Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#3441
Írta 2007. szeptember 29. - 23:29

http://shop.unas.hu/..._pic/917072.jpg
most akkor ez gysz-es kormányrögzítés vagy mi a fene?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3442
Írta 2007. szeptember 29. - 00:37

Egy évig lehetett kapni, nem igazán vették. Karbon a menõ...Kösz, miért nem lehet kapni itthon titán alkatrészeket?! (költõi kérdés, tudom a választ)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3443
Írta 2007. szeptember 29. - 00:29

A sebesség mindent megold.
#3444
Írta 2007. szeptember 29. - 00:21

#3445
Írta 2007. szeptember 29. - 00:13

#3446
Írta 2007. szeptember 29. - 00:03

#3447
Írta 2007. szeptember 28. - 23:35

Barkácsos, magam szerelem, megoldom (rc modellezem) ember vagyok, de ha már van egy Cannondalem, WCS cuccaim akkor nem fogok aludarabokkal vacakolni. Hívhatod sznobizmusnak is.
Sajnos ismerõs az érzés:D
#3448
Írta 2007. szeptember 27. - 20:58

#3449
Írta 2007. szeptember 27. - 20:22

#3450
Írta 2007. szeptember 27. - 10:23

Köszi a segítséget!
Házi barkács nem nagyon jöhet szóba, mert nem szeretem az ilyen dolgokat. A másik dolog, hogy nem tartom feltétlenül biztonságosnak. Most akciós a kormány, a régit meg elpasszolom. Már csak az a gond, hogy jelen pillanatban nem lehet itthon Ritchey Rizer WCS kormányt OS méretben kapni...
Nem kell barkácsolni. Már ez a vesszõparipám, de beírom újra:) Elmész egy esztergályoshoz, csináltatsz vele egy a stucni befogásánál mondjuk 10mm-el hosszabb 25,4mm belsõ átmérõjû, 3,2mm falvastagságú csövet valami keményebb alu ötvözetbõl. Csináltatsz rá hosszába egy 3-4mm-es hasítékot és kész is, van egy tökéletes átalakítód. Az egész nem kerülhet többe 1-2e Ft-nál, és profi megoldás.
#3451
Írta 2007. szeptember 26. - 19:12

Házi barkács nem nagyon jöhet szóba, mert nem szeretem az ilyen dolgokat. A másik dolog, hogy nem tartom feltétlenül biztonságosnak. Most akciós a kormány, a régit meg elpasszolom. Már csak az a gond, hogy jelen pillanatban nem lehet itthon Ritchey Rizer WCS kormányt OS méretben kapni...
#3452
Írta 2007. szeptember 26. - 16:34

X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#3453
Írta 2007. szeptember 26. - 15:05

olcsobb uj stucnit venni, mint uj fogakat. meg nem is faj annyira...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3454
Írta 2007. szeptember 26. - 08:31

Na körbekérdeztem egy-két helyen, én azt kaptam válaszul, ilyen átalakító nem létezik (hacsak nem gyárilag jár egy-két stucnihoz mint azt említette itt vki) , és hogy nem lehet túl biztonságos.
Szóval igen, vagy kell találni vmi lemezdarabkát, nemtom pl vastag, jól tapadó gumi milyen lehet, olyan ami az elsõ váltó bilincse alá, vagy kmóra bilincse alá tesznek, csak akkora szélesben mint a stucni befogójának szélessége.
Amúgy szvsz sem lehet veszélyes, cc-nél biztosan nem az.
Sõt, nekem az országuti bicajomnál (GIANT) kormányomnál gyárilag van igy megoldva, hogy a kormány körül van egy alu lemezdarab. De az asszem csak annyi, hogy a 25,4-es befogót talán 26-ra igazítja?
ÁÁÁÁÁ nagy f@sz vagyok, mintha most kezdtem volna: Van egy 25.4-es Ritchey Rizer WCS kormányom, és (lett) egy Cannondale stucnim, aminek a befogója 31.8-as. Egyiket sem olcsó cserélni, a stucni meg csak külföldön megoldható normál áron. Van valami cucc amivel a 25.4-es kormányom befoghatóvá válik a 31.8-as stucniba? Két ilyen vékonyka félcsõ rémlik még régrõl….
Lehet azt külön kapni, lehetõleg feketében? Van valami hátránya, tehát a szétvet a pénz, inkább cseréljem a kormányom?
thx
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#3455
Írta 2007. szeptember 26. - 01:32

#3456
Írta 2007. szeptember 25. - 21:36

#3457
Írta 2007. szeptember 25. - 21:16


headlok elméleti fejtegetés: tudtommal a stucnit összeszorító csavarok tartják a villanyakat, és ebben az összehúzó szerkezet vajmi kevés szerepet játszik. nézzük csak azt, hogy a csapágyhoz képest szorítja össze õket, ami ugye forog... tehát szerintem az egész szilárdságot nagyon kis mértékben befolyásolja.
#3458
Írta 2007. szeptember 25. - 21:08

Õ is elsõsorban maratonokon ad neki sarat (azaz edzeni nem nagy sárban megy)... ha _csak_ a kosaras csapágyban keletkezik kár a finom sártól/portól akkor egy olcsó mezei darab kerül bele akkor...
ebben az esetben mondjuk vegyél olyat, amit magadnak vennél

kormánycsapágyban igazából még semmivel sem volt bajom, pedig csak alap integráltakkal, meg 2000 ft-os cumókkal volt dolgom.
de "már bánom is, hogy szóltam", sokkal okosabbak is vannak itt a fórumon...
#3459
Írta 2007. szeptember 25. - 20:55

a marzo duplavállas villákhoz járó integrált stucniban is ilyen közdarab van gyárilag, ha nem lenne oversize kormányod, szóval gond nem lehet belõle, ha csináltatsz esztergályossal egy közdarabot.ÁÁÁÁÁ nagy f@sz vagyok, mintha most kezdtem volna: Van egy 25.4-es Ritchey Rizer WCS kormányom, és (lett) egy Cannondale stucnim, aminek a befogója 31.8-as. Egyiket sem olcsó cserélni, a stucni meg csak külföldön megoldható normál áron. Van valami cucc amivel a 25.4-es kormányom befoghatóvá válik a 31.8-as stucniba? Két ilyen vékonyka félcsõ rémlik még régrõl….
Lehet azt külön kapni, lehetõleg feketében? Van valami hátránya, tehát a szétvet a pénz, inkább cseréljem a kormányom?
thx
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3460
Írta 2007. szeptember 25. - 20:37

Eddig még nem éreztem meg a "dió" és a headlock közötti különbséget.Nekem is volt egy ilyen sejtésem...
Egészen pontosan azt szerettem volna megtudna, h tényleg annyival hatásosabb, mint egy hagyományos ahead-kupak, vagy pedig igazából csak nagyon szélsõséges használat esetén érzõdik a headlock hatékonysága!
A tesztalanyok: Pike+Headlock és Fox 36 VAN R+"dió"