25,4 szerintem is
mert több minden fér rá - és szebb is, és ált. könnyebb
no meg vhol olvastam vmi nagyobb gyártó sirámait (Thomson, Easton? nem tudom) hogy baromságnak tartják az OS-t, mert 25,4-es kivitelben az OS változattal azonos súlyban erõsebbek a kormányok, ált. azonos merevség mellett. (gondolom, a nagy átmérõkülönbség az oka...)
hasonlóképp vélekednek a szakik a kormányhajlításról, bár pontosabb lenne emelésnek hívni, valami olyan, ami értelmetlen, és csupán a trend az oka
sajnos az elsõ cikket nem sikerült megtalálnom, de azért jött szembe érdekes olvasnivaló
http://www.freeweb.h...y/dhkormany.htmhttp://www.eastonbik...D-06-2Bolts.pdf 2 vs 4 csavar, bár ez inkább a karbon kormányoknál számít
Tehát ésszerûbbnek tûnik pl. XC-re nagyobb emelésû, 25.4-es stucnit használni nem emelt kormánnyal, mint ugyanezt a helyzetet OS és hajlított kormánnyal elérni, bár tény, hogy kinézetre kicsit maradinak fog tûnni az elsõ variáció.