Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#2281
Posted 2009. September 10. - 17:14
syncros is meg ricsi wcs is csak OS be van fehérbe.. :wallbange
#2282
Posted 2009. September 09. - 21:38
#2283
Posted 2009. September 09. - 21:33
Miben jobb a 31.8-as befogójú kormány-stucni kombó(azon kívül, hogy szerintem jobban néz ki), mint a 25,4-es társa? Merevebb? És azt hol lehet érezni? Vagy csak papíron?
#2284
Posted 2009. September 09. - 20:53
#2285
Posted 2009. September 09. - 20:30
Eddig egyenest használtam, de ez az 1" emelkedésû még belefér szerintem.
Szélesség kb. mindegy, most 580-as van, ha túl széles levágom. Súly mondjuk 300g körül vagy alatta lenne jó. Ár egyelõre mindegy. Ha itthon is van, elõny de nem feltétel.
edit: Neked meg boldog szülinapot VV!
edit2: Ennyire kihalt a 25.4-es befogóméret?
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#2286
Posted 2009. September 09. - 19:44
ritchey wcs 4 axis (fehér)
esetleg Thomson (polír)
Syncros (fehér)
Kormányt!!! Nem stucnit:whacky:
Tud-e valaki ajánlani egy kormányt montira, maraton felhasználásra ami:
-nem fekete(fehér vagy kék elõny)
-25.4-es befogó
-egyenes, vagy max 1" emelkedésû
-viszonylag könnyû
?
Most akkor egyenes legyen vagy "riser"?
Szélesség, kb. súly/súlyhatár, ár? Hazai beszerezhetõség vagy lehet külföld is?
#2287
Posted 2009. September 09. - 19:44
#2288
Posted 2009. September 09. - 19:38
#2289
Posted 2009. September 09. - 19:04
-nem fekete(fehér vagy kék elõny)
-25.4-es befogó
-egyenes, vagy max 1" emelkedésû
-viszonylag könnyû
?
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#2290
Posted 2009. August 26. - 18:24
#2291
Posted 2009. August 26. - 17:10
#2292
Posted 2009. August 26. - 08:48
Ha nem látom, nem hiszem el de megtörtént ! Haverral raktuk össze a bringát, kormánycsapi beszereléséhez értünk. Én valami deszkával gondoltam óvatosan belekalapálni. Kérdezte, szervizben hogyan csinálják ezt. Mondtam neki, hogy néz ki a szervizes korm.csapágy behúzó célszerszám. Erre fogta magát, berakta a villát, rárakta a stucnit és elkezdte a felsõ csavart meghúzni.
És a korm.csapágyakat gyönyörûen benyomta a vázba !!! Pont, mint a célszerszám !!!
sziasztok,
én egy 8as menetesszárat 1-1 nagy alátétet és 1-1 keményfa 'kockát' használok. nagyon finoman bele lehet feszíteni a csõbe a csészét, és érdemes lehet egy kicsi zsírt is tenni rá. kiütéshez pedig egy olyan nagy alátétet, ami épp akkora, mint a csésze bruttó átmérõje és kétoldalt egy kicsit le van köszörülve egy-egy szelete, így bele lehet csúsztatni a csõbe, elfektetve pedig a csésze kerületének kb. 90%-án felfekszik, bele egy régi nyeregcsõ és kalapáccsal ki lehet ütni gond nélkül.
lenne egy kérdésem is: viszonylag új villán (karcmentes alunyak) vadiúj kcnc stücni az elõírt nyomatékkal (megbízható nyomatékkulccsal) meghúzva kb. 100km terepezés után lelazul, a kormánycsapágy kotyogni kezd. lehet valahogy lájtosan fixálni vagy vigyem vissza reklamálva?
köszönöm, tg
#2293
Posted 2009. August 22. - 19:29
Gondolom gyári bringákról bontott nem túl spéci darabok, de ha nem kõnehezek akkor lehet bepróbálnék egy 60as stucnit meg egy 680as kormányt.
Köszi
#2294
Posted 2009. August 19. - 21:15
plusz ha nem megy konnyen bele akkor eltepheted a csavart is.
persze lehet hogy mukodik ez a verzio, es semmi baj nem lesz belole, de en azert nem ajanlanam hogy mindenki mostantol igy csinalja, megvannak a hibaforrasok benne
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2295
Posted 2009. August 19. - 02:01
És a korm.csapágyakat gyönyörûen benyomta a vázba !!! Pont, mint a célszerszám !!!
#2296
Posted 2009. August 18. - 19:33
#2297
Posted 2009. August 18. - 11:43
#2298
Posted 2009. August 18. - 11:00
#2299
Posted 2009. August 17. - 20:45
Ha nem valami extrém könnyû kormánycsapágyról van szó akkor be lehet ütni vágódeszka (vagy hasonló tárgy) + kalapács segítségével (a deszkát kell ütni). Vagy még be lehet húzni headlockkal is. Egyébként meg célszerszám.
A sebesség mindent megold.
#2300
Posted 2009. August 17. - 19:59
RAUH-Welt
B E G R I F F