Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#1081
Posted 2012. April 03. - 12:06
Telót nézegetek a Caldera vázambe, olyat ami 80-100mm között moccan. Tora vagy Recon eddig a kiszemelt (képben volt még 1-2 Manitou és a Suntour Epicon is). Sajnos nem bírok eligazodni ezeken a szériákon. annyi féle van már hogy az ember belezavarodik! Solo air, meg U-turn meg 302 meg PopLock meg a tököm tudja. szóval én a levegõs villáktól félek...körülbelül úgy mint az õsember a tûztõl (nem ismeri fél tõle). A tora mellett szól az ára a Recon mellett pedig az alu becsúszó ami könnyû és merev villát eredményez az én elképzelésem szerint. Volt már RS Judy villám eddig 3 féle. És a most is használatban lévõ 2001-es széria alu becsúszókkal lényegesen merevebbnek bizonyult mint az utána következõ U-turn verzió acél becsúszókkal.
Ami szempont lenne: 40k körül szánok villára (több pénzem nem lesz erre és nem is használnék ki drágább villát szerintem)
Legyen tartós, ne kelljen félni hogy a váll vagy a becsúszó vagy a fékhíd megadja magát (75 kiló vagyok, nem mázsaötven)
Lehetõleg rugós legyen (ha levegõsre a súlyon kívül tudtok más indokot akkor az is szóba jöhet)
Ne fossa az olajat 500 kilcsi után. Nem akarok évente szimeringre költeni. ha a 2001-es telóban még most is bírja remélem az új telókban is fogja bírni.
És nem hátrány ha lockout van a villában. Viszont nem feltétlenül szeretnék mégegy szirszart felszerelni a kormányra, inkább a vállon tekergetném.
ezek alapján milyen évjáratú, milyen típust javasoltok?
Ja! És csak és kizárólag új villát szeretnék! ez lehet pici egoizmus, de még nem nagyon volt új villa a bringámban és szeretnék már egy olyat aminek ismerem 100%-ig az elõéletét.
elõre is köszi!
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#1082
Posted 2012. April 03. - 11:19
#1083
Posted 2012. April 03. - 11:09
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
halló vétel. tanácsot kérnék a jelenlévõ szakiktól teleszkópilag.
a napokba nvételeztem egy rock shox 302 uturn-t lockouttal. sajnos a postai kézbesítés után derült fény a tényre, hogy a fékhídnál repedt a drága.
mind a két oldalon repedt kb 2-3 mm hosszan, ahogy a képen is látható.
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
gyanítom streetre használta a korábbi illetõ, mivel feltételezéseim szerint ez leginkább oldalirányú terhelés következménye. jómagam leginkább suhanni szeretek tempósabban. olykor erdei ösvényeken, néha sziklás terepen és és van , hogy a levegõben is fellelhetõ vagyok.
kérdésem a következõ: mekkora valószinüséggel törik el egy ilyen villa ha repedt? érdemes e vele foglalkozni?
elõre is köszönök minden véleményezést, jótanácsot.
éljen a drótkecske!
#1084
Posted 2012. April 03. - 09:34
Nem. Használtan vettem egy 318as domaint. Tudom, hogy csak a csillapítós pálcát kell kicserélnem, de honnan tudom, hogy amit veszek nem lesz ugyanilyen sz_r? Körbenéztem neten és más is írt hasonló problémát. Nem akarok kiadni egy 10est, a semmiért.
Hát amit Sala linkelt az vacsi új, ergo arra van garancia. Ha rossz lenne visszaküldöd!
#1085
Posted 2012. April 03. - 08:50
#1086
Posted 2012. April 03. - 07:00
Max az eladóval érdemes foglalkozni.érdemes e vele foglalkozni?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1087
Posted 2012. April 03. - 00:32
#1088
Posted 2012. April 03. - 00:19
btw látatlanba, lepapírozás nélkül (hogy legyen valami nyoma) nem vásárolunk. ez volt tanulópénz.
#1089
Posted 2012. April 03. - 00:12
#1090
Posted 2012. April 03. - 00:04
a napokba nvételeztem egy rock shox 302 uturn-t lockouttal. sajnos a postai kézbesítés után derült fény a tényre, hogy a fékhídnál repedt a drága.
mind a két oldalon repedt kb 2-3 mm hosszan, ahogy a képen is látható.
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
gyanítom streetre használta a korábbi illetõ, mivel feltételezéseim szerint ez leginkább oldalirányú terhelés következménye. jómagam leginkább suhanni szeretek tempósabban. olykor erdei ösvényeken, néha sziklás terepen és és van , hogy a levegõben is fellelhetõ vagyok.
kérdésem a következõ: mekkora valószinüséggel törik el egy ilyen villa ha repedt? érdemes e vele foglalkozni?
elõre is köszönök minden véleményezést, jótanácsot.
éljen a drótkecske!
#1091
Posted 2012. April 02. - 17:37
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1092
Posted 2012. April 02. - 16:28
Az újak nem eresztenek...
neked csak rebound egység kell, keress rá neten
ehun-e: Components :: Suspension Parts :: DOMAIN :: DOMAIN REBOUND DAMPER KIT - The Best Prices On Bicycle Parts, Cycling Clothing, Bikes and Bike Gear - Shop Uptown Cycles
Mi számít újnak? Az R és az RC? Tudom, hogy csak ez kell, de ugyanilyenem van. Honnan tudom, hogy nem egy hulladékot fogok venni?
#1093
Posted 2012. April 02. - 15:57
neked csak rebound egység kell, keress rá neten
ehun-e: http://shopuptowncyc...damper-kit.html
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1094
Posted 2012. April 02. - 15:48
Vettem egy Domain 318 U-turnt. A cisszaútcsillapítás alul engedi az olajat. Ezzel lehet valamit kezdeni? Gondolom nem, mert akárhogy néztem, nem szerelhetõ a pálca. Vegyek egy újat? Igazából erre gondoltam, csak félek, hogy az is ereszt. Várom a javaslatokat.
#1095
Posted 2012. April 02. - 15:45
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1096
Posted 2012. April 02. - 11:20
@Tankos:
CSerélted az összes tömítést a léghengerben?
Úgy kéne kipróbálni sztem, hogy a hengert vízbe tenni, és akkor látszik pontosan, hogy hol ereszt.
HA ezis megvolt, és tuti hogy alulról ereszt, akkor nem lehet, hogy megsérült a mûanyag elem, amin rajta volt az oring? és azért enged, mert maga a tömítés nem tud tömíteni rendesen.
Mennyire kotyog az alsó nyomórúd a hengerben oldalirányba?
csak ott ereszthet, mert ha felül, akkor nem nyomja ki a szimeringet. lehet, hogy a mûanyag sérült, ma szétkapom ismét...:S
kicseréltem mindent, ma újrázok...21-es O gyûrût, illetve ami belül van azt kell cserélni!
#1097
Posted 2012. April 01. - 21:01
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1098
Posted 2012. April 01. - 20:11
CSerélted az összes tömítést a léghengerben?
Úgy kéne kipróbálni sztem, hogy a hengert vízbe tenni, és akkor látszik pontosan, hogy hol ereszt.
HA ezis megvolt, és tuti hogy alulról ereszt, akkor nem lehet, hogy megsérült a mûanyag elem, amin rajta volt az oring? és azért enged, mert maga a tömítés nem tud tömíteni rendesen.
Mennyire kotyog az alsó nyomórúd a hengerben oldalirányba?