Lehet láma kérdés, de minek látszik? Egy CB Joplin állítható nyeregcsõrõl van szó, ha nem tévedek.
ha úgy vesszük minden nyeregcsõ állítható, ez meg 2xesen is

Lehet láma kérdés, de minek látszik? Egy CB Joplin állítható nyeregcsõrõl van szó, ha nem tévedek.
hello.kicsit visszaolvastam de nem talaltam a kerdesemre valaszt.(azert mid a 469 oldalt nem olvastam el ezert elore is elnezest).szoval a problemam.van egy kormanyrol lock olhato motion controllom es durvan kopi mar az olajat.szetkaptuk es csereltuk is az o gyuruket de tovabbra is kopkodott.arra jutottunk hogy a flootgate pocke (amire a flootgate gomb felul) alol csopog de ott nem volt o gyuru es nem is megy bele pedig probaltunk 4x1 est betenni de a flootgate gomb nem hagy neki helyet.ergo arra gyanakszom hogy a mc t kellbolntani es benne lesz egy o gyuru ami mar cseres.ha a gyanakvasom jo akkor hogy kell mc t bontani (szerviz manualba nem talaltam) vagy nem is lehet?esetleg a mc ket o gyurujet csereltem ki rosszra?
Lehet láma kérdés lesz, de az a nyeregcsõ az aminek látszik?
hello.kicsit visszaolvastam de nem talaltam a kerdesemre valaszt.(azert mid a 469 oldalt nem olvastam el ezert elore is elnezest).szoval a problemam.van egy kormanyrol lock olhato motion controllom es durvan kopi mar az olajat.szetkaptuk es csereltuk is az o gyuruket de tovabbra is kopkodott.arra jutottunk hogy a flootgate pocke (amire a flootgate gomb felul) alol csopog de ott nem volt o gyuru es nem is megy bele pedig probaltunk 4x1 est betenni de a flootgate gomb nem hagy neki helyet.ergo arra gyanakszom hogy a mc t kellbolntani es benne lesz egy o gyuru ami mar cseres.ha a gyanakvasom jo akkor hogy kell mc t bontani (szerviz manualba nem talaltam) vagy nem is lehet?esetleg a mc ket o gyurujet csereltem ki rosszra?
A sebesség mindent megold.
PM-el addig nincs baj, amíg a felület megmunkálása jó.Semmi baj nincsen a PM-el...nekem egyszer volt IS-es villám 1-2 hónapig. A többi mind PM volt.
És nem kell baromállat módra megtépni. Általában a csavarok van egy kis kék rögzítõ, tehetsz rá ha gondolod, de nekem még ki nem lazultak soha. Az inkább a féktárcsa csavarokra jellemzõ.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Nagyon állat módjára meg kellett húzni azt a csavart,h'elrepedjen a PM felfogatás.Mellesleg sz'tem merevség,beállíthatóság,stb. szempontjából-meg minden szempontból a PM felfogatás a legjobb.
Én minden csavart nyomatékkulcs nélkül húzok meg,nem volt,nincs és nem is lesz nyomatékkulcsom.Nagyképû lehet,de érezni kell,h'milyen agyagba milyen átmérõjû csavart/anyát mekkora erõvel kell meghúzni...Vagy venni kell nyom.kulcsot.Egyik barátomnak is vannak gondjai meghúzásokkal:-)
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Köszi a segítséget.
Akkor valószínûleg spórolok egy keveset és veszek egy Rebát.
Sziasztok!
Elõre is bocs ha hülyeséget írok, eléggé amatõr vagyok még a témában.Lényeg a lényeg, nemrégiben vettem használtan (nem agyonhasznált, az elõzõ tulajdonos kb 10-15 alkalommal ment vele a Bakonyban, igazándiból "edzõbicónak" vette meg, aztán nem használta ki annyira és eladta) egy Cube Acid kerékpárt. 1,5 hete hétvégén elmentem az egyik cimborámmal, letekertünk 95 km-t, majd hazafelé kezdtem érzékelni, hogy egyre jobban hozzáért a tárcsa a fékhez, hazaérve kilazítottam azt a két csavart amikkel odarögzítem a féket a teleszkóphoz és próbáltam kézzel állíttani egy kicsit, hogy ne érjen hozzá a tárcsa a fékszerkezethez. Sikerrel is jártam, sikeresen belõttem úgy, hogy nem ért már hozzá, tehát nekiálltam a rögzítésnek. Ekkor történt a baj...
A felsõ rögzítõcsavart sikerült olyannyira meghúzni, hogy végigrepedt a teleszkópon az a kis menet (ahova rögzítjük a tárcsaféket, a telóra, kb 3-4 cm-es rész...) és most szinte használhatatlan az elsõ fék mert 1-2 km után már hozzá is ér a tárcsa a féhez, ugye a folyamatos mozgástól... Kérdésem a következõ lenne, mit érdemes ilyenkor tenni???
Elõre is köszönöm a segítséget.
Amúgy errõl a bicóról van szó: Cube Acid 2009 - Kerékpár webshop
A rebound a villa "visszarúgását, visszaugrását" jelenti, a rebound szabályzóval ennek sebességét állítod. A csillapítás egy más történet, az a villa "normál" mozgására van hatással.
Véleményem szerint egyébként megéri a plusz pénzt a Motion Control csillapítás.