Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#4401
Írta 2006. szeptember 23. - 02:10
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4402
Írta 2006. szeptember 21. - 22:04
Race, no Rest!
#4403
Írta 2006. szeptember 21. - 18:46
Nekem egy wtb momentem c kormánycsapágy van a gépemben már 2 éve és hozzá se kellett nyúlni, de az is fsa:) .FSA-k sztem is mind faszák!
Orbit UF, golyósor/tûgörgõ volt eladtam géppel 3 évet futott gond nélkül
Orbit XLII iparis van gépben semmi baja
most érkezik Orbit DL szûkítõs, remélem fasza lesz
A sebesség mindent megold.
#4404
Írta 2006. szeptember 21. - 12:02
amugy szerintem 4-5 ezer max.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4405
Írta 2006. szeptember 21. - 10:54
kormányszár és kormány csere elött állok. jelenleg egy truvativ xr rizer kormányom van egy amoeba stucniban. az amoeba itthon nem tulságosan elterjedt márka, legalábbis szerintem. ebbõl a stucniból van kapásból kettõ is. amire cserélem az a ritchey wcs stucni és wcs karbon egyenes kormány. a kérdésem igazánól arra irányúl, hogy ezt a stucnit vajon mennyiért lehet értékesíteni?http://pix.bikemag.h...64_DSC00010.JPG
oldalról is egy kép http://pix.bikemag.h...981DSC00006.JPG
mielött félreértenétek: a stucnit kell nézni. a kormány itt még nem truva volt. a kép nem túl aktuális (tavaly szept. 18)
#4406
Írta 2006. szeptember 21. - 09:28
Orbit UF, golyósor/tûgörgõ volt eladtam géppel 3 évet futott gond nélkül
Orbit XLII iparis van gépben semmi baja
most érkezik Orbit DL szûkítõs, remélem fasza lesz
#4407
Írta 2006. szeptember 20. - 22:32
aztán eladtam a bullittal együtt
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4408
Írta 2006. szeptember 20. - 21:56
#4409
Írta 2006. szeptember 20. - 19:18
#4410
Írta 2006. szeptember 20. - 19:14
forest: FSA XL II..
http://ebike.hu/term...ahead-1-1|8/466
#4411
Írta 2006. szeptember 20. - 18:57
#4412
Írta 2006. szeptember 14. - 19:22
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4413
Írta 2006. szeptember 14. - 18:48
Volt eg Pazzaz stucnim elég rövid volt és ilyesmit szeretnék.
Mennyiért lehet ilyesmit (akár ugyanilyet) kapni és hol?
UI:
Na használjatok szakkifejezéseket mert nem vágom nagyon a témát ha lehetne akkor irjatok körül léccike...
Jesus Bikers klub
#4414
Írta 2006. szeptember 13. - 22:16
Egyértelmûen az épített DT/King konfiguráció - és továbbra is Thomson flame...
talán nem véletlenül kerül a CK agypár annyiba, mint a komplett Crossmax XL kerék...
#4415
Írta 2006. szeptember 13. - 21:37
#4416
Írta 2006. szeptember 13. - 21:36
konnyu, barom eros, rohadtjol nez ki, nem eszelosen draga, es meg kapni is lehet. es majerabb mint akarmelyik RF. esetleg... klasszikus system xc valami normalis meretben?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4417
Írta 2006. szeptember 13. - 21:23
ott is két versenyzõ van: kerámiás dt xr4.1 meg 2-1.5 dt meg king agyak, vagy mavic crossmax xl.
visszatérve a stucnira: yasec-et megemlitem, és meglátjuk.
syntace volt az elsõ javaslatom nekem is, az f99 lenne az a stucni, amit csukott szemmel is megvennék, de neki nme jön be, inkább a cnc
az õ thomsonjával szemben akor én csak a raceface-t tudom felmutatni. nem sok, de ez is valami
titán stucnit szerintem nem vállal be, azért csak van egy bizonyos határ
de amugy jól látod, amolyan '98-as álomgépet épít, mai alkatrészekbõl. (a raceface hajtókar pölö az én ráhatásomra bordás és nem négyszöges )
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4418
Írta 2006. szeptember 13. - 14:49
Régen volt natúr alu Ultimate fékkar is. Nekem van még egy Utimate V-Chip fékkarom és nagyon könnyen beállítható. A mechanizmusa ugyanaz. Van Tune agyam is, megjárta az is a gyártót, de amikor szó nélkül cserélték a tengelyet és kaptam egy (180 eurós) szabadonfutót akkor rájöttem, hogy ezt más cég nem nagyon tenné meg.akkor csak jól emléxem, hogy 70-ért vettem
fékkar pedig igen, olyan sd ultimate, amit most is gyártanak, mert fekete. beállítási szempontból egy rémálom...
visszatérve a topichoz:
nem tetszik nekem ez a sima csapágyas tune... igazán egyik fejcsapágy sem tetszik, amiben nem ferde hatásvonalú csapágyak vannak.
ilyen szempontból a king sem tökéletes, de az legalább sokaknak bizonyitott évek óta. a probike meg "véletlenül" felhagyott a tune forgalmazásával, miután több hátsóagyat küldtek vissza, de ahogy hallom, nem csak azokkal volt baj....
akkor inkább a canecreek s6...
Egy antik MBAH-ban volt a poszteren egy Yasec bringa, (talán Ottó Józsinak készült) és azon volt egy iszonyatosan egyedi Yasec stucni. A barátod helyében én befizetnék egy újra. Abból biztosan nagyon kevés van!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4419
Írta 2006. szeptember 13. - 14:37
hope is eleg szep stucnit csinal amugy. bontrager xXx? ja bocs tajvan.
acel yasec. feher. Isssszonyat szexi
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4420
Írta 2006. szeptember 13. - 12:19
Edit:
Ahogy leírtad a cimborád Yasec gépét (apropó: acél oder aluváz?) amolyan "state-of-art" cuccokkal szerelné, ami nem mindig a legjobb teljesítményt jelenti (az a V-fék szvsz nem túl jó hatásfokú...). Ha a teljesítményt egy decens dizájnnal szeretné akkor Thomson, de ha 150 gramm alá akar mindenáron menni szerintem egy Syntace-szel jár jól. Ha pedig pénz nem számít: Seven. Nem ismerek náluk szebben dolgozó és ma is mûködõ mûhelyt.