Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#2321
Írta 2009. augusztus 06. - 11:34
(syncross factory dh2 es csapágy új)
#2322
Írta 2009. augusztus 06. - 10:15
#2323
Írta 2009. augusztus 06. - 10:13
Kiszettem a villát a vázbõl de amikor vissza akarom rakni, akárhogy húzom rá a kormányszárat kotyog az egész
tudja valaki hogy mit hagytam ki vagy basztam el?
eladó cuccok
#2324
Írta 2009. augusztus 03. - 08:29
Kétféle méret van, 45 és 46 mm-es. Milyen volt benne eddig és milyet vettél?Lemértem tolómérõvel a fejcsõ belsõ átmérõjét ami kb.: 43,5-43,6mm, ezután lemértem a kormánycsapágy külsõ átmérõjét, ami viszont 44,5mm. Azaz kb.: 1mm különbség van a kettõ méret között. Ekkora csapágy való bele, vagy létezik pont 1mm-rel kisebb is?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2325
Írta 2009. augusztus 02. - 23:53
#2326
Írta 2009. augusztus 02. - 23:36
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2327
Írta 2009. augusztus 02. - 18:27
Ki szeretném venni a villámat a vázból, odáig eljutottam, hogy leszedtem a stucnit. Na most innentõl az "F" erõ a megoldás, vagy van valami egyéb módja is?
#2328
Írta 2009. július 31. - 00:01
Vettem egy vázat amibe integrált kormánycsapágy való. A probléma az, hogy eddig csak félintegrált kormánycsapágyakkal volt dolgom, így nem merem addig beszerelni, ameddig nem vagyok biztos a dolgomban.
Lemértem tolómérõvel a fejcsõ belsõ átmérõjét ami kb.: 43,5-43,6mm, ezután lemértem a kormánycsapágy külsõ átmérõjét, ami viszont 44,5mm. Azaz kb.: 1mm különbség van a kettõ méret között. Ekkora csapágy való bele, vagy létezik pont 1mm-rel kisebb is? Azt mondták, hogy bele kell ütni egy deszka meg egy kalapács segítségével, de félek, hogy ez az 1mm sok lesz, és a fejcsõ nem fogja bírni ezt a terhelést!
Segítségeteket elõre is köszönöm!
Szép dolog meghalni a hazáért, de hasznosabb élni érte!
#2329
Írta 2009. július 30. - 20:45
#2330
Írta 2009. július 30. - 15:35
#2331
Írta 2009. július 30. - 14:29
Lazítsd meg a 2 (ritkább esetben 1) csavart, ami a kormányszárat a villanyakra rögzíti. Ezután húzz egy picit azon a csavaron, aminek a feje felfelé áll és a villanyakban van. Állítsd be kerékkel párhuzamosra a kormányszárat (ha közben vigyáztál, hogy ne állítódjon el akkor ez a lépés kimaradhat) és húzd meg a 2 csavart.Sziasztok!
Olyan jellegû kérdésem lenne, hogy miként lehet a kormánycsapágyon húzni, ha egy leheletnyit lötyög benne a villa?
Köszi
Földesi Gergely
A sebesség mindent megold.
#2332
Írta 2009. július 30. - 13:59
Olyan jellegû kérdésem lenne, hogy miként lehet a kormánycsapágyon húzni, ha egy leheletnyit lötyög benne a villa?
Köszi
Földesi Gergely
#2333
Írta 2009. július 29. - 22:10
#2334
Írta 2009. július 29. - 22:08
#2335
Írta 2009. július 29. - 21:05
Azt olvastam,egy pár centit elõre kell tolni,és akkor a lehetõ legjobb lesz,mivel kijjebb már nem húzhatom a nyeregcsövet,alacsonyabban meg rosszabb lenne.Vízszintes is,szóval majdnem jó,picit keményebbnek kéne lennie,meg talán szélesebbnek,bár így is eléggé szélesnek tartom.
#2336
Írta 2009. július 29. - 21:01
Elsõ kérdés - igen. Második dolog: nézz rá a nyerges topicra! Most linkelték a helyes nyeregbeállításra vonatkozó Bikemag oldalt.Ha a stucnit meg akarom fordítani,akkor ugye csak leszerelem róla akormányt,kioldom a két csavart,ami fogja,lehúzom a villáról,megfordítom,egész folyamat csak most fordítva,és kész is?
Ez kicsit off,de most úgy van beállítva a nyereg,hogy a lábam nagyjából ki van nyújtva(tovább már nem biztonságos kihúzni a felirat szerint),és így a kormány teteje,meg az ülés között ~15cm különbség van.Ez így egészséges?Én nem érzem kényelmetlennek.
#2337
Írta 2009. július 29. - 20:39
Ez kicsit off,de most úgy van beállítva a nyereg,hogy a lábam nagyjából ki van nyújtva(tovább már nem biztonságos kihúzni a felirat szerint),és így a kormány teteje,meg az ülés között ~15cm különbség van.Ez így egészséges?Én nem érzem kényelmetlennek.
#2338
Írta 2009. július 23. - 13:35
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2339
Írta 2009. július 21. - 00:11
Szóval még nem vágok belöle
Az Easton nál (is), létezik ez a CNT dolog, ahol bizonyos pontokon erösitett a karbonfal.
http://www.eastonbik...Y/tech_cnt.html
#2340
Írta 2009. július 20. - 23:53
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]