
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Started by
bigtom
, 2002. July 25. 10:51
#3621
Posted 2007. July 05. - 16:39

De valaki gyõzze meg Tamást, hogy nem kell neki az a magas porvédõ kupak semmire!!

#3622
Posted 2007. July 05. - 16:23

#3623
Posted 2007. July 05. - 16:00

Az amúgy gáz, ha egy kb 4 cm hosszú stucni csak 33-34 mm-en fogja a nyakat, egyszerûen csak azért, mert rövidre lett vágva?
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#3624
Posted 2007. July 04. - 16:58

Tamaska is nagyon dícsérte......
sztem is biztos jó....évekig jól mûködik állítólag
Thx. Akkor csak nem veszek zsákbamacskát.
FSA Orbit XL II ... '07 Pyxis vázba lenne. Ugye ilyen kell bele?
És a kérdésem ezen fele stimmel?
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#3626
Posted 2007. July 04. - 15:20

Egy (esetleg 2) óra...
rohadjak meg, én is elõször aszittem, a kormány élettartamára gondol.... :-o
#3627
Posted 2007. July 04. - 15:13

#3628
Posted 2007. July 04. - 15:11

Mégvalami:
FSA Orbit XL II-rõl vélemények? Vagy nem éri meg ilyen drágán, olcsóbban is kapok jót. Bár fontos az alacsony beépítési magasság... '07 Pyxis vázba lenne. Ugye ilyen kell bele?
FSA Orbit XL II-rõl vélemények? Vagy nem éri meg ilyen drágán, olcsóbban is kapok jót. Bár fontos az alacsony beépítési magasság... '07 Pyxis vázba lenne. Ugye ilyen kell bele?

White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#3630
Posted 2007. July 04. - 14:22

#3632
Posted 2007. July 04. - 14:14

#3634
Posted 2007. July 04. - 14:00

Hátha azóta több tapasztalat/vélemény van:
PRO XLT cuccokkal jól járok?
Erre senkinek semmi?

White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#3635
Posted 2007. July 04. - 13:52

Ugye Te sem gondoltad komolyanEgy (esetleg 2) óra...

Országúton szintén merevség, sprinterek.
Olyan hajlított os kormánnyal még nem találkoztam, amin elfért volna minden (640mm).
És az még széles is.... de még arra is nehezen fér rá minden
Az OS egyenesre viszont könnyedén. legalábbis nekem.

#3636
Posted 2007. July 04. - 13:40

Országúton szintén merevség, sprinterek.
Olyan hajlított os kormánnyal még nem találkoztam, amin elfért volna minden (640mm).
Olyan hajlított os kormánnyal még nem találkoztam, amin elfért volna minden (640mm).
A sebesség mindent megold.
#3637
Posted 2007. July 04. - 13:12

bár nem ez volt a kérdés, de: én azért szeretem a kis emelésû kormányokat az egyenessel szemben, mert laposabb stucnit lehet hosszá tenni (kinézet rula) és lehet picinyt finomhangolni az egész döntögetésével elõre-hátra.
cserébe az 58 centisre vágott ilyen kormányomon épphogy elfér egy pár külön fék- és váltókar szarvakkal... pedig külön olyat néztem, aminek keskeny a hajlítások közötti része. ja, és ez túrázásra igaz, egyébként tényleg ésszerûbb az egyenes...
és országútinál hogyhogy?
kisebb súlyt tudnak így elérni? (márhogy OS kormánnyal)
cserébe az 58 centisre vágott ilyen kormányomon épphogy elfér egy pár külön fék- és váltókar szarvakkal... pedig külön olyat néztem, aminek keskeny a hajlítások közötti része. ja, és ez túrázásra igaz, egyébként tényleg ésszerûbb az egyenes...
és országútinál hogyhogy?
kisebb súlyt tudnak így elérni? (márhogy OS kormánnyal)
#3639
Posted 2007. July 04. - 12:03

kiváncsi vagyok mikor fogom a 124 (?) grammos OS egyenes kormányomat lehajtani.
ja és minden felfért rá! fékek, váltókarok, poploc... mi van még?

És azt hiszem az iménti kérdés nem is súlyorientáltságról szólt.
ja és minden felfért rá! fékek, váltókarok, poploc... mi van még?


És azt hiszem az iménti kérdés nem is súlyorientáltságról szólt.
#3640
Posted 2007. July 04. - 11:14

25,4 szerintem is
mert több minden fér rá - és szebb is, és ált. könnyebb
no meg vhol olvastam vmi nagyobb gyártó sirámait (Thomson, Easton? nem tudom) hogy baromságnak tartják az OS-t, mert 25,4-es kivitelben az OS változattal azonos súlyban erõsebbek a kormányok, ált. azonos merevség mellett. (gondolom, a nagy átmérõkülönbség az oka...)
hasonlóképp vélekednek a szakik a kormányhajlításról, bár pontosabb lenne emelésnek hívni, valami olyan, ami értelmetlen, és csupán a trend az oka
sajnos az elsõ cikket nem sikerült megtalálnom, de azért jött szembe érdekes olvasnivaló
http://www.freeweb.h...y/dhkormany.htm
http://www.eastonbik...D-06-2Bolts.pdf 2 vs 4 csavar, bár ez inkább a karbon kormányoknál számít
Tehát ésszerûbbnek tûnik pl. XC-re nagyobb emelésû, 25.4-es stucnit használni nem emelt kormánnyal, mint ugyanezt a helyzetet OS és hajlított kormánnyal elérni, bár tény, hogy kinézetre kicsit maradinak fog tûnni az elsõ variáció.
mert több minden fér rá - és szebb is, és ált. könnyebb

no meg vhol olvastam vmi nagyobb gyártó sirámait (Thomson, Easton? nem tudom) hogy baromságnak tartják az OS-t, mert 25,4-es kivitelben az OS változattal azonos súlyban erõsebbek a kormányok, ált. azonos merevség mellett. (gondolom, a nagy átmérõkülönbség az oka...)
hasonlóképp vélekednek a szakik a kormányhajlításról, bár pontosabb lenne emelésnek hívni, valami olyan, ami értelmetlen, és csupán a trend az oka
sajnos az elsõ cikket nem sikerült megtalálnom, de azért jött szembe érdekes olvasnivaló
http://www.freeweb.h...y/dhkormany.htm
http://www.eastonbik...D-06-2Bolts.pdf 2 vs 4 csavar, bár ez inkább a karbon kormányoknál számít
Tehát ésszerûbbnek tûnik pl. XC-re nagyobb emelésû, 25.4-es stucnit használni nem emelt kormánnyal, mint ugyanezt a helyzetet OS és hajlított kormánnyal elérni, bár tény, hogy kinézetre kicsit maradinak fog tûnni az elsõ variáció.