Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#1341
Írta 2011. szeptember 16. - 20:40
#1342
Írta 2011. szeptember 16. - 19:54
igaz.akkor szerintem buktad.OEM villában találkoztam 80-al és 100-al is fehér SL-bõl de egyiket sem lehetett húzni
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1343
Írta 2011. szeptember 16. - 18:55
Honnan van a kép? Explorerben nagyon kicsi, nem látom rendesen. Nekem csak 1 gumi volt benne, nem pontosan ilyen. A villám OEM verzió.
akkor szerintem buktad.OEM villában találkoztam 80-al és 100-al is fehér SL-bõl de egyiket sem lehetett húzni
#1344
Írta 2011. szeptember 16. - 18:10
Bizony-bizony két szezon alatt csak egyszer kapott friss olajat, legutóbb idén tavasszal. Most mikor szétszedtem fekete lé folyt ki a lábból. Látványos kotyogást nem tapasztaltam. Még egy kérdésem lenne. Most 100 mm a rúgóút. Ha átállíttatom 80 mm-re /ezt a részét már szakemberre bízom/ akkor a becsúszószár lábból kilátszó része is 20 mm-rel rövidebb lesz? Mert így akkor már nem látszódna ez a kopás, beteszem az új szimeringeket és használom tovább amíg lehet, miközben elkezdek spórolni egy új telóra. Köszönöm az eddigi segítséget is!
Tyû, ez a becsúszó nem néz ki túl szépen!... :-( Ez alatt a 2 szezon alatt mérted, mennyi km-t mentél ezzel a villával?
Annyit lehetne még talán tenni, hogy ha felbukkan hirdetve Recon becsúszó és váll törött lábbal, de a becsúszó+váll még ép, akkor viszonylag olcsón megúszható egy nagygenerál. Sajnos szerencse is kell hozzá... A szakik azt is megmondják itt szerintem, esetleg milyen alternatívák jöhetnek szóba a Recon becsúszó+váll mellé (bizonyos Reba verziók?).
#1345
Írta 2011. szeptember 16. - 17:43
#1346
Írta 2011. szeptember 16. - 15:50
A képen nem a perforált gumibak van, azért is írják hogy mennyit kell levágni belõle!
#1347
Írta 2011. szeptember 16. - 14:53
#1348
Írta 2011. szeptember 16. - 12:36
Helló!
Recon sl (fehér, még nem pm-es) kihúzható 100-ról 130 mm-re?
130-ra semmiképp max 120-ra de fajtája válogatja,volt amelyik igen volt amelyik nem.Szétszedés után derül ki
#1349
Írta 2011. szeptember 16. - 08:29
#1350
Írta 2011. szeptember 15. - 23:13
Bizony-bizony két szezon alatt csak egyszer kapott friss olajat, legutóbb idén tavasszal. Most mikor szétszedtem fekete lé folyt ki a lábból. Látványos kotyogást nem tapasztaltam. Még egy kérdésem lenne. Most 100 mm a rúgóút. Ha átállíttatom 80 mm-re /ezt a részét már szakemberre bízom/ akkor a becsúszószár lábból kilátszó része is 20 mm-rel rövidebb lesz? Mert így akkor már nem látszódna ez a kopás, beteszem az új szimeringeket és használom tovább amíg lehet, miközben elkezdek spórolni egy új telóra. Köszönöm az eddigi segítséget is!Létezhet. Akkor szokott így kopni ha ritkán kapott olaj cserét, vagy ha kotyog. Cserélhetõ a persely, de szerintem hiába. A kopott becsuszo el fogja kezdeni kajcsizni.
#1351
Írta 2011. szeptember 15. - 22:50
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1352
Írta 2011. szeptember 15. - 22:44
#1353
Írta 2011. szeptember 15. - 22:02
Jóvan, de alapból az a javasolt, hogy alu cuccokat évente, 2 évente cserélni kellene anyagfáradás okán...ha jól rémlik Keith Bontrager koma szövege.
Évi 20e+km fölött.
A sebesség mindent megold.
#1354
Írta 2011. szeptember 15. - 20:21
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1355
Írta 2011. szeptember 14. - 09:39
És mint tudjuk és élettartamgari sem örökéletre szól többnyire .
Általában termékélettartam (értsd: amíg az adott terméket forgalmazzák), és nem a felhasználó élettartama.
#1356
Írta 2011. szeptember 14. - 06:57
#1357
Írta 2011. szeptember 13. - 23:39
Sose értettem, hogy lehet egy alu vázra 15 év garit adni...
Simán. Nekem élettartam garis vázam van. Ha az elfut alattam 4-5évet akkor egy átlag felhasználó alatt soha nem fog tönkremenni.
A sebesség mindent megold.
#1358
Írta 2011. szeptember 13. - 21:51
#1359
Írta 2011. szeptember 13. - 21:22
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.