Pont jó is lenne!!! :-X
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#10841
Posted 2002. July 30. - 17:35
#10842
Posted 2002. July 30. - 17:32
#10843
Posted 2002. July 30. - 16:46
Jó lenne...
Aszóndják mindefol hogy októberre itt lesznek!!! Csakhát nekem még 200e-em sincs... :'( (Marad a Big One...)
Aszóndják mindefol hogy októberre itt lesznek!!! Csakhát nekem még 200e-em sincs... :'( (Marad a Big One...)
#10844
Posted 2002. July 30. - 16:22
Tévedés van. ;D
Eddig a Boxxer kizárólag versenyzésre volt tesztelve, és minden eddigi Boxxeren nem is igazán lehetett babrálgatni csillapítást meg ilyenek > megvetted, és használod, és kész. Aztán itt okítottak már, hogy valószínûleg azért is került ennyibe, mivel világkupákra szánták, hiszen nem sokkal van többe a bekerülése mint egy Psylonak. EDDIG. Most 2003ban 3 Boxxerünk lesz. A legeslegdrágább extra titán nitrid becsúszószárral etc etc szerintem 400e körül lesz, vagy még több. A legolcsóbb viszont a közember DHsoknak, freeridereknek készül, méghozzá SuperT közeli árral, vagyis szerintem Magyarországon majd 200 egynéhány ezerért lehet hozzájutni. Ez szinte már tuti, hiszen USAonline boltokban már ilyen árakon szórják. Ez az ár jóval több azért, mint az ottani nagyker ár. Szóval nehogy azt hidd, hogy ha kint 200e, itt a duplája lesz, mert nem így van: a magyar árak Rockshoxban, Manitouban közel azonosak a külföldivel (kivéve persze az USAban az akciózásokat stb). Egyedül a Marzocchi drágább, mint a kintiek, mert nincs is igazi dealer itthon..
Eddig a Boxxer kizárólag versenyzésre volt tesztelve, és minden eddigi Boxxeren nem is igazán lehetett babrálgatni csillapítást meg ilyenek > megvetted, és használod, és kész. Aztán itt okítottak már, hogy valószínûleg azért is került ennyibe, mivel világkupákra szánták, hiszen nem sokkal van többe a bekerülése mint egy Psylonak. EDDIG. Most 2003ban 3 Boxxerünk lesz. A legeslegdrágább extra titán nitrid becsúszószárral etc etc szerintem 400e körül lesz, vagy még több. A legolcsóbb viszont a közember DHsoknak, freeridereknek készül, méghozzá SuperT közeli árral, vagyis szerintem Magyarországon majd 200 egynéhány ezerért lehet hozzájutni. Ez szinte már tuti, hiszen USAonline boltokban már ilyen árakon szórják. Ez az ár jóval több azért, mint az ottani nagyker ár. Szóval nehogy azt hidd, hogy ha kint 200e, itt a duplája lesz, mert nem így van: a magyar árak Rockshoxban, Manitouban közel azonosak a külföldivel (kivéve persze az USAban az akciózásokat stb). Egyedül a Marzocchi drágább, mint a kintiek, mert nincs is igazi dealer itthon..
#10845
Posted 2002. July 30. - 15:18
Erre még tedd rá a vámot a kisker és nagyker hasznát és megkapod az itthoni árát.
Ha menézed egy Pylo kerül ennyiba mostanság....
Ha menézed egy Pylo kerül ennyiba mostanság....
#10846
vendég__*
Posted 2002. July 30. - 15:01
#10847
Posted 2002. July 27. - 02:48
én is leszedtem a harangot de semmi elváltozást nem tapasztaltam
mondjuk az is ia igaz hogyeddig keveset hasnyáltam de most hogy hétfõre benn van a uj nyak és nem esik le a stucni igy már küldeni fogom neki
anig csak birja
mondjuk az is ia igaz hogyeddig keveset hasnyáltam de most hogy hétfõre benn van a uj nyak és nem esik le a stucni igy már küldeni fogom neki
anig csak birja
#10848
Posted 2002. July 26. - 23:24
Eddig sok boltot és hozzáértõt kérdeztem meg a témáról.
Nagyrészük levette a gumiharangot és 1-2 éve használja kopás nélkül.
A Nella aztmondta,hogy ugyan az a két szimmering ami pl az új Duke,Psylo,Judy-n van,mint az enyémen.Ha azokon a telókon megfelelõen lehúzza a port és bentartja az olajat akkor a 00'-s Race-en is menni fog.Valamint,ha mégis bemenne viz a lehúzó alá akkor a jól kent xxx rendszer felfogja.
A nagyon erõs sugárzó viz ellen jó a harang,mint pl gõzborotva,de azzal meg ki mossa ?
Nagyrészük levette a gumiharangot és 1-2 éve használja kopás nélkül.
A Nella aztmondta,hogy ugyan az a két szimmering ami pl az új Duke,Psylo,Judy-n van,mint az enyémen.Ha azokon a telókon megfelelõen lehúzza a port és bentartja az olajat akkor a 00'-s Race-en is menni fog.Valamint,ha mégis bemenne viz a lehúzó alá akkor a jól kent xxx rendszer felfogja.
A nagyon erõs sugárzó viz ellen jó a harang,mint pl gõzborotva,de azzal meg ki mossa ?
#10849
Posted 2002. July 26. - 19:01
Szerintem a SpeedStuff nem ér annyit, minr egy porvédõ: pont sárban és esõben nem, ugyanis amíg a gumiharang vízálló, addig a SpeedStuff faszául beissza, és hát ugye a víz mindenütt bemegy, ahol a legkisebb esélye is van rá. És szerintetek a vizes SpeedStuff-ból nem eg bele a villába semmi?
#10850
vendég__*
Posted 2002. July 24. - 15:05
hehe, mindenki okoskodik, hogy kamu-e vagy nem, kozben oda van irva, hogy az ;D
mi a kamu? ???
#10851
vendég__*
Posted 2002. July 24. - 15:04
az enyim becsúszószáram teflonréteges ha jól tudom, ami azé jó dolog kopás és csúszás tekintetében. talán a tied is olyan, nem tom.
hát igen, a speedstuff télleg elég drága, dehát valamit valamiért....
hát hogy a te szimeringed mijen azt max. egy RS alkatrész katalógusban lehetne megnézni a cikkszám azonosság által. van ijen a Nellában, ha nagyon érdekes a téma. annyit tudok hogy az én becsúszószáram "csak" 28mm, ami hálaistennek eddig nagyon jól szuperál.
hát igen, a speedstuff télleg elég drága, dehát valamit valamiért....
hát hogy a te szimeringed mijen azt max. egy RS alkatrész katalógusban lehetne megnézni a cikkszám azonosság által. van ijen a Nellában, ha nagyon érdekes a téma. annyit tudok hogy az én becsúszószáram "csak" 28mm, ami hálaistennek eddig nagyon jól szuperál.
#10852
Posted 2002. July 24. - 14:28
Tegnap beszéltem egy szervizessel és Õ azt mondta,hogy alapvetõen nem lenne nagy gond,ha levenném a bumit róla csak az Én esetemben számolni kell azzal,hogy nem acél,stb a becsúszó,henem Easton alu eloxálva és ha ez kicsit megkopik utánna már nagyon fog kopni...
Mondjuk a por eddig is bement alá valóban az esõt tudjacsak normálisan elvezetni..
Nekem már egyébként szivacs van azon a részen amit említettél.
Megnéztem egy Stuff sett telóre 2500-3000 forint ez valóban rablás érte :-/
Egyébként nekünk ugyan az vajon a szimmeringünk ?
Mondjuk a por eddig is bement alá valóban az esõt tudjacsak normálisan elvezetni..
Nekem már egyébként szivacs van azon a részen amit említettél.
Megnéztem egy Stuff sett telóre 2500-3000 forint ez valóban rablás érte :-/
Egyébként nekünk ugyan az vajon a szimmeringünk ?
#10853
Posted 2002. July 24. - 14:26
#10854
vendég__*
Posted 2002. July 24. - 14:02
aham. speedstuff fel ha szar az idõ.
több mint 1 éve nyúzom a telót de semmit problémát nem láttam a szimeringnél és a becsúszószáraknál. 2 ajakos a szimering, a koszt kint tartja, az olajat bent, plusz a szimering alatt van egy 5 mm-es hézag a vezetõ persely által, szal azt a rést kitöltve teflonos zsírral még hatékonyabb a védelem+kenés. oda szoktak mostanában rakni olajjal feltöltött szivacsot RS-ék, lásd teló teszt. jó 5let nagyon.
jó a teló olaj is szimering kenésére, de a kézikönyve teflontartalmú olajat tanácsol, mint pl. Finish Line Teflon Plus
több mint 1 éve nyúzom a telót de semmit problémát nem láttam a szimeringnél és a becsúszószáraknál. 2 ajakos a szimering, a koszt kint tartja, az olajat bent, plusz a szimering alatt van egy 5 mm-es hézag a vezetõ persely által, szal azt a rést kitöltve teflonos zsírral még hatékonyabb a védelem+kenés. oda szoktak mostanában rakni olajjal feltöltött szivacsot RS-ék, lásd teló teszt. jó 5let nagyon.
jó a teló olaj is szimering kenésére, de a kézikönyve teflontartalmú olajat tanácsol, mint pl. Finish Line Teflon Plus
#10855
Posted 2002. July 24. - 13:56
Gyaci:Úgyértsem,hogy általában minden nélkül mész és esõben feldobod a stuff-ot ?
A por neked nem kezdte ki a telót/szimmeringet ?
Én egyébként is 2-3 tekerés után csepegtettem fültisztítóra telóolajat és a becsúszószárat megkentem vele kicsit...
A por neked nem kezdte ki a telót/szimmeringet ?
Én egyébként is 2-3 tekerés után csepegtettem fültisztítóra telóolajat és a becsúszószárat megkentem vele kicsit...
#10856
vendég__*
Posted 2002. July 24. - 12:35
llacee:
én is leszettem a gumiharangokat mer ocsmányak. védeni-védik a por bejutást, de nem is a poron van itt fõleg a hangsúly hanem a vizen. erre meg kitalálták a speedstuff-ot amit felrax ha csurog az esõ.
ha úgy döntesz hogy te is leszeded, akkor nem elég hetente olajozni a szimeringet, hanem 3-5 naponta 1-2 csepp!!
én is leszettem a gumiharangokat mer ocsmányak. védeni-védik a por bejutást, de nem is a poron van itt fõleg a hangsúly hanem a vizen. erre meg kitalálták a speedstuff-ot amit felrax ha csurog az esõ.
ha úgy döntesz hogy te is leszeded, akkor nem elég hetente olajozni a szimeringet, hanem 3-5 naponta 1-2 csepp!!
#10857
Posted 2002. July 24. - 11:04
asszem hagyom a faszba az ezgészet és megmaradok a gyári kinézetnél..
A próbáld meg kihúzni a telót alatt mit értesz ?
A próbáld meg kihúzni a telót alatt mit értesz ?
#10858
Posted 2002. July 23. - 22:58
a lizard szerintem lószar a gumihoz képest és drága, az egy rablás feleslegesen, próbáld a telót kijjebb húzni.
#10859
Posted 2002. July 23. - 14:46
Lizard Skin-t mennyire lehet jól feltenni,hogy ne menjen szutyok alá ?
Láttam a fogason páran használjátok..
Láttam a fogason páran használjátok..
#10860
Posted 2002. July 23. - 12:27
A másik probléma már elõbb felvetõdött:
Race becsúszószára a szimmeringtõl a vállig 110mm a teló útja 100mm.a gumiharag még az Én kidolgozott felsõtestem nyomására sem ment 25mm-ernél jobban össze.ez azt jelenti,hogy15mm-ert nem tud kimozogni a teló ,ami többmint 10%
Race becsúszószára a szimmeringtõl a vállig 110mm a teló útja 100mm.a gumiharag még az Én kidolgozott felsõtestem nyomására sem ment 25mm-ernél jobban össze.ez azt jelenti,hogy15mm-ert nem tud kimozogni a teló ,ami többmint 10%