március 31. - 14:09
elsõ kerék falnak neki lök (egyik lábbal megtámaszt, hogy ne guruljon vissza, de ez opcionális ;D)
ésssss mozgat
ésssss mozgat
#5884
Írta 2004. március 31. - 09:22
#5885
Írta 2004. március 31. - 09:13
A bal, vagy jobb kezedet használod féknek, de csak álló helyzetben, gurulás közben szar lesz ;D
#5886
Írta 2004. március 31. - 06:54
ha nincs elsõfékem honnan tudom megálapítani hogy kotyog e a kormánycsapágy? ;D
#5887
Írta 2004. március 30. - 23:01
Nem kell ezek közül valakinek valami ?
Titec Hellbent DH kormány - 10e
Thomson 140/10 stucni - 10e
RaceFace RealSeal DH kormánycsapágy - 15e
iljicske, tudod, hogy ezt nem szabad..
ne csináljunk belõle rendszert, okés?
Titec Hellbent DH kormány - 10e
Thomson 140/10 stucni - 10e
RaceFace RealSeal DH kormánycsapágy - 15e
iljicske, tudod, hogy ezt nem szabad..
ne csináljunk belõle rendszert, okés?
#5888
Írta 2004. március 30. - 22:47
Te figyelj öszintén fingom sincs, de van egy olyan tippem, hogy nem elég magas :
(fogsz egy vonalzót besétálsz egy boltba és leméred)
csúnya?hát azért szerintem kevesebb bringát látsz hézagoló nélkül mint hézagolóval...és különbenis döntsd el.. én annak avygok a híve hogy inkább müködjön mint csillogjon..
remélem érted
amúgy egyszerû a dolog levágsz a teló nyakából 2 centit... azért szoktak hézagolót tenni, hogy ha vázat váltanak/eladják a teleszkopot akkor esetlegesen ne merüljön fel aza probléma, hogy rövid a nyak
(fogsz egy vonalzót besétálsz egy boltba és leméred)
csúnya?
remélem érted
amúgy egyszerû a dolog levágsz a teló nyakából 2 centit... azért szoktak hézagolót tenni, hogy ha vázat váltanak/eladják a teleszkopot akkor esetlegesen ne merüljön fel aza probléma, hogy rövid a nyak
#5889
Írta 2004. március 30. - 22:31
De az meg már megint csúnya Polar X hézagolóval hát LOL figyu láttam ilyen ACOR DH stucnit 6000FTért az milyen magas??
#5890
Írta 2004. március 30. - 22:23
hézagolót neki (remélem így hívják ;D)
hogy értsd... ez egy ~1 cm-es alátét, amit direchte erre találtak ki :
hogy értsd... ez egy ~1 cm-es alátét, amit direchte erre találtak ki :
#5891
Írta 2004. március 30. - 21:50
Figyu ti nem tudtok olyan stucnit ami 5.5 cm magas.
Mert a mostani stucnim nem elég hossú és kilóg a telóból 2cm. LOL nagyon csúnya!!!
Streetre meg DH ra kellene ja és ne legyen százezermillió forint
Mert a mostani stucnim nem elég hossú és kilóg a telóból 2cm. LOL nagyon csúnya!!!
Streetre meg DH ra kellene ja és ne legyen százezermillió forint
#5892
Írta 2004. március 29. - 14:17
Én csak a Hussefelt 31.8 nyakról és DH kormányról tudok szólni. Überkirály. Nekem a polarxemen a 40mm-s pont megfelelõ; a kormányt levágtam 620-asra. Így disznón is néz ki 8) és az egész rendszer nagyon stabil és kõ merev ;D. Ezzel már végre nem fogom az arcommal szántani a talajt anyagfáradás miatt!
#5893
Írta 2004. március 29. - 11:40
#5894
Írta 2004. március 27. - 20:14
truvativ egyenes XC XR kormányáról van valakinek tapasztalata?
2,5 körül elég jó áron van szerintem...
egyébként ez az XR milyen kategória truv-éknál?
2,5 körül elég jó áron van szerintem...
egyébként ez az XR milyen kategória truv-éknál?
#5895
Írta 2004. március 21. - 23:37
emilben ugyan nem fogom elkuldeni, de ha erre jarsz akkor ittvan egy ilyen manual kepe:
ez egy fsa pig csapi, de kb uaz az osszes.
http://www.tar.hu/thezolee/kcs1.jpg
http://www.tar.hu/thezolee/kcs2.jpg
ez egy fsa pig csapi, de kb uaz az osszes.
http://www.tar.hu/thezolee/kcs1.jpg
http://www.tar.hu/thezolee/kcs2.jpg
#5896
Írta 2004. március 21. - 22:41
Éppen összerakom az elsõ biciklimet, de a korcsapnál elakadtam. 1-2 alkatrész kimaradt. tud valaki egy részletes képet küldeni, hogy milyen alkatrészek hova kerülnek? gonzalez@hello.hu címre.
#5897
Írta 2004. március 18. - 14:54
#5898
Írta 2004. március 18. - 14:25
szerintem csak vegyel egy rotort ahhoz kapsz bovdent is
veszel meg egy atfurt kormos diot az elso feknek es kesz.
nem neztem meg de ez a rotoros fejcsapagy huyleseg!
kell egy fejcsapi meg egy rotor
veszel meg egy atfurt kormos diot az elso feknek es kesz.
nem neztem meg de ez a rotoros fejcsapagy huyleseg!
kell egy fejcsapi meg egy rotor
#5899
Írta 2004. március 18. - 07:15
Ide kb illik amit akarok kérdezni:
A BMX és a MTB mostmár eléggé összekeveredtek, úgyhogy azt szeretném kipróbálni hogy hogyan lehetne rotort aplikálni a bicómra. Úgy gondoltam hogy a hátsó fék úgyis bowdenes tárcsa (Avid, vagy iesmi), elöl nemérdekes. Szal ehhez kéne rotoros kormánycsapágy, amit nemtom hol és milyet lehet kapni. A Norco 2040 bicón ilyen van. Kellene akkor egy ilyen, meg két bowdenkettõítõ. Na errõl megint fogalmam sincs hogy hogy lehet összekötni a bowdeneket benne/hozzá.
Szóval aki tud okosat az ossza meg legyen szives!
A BMX és a MTB mostmár eléggé összekeveredtek, úgyhogy azt szeretném kipróbálni hogy hogyan lehetne rotort aplikálni a bicómra. Úgy gondoltam hogy a hátsó fék úgyis bowdenes tárcsa (Avid, vagy iesmi), elöl nemérdekes. Szal ehhez kéne rotoros kormánycsapágy, amit nemtom hol és milyet lehet kapni. A Norco 2040 bicón ilyen van. Kellene akkor egy ilyen, meg két bowdenkettõítõ. Na errõl megint fogalmam sincs hogy hogy lehet összekötni a bowdeneket benne/hozzá.
Szóval aki tud okosat az ossza meg legyen szives!
#5900
Írta 2004. március 18. - 00:50
Kis mese:
Ma bringával voltam suliba.....nap végén akarok hazaindulni átöltözök leszedem a lakatot stb..
Nézem másik srác (Caprine Dual) hátsó fékét szétakasztoták. mondom de bunkók ezek vissza akasztom >
megnéztem alaposabban a gépet és a Trinity hajlitott kormán, stucnitól jobbraesõ része egy-az egyben levolt törve ;D
Majd elcsipem a srácot és megkérdem mit alkotott :
Ma bringával voltam suliba.....nap végén akarok hazaindulni átöltözök leszedem a lakatot stb..
Nézem másik srác (Caprine Dual) hátsó fékét szétakasztoták. mondom de bunkók ezek vissza akasztom >
megnéztem alaposabban a gépet és a Trinity hajlitott kormán, stucnitól jobbraesõ része egy-az egyben levolt törve ;D
Majd elcsipem a srácot és megkérdem mit alkotott :