Nem tudjátok ,hogy hol lehet venni headlockot ?
Mert én itt Fehérváron kérdeztem már ,de nem volt .
Pesten lehet vhol kapni ?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Indította
bigtom
, 2002. július 25. 10:51
#4861
Írta 2006. január 28. - 20:40
#4862
Írta 2006. január 28. - 19:42
áhhh még semmi sincs benne :]
Csak a kormánycsapágy és ennyi , se csillag, se dió ,se headlock )))
Nem csoda ,hogy kotyog :]]]
Csak a kormánycsapágy és ennyi , se csillag, se dió ,se headlock )))
Nem csoda ,hogy kotyog :]]]
#4863
Írta 2006. január 28. - 19:19
hát azért azt izgalmas lesz (lenne) beállítani
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4864
Írta 2006. január 28. - 19:17
#4865
Írta 2006. január 28. - 18:27
headlock nélkül se szabadna kotyognia...
tehát sima rózsával is össze kéne tudnod húzni kotyogás nélkül.
lassú vagyok
tehát sima rózsával is össze kéne tudnod húzni kotyogás nélkül.
lassú vagyok
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4866
Írta 2006. január 28. - 18:27
a kotyogást nem a headlock fogja megoldani...
kilazított stucni mellett húzz egy keveset a felsõ, kormánycsapit összehúzó csavaron, ami bele megy a csillagba, ezután húzd meg a stucni csavarjait, ha még elforog rendesen a kormány, de már nem lötyög, akkor sikerült belõnöd rendesen a dolgot, ha nem, akkor lehet vele még játszadozni...
kilazított stucni mellett húzz egy keveset a felsõ, kormánycsapit összehúzó csavaron, ami bele megy a csillagba, ezután húzd meg a stucni csavarjait, ha még elforog rendesen a kormány, de már nem lötyög, akkor sikerült belõnöd rendesen a dolgot, ha nem, akkor lehet vele még játszadozni...
#4867
Írta 2006. január 28. - 17:01
Nah végül sikerült összeraknom a rohadt tûgörgõs kormánycsapit :
elõször a kisebb fémgyûrû majd a tûgörgõk utána nagyobb fémgyûrû és ezt az egészet a gumi zárja .
remélem jó ,mondjuk kotyog egy picit ,de nincs fenn headlock....
elõször a kisebb fémgyûrû majd a tûgörgõk utána nagyobb fémgyûrû és ezt az egészet a gumi zárja .
remélem jó ,mondjuk kotyog egy picit ,de nincs fenn headlock....
#4868
Írta 2006. január 28. - 17:00
kis kiegészítés:
gyapi féle esztergált cucc: 1500ft, 88g
use headlock: ~7-8e ft, 55g
gyapi féle esztergált cucc: 1500ft, 88g
use headlock: ~7-8e ft, 55g
Autist Team:)
#4869
Írta 2006. január 28. - 16:57
Headlock-bol?
Teljesen mindegy. A hazi gyartmanytol az Azonic -ig mindegyik ugyanazt tudja. Az Acorral lehet olyan gond, hogy vastag alu nyakas villa eseten nem fer bele az also resz a nyakba, le kell belole reszelni. Nemelyik nem eleg hosszu.
Igazabol csak sulyban lehet kulonbseg, de aki mar headlock -ot vesz, annak szinte mindegy.
A hazi gyartmanyuaknal csak arra kell figyelni, hogy az also resze ne egy ganyolt anyacsavar+alatet legyen, hanem rendes esztergalt darab amiben a menet van.
Teljesen mindegy. A hazi gyartmanytol az Azonic -ig mindegyik ugyanazt tudja. Az Acorral lehet olyan gond, hogy vastag alu nyakas villa eseten nem fer bele az also resz a nyakba, le kell belole reszelni. Nemelyik nem eleg hosszu.
Igazabol csak sulyban lehet kulonbseg, de aki mar headlock -ot vesz, annak szinte mindegy.
A hazi gyartmanyuaknal csak arra kell figyelni, hogy az also resze ne egy ganyolt anyacsavar+alatet legyen, hanem rendes esztergalt darab amiben a menet van.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4870
Írta 2006. január 28. - 16:57
teljesen mindegy
a márkásabbak talán könnyebbek pár grammal, de drágábbak is
1500ft-os esztergált cucc is ugyanolyan jó
szal lényeg a lényeg: mindegyik ugyanolyan jó, a márkás talán könnyebb picit
a márkásabbak talán könnyebbek pár grammal, de drágábbak is
1500ft-os esztergált cucc is ugyanolyan jó
szal lényeg a lényeg: mindegyik ugyanolyan jó, a márkás talán könnyebb picit
Autist Team:)
#4871
Írta 2006. január 28. - 16:53
nah akkor most a következõ költõi kérdés ,hogy melyik márkát érdemes megvenni belõle ? :]]]]
#4872
Írta 2006. január 28. - 16:51
Megint okosabb lettem egy kicsit, ami most nem nagy dolog, mert a kormányszerkezet úgy egészében terra incognita volt számomra, és mint az most kiderült, egyes dolgokról még az információim is rosszak voltak.
#4873
Írta 2006. január 28. - 16:48
pontosan
sokkal jobb megoldás mint a rózsa/csillag/dió(nevezzük akárhogy...)
sokkal jobb megoldás mint a rózsa/csillag/dió(nevezzük akárhogy...)
Autist Team:)
#4874
Írta 2006. január 28. - 16:42
De ha benne hagyod a headlockot akkor sincs gáz mert egy csillag/diós megoldás 40-50 g egy headlock meg 80
úgy hogy headlock szerintem
úgy hogy headlock szerintem
#4875
Írta 2006. január 28. - 16:24
Igen, ezt szoktak csinalni de nem csak CC -sek.
Headlock be, meghuz, beall a rendszer, stucni meghuz, ezzel lefixalod a dolgot kellokepp, aztan headlock ki.
Persze csak versenyre szoktak ezt alkalmazni, nem a mindennapi hasznaltkor.
Headlock be, meghuz, beall a rendszer, stucni meghuz, ezzel lefixalod a dolgot kellokepp, aztan headlock ki.
Persze csak versenyre szoktak ezt alkalmazni, nem a mindennapi hasznaltkor.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4876
Írta 2006. január 28. - 16:23
A kezembe van egy headlock, ami áll:Naná, 0 g az minden létezõ alkatrész súlyánál kevesebb!
Csavar meg nem lazul ki,mert nem kontárkodunk szerelésnél.
Mondjuk értelemszerûen oldalirányba tud ilyenkor Lfordulni a stucni,olyan alkalmakkor,amikor a kereket a terep más irányba kormányozná,mint te,értelemszerûen ez akkor is gáz,ha van fenn kupak és dió/lock
- egy rúd, alul/felül menetes lyukkal
- a rúd két végén egy-egy csavar, az alsón plussz anya
- a csavarokon egy-egy darab mûa. kupak
Ez az összeállítás akkor könnyebb mint a "diós"? Ezért nem értem a 0 gr-ot, amit írtál.
#4877
Írta 2006. január 28. - 16:17
Naná, 0 g az minden létezõ alkatrész súlyánál kevesebb!
Csavar meg nem lazul ki,mert nem kontárkodunk szerelésnél.
Mondjuk értelemszerûen oldalirányba tud ilyenkor Lfordulni a stucni,olyan alkalmakkor,amikor a kereket a terep más irányba kormányozná,mint te,értelemszerûen ez akkor is gáz,ha van fenn kupak és dió/lock
Csavar meg nem lazul ki,mert nem kontárkodunk szerelésnél.
Mondjuk értelemszerûen oldalirányba tud ilyenkor Lfordulni a stucni,olyan alkalmakkor,amikor a kereket a terep más irányba kormányozná,mint te,értelemszerûen ez akkor is gáz,ha van fenn kupak és dió/lock
#4878
Írta 2006. január 28. - 16:13
A headlock könnyebb?Pedig de.Csak összehúzzák a cuccot,és kiveszik.Könnyebb,mint a dió.
#4879
Írta 2006. január 28. - 16:08
és ha kilazul a csavar akkor kopp
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4880
Írta 2006. január 28. - 16:04
Pedig de.Csak összehúzzák a cuccot,és kiveszik.Könnyebb,mint a dió.