Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#3801
Posted 2007. April 19. - 21:51

bemesz egy boltba, ami tetszik megveszed, es kesz.
nincsen belole jo vagy rossz,a mig nem vagy versenyzo, vagy nem tekersz 10kilit minden nap. akarmilyet veszel teljesen megfelelo lesz
es emiatt ne irj foloslegesen 3 postot, mert mar mindenki unja
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3802
Posted 2007. April 19. - 15:22

akkor maradok a szarvnál majd egyszer veszek.márkából milyet ajánlotok?zoggie-rõl mi a vélemény?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3803
Posted 2007. April 18. - 22:53



X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#3804
Posted 2007. April 18. - 22:47


A sebesség mindent megold.
#3806
Posted 2007. April 18. - 22:06


de amúgy majd kormánycsere lesz akkor döntöm el hogy hajlított vagy egyenes legyen.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3807
Posted 2007. April 18. - 21:10

A sebesség mindent megold.
#3808
Posted 2007. April 18. - 17:47

vannak tipikusan hajlítottra kifejlesztett szarvak is, vagy nem állna jól neki, esetleg vegyek egyenest, mi a véleményetek?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3809
Posted 2007. April 18. - 17:34

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3810
Posted 2007. April 15. - 14:44

És hol nyálazzam át?
Ezt fõleg csak te tudod megtenni, mert mindenki egyedi eset

Egyszerû megoldás, ha valamelyik havertól kölcsön tudsz kérni egy hajlított kormányt vagy egy jobban emelkedõ stucnit.
Vagy elképzeled, hogy kb. milyen lenne, ha az lenne

Elképzelni megoldás lehet a nyereg azonos magassággal való lejjebbállítása is.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#3811
Posted 2007. April 15. - 13:54

Hajlított kormány vagy nagyobb emelésû stucni...mindkettõ megoldás lehet a problémára, csak jól átt kell nyálazni, hogy mekkora emelés kell...
És hol nyálazzam át?

#3812
Posted 2007. April 15. - 13:37

#3813
Posted 2007. April 15. - 13:24

Az van ugyanis, hogy egy-egy tekeréskor a nyakam szokott leghamarabb elfáradni, és arra gondoltam azért van mindez, mert nagyon magasan van az ülés a 2 méteres magasságom miatt, a kormány meg alacsonyan.
Egyenes kormányom van, mivel cc-zek.
Hajlított kormányt szerezzek be vagy egy új stucnival is érhetek el lényeges javulást?
#3814
Posted 2007. April 12. - 17:16


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3815
Posted 2007. April 12. - 01:27

Ez azért ritka lehet
:
az állat....
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3816
Posted 2007. April 12. - 00:28

#3817
Posted 2007. April 11. - 21:57

A sebesség mindent megold.
#3818
Posted 2007. April 11. - 14:52


Más: Valaki nem tudná idebökni, hogy milyen hosszú a PRO XLT-nek a villanyakat fogó része?
[Kicsit sakkoznom kell, ugyanis a 195-ös villanyakkal mintha necces lenne összerakni egy 11 cm-es fejcsövû bringát, nem?]
Elõre is köszi!
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#3819
Posted 2007. April 11. - 13:05


#3820
Posted 2007. April 11. - 12:31

Hát az lesz a következménye hogy lejjebb és elõrébb vagy feljebb és hátrébb lesz a kormány (általában persze)...Hello
Nekem egy olyan kérdésem lenne , hogy megfordítható-e a stucni minden következmény nélkül? Egy kicsit merdekebb szög jó lenne....
Ha tartóssági következményre gondolsz, semmi probléma nem lesz vele, én is fordítva használom (és még mindíg magasan van a kormány)