egy ilyen kupak nekem is jól jönne
me too.
318 Uturn az már alu perselyes, MCD csillapítással. Szvsz õ mozog a legjobban és neki a legkomolyabb a belseje.
Tök fölösleges ehhez a CNC. Több ideig tart megírni a progit, szerszámot berakni, ....... mint egyszerû esztergával elkészíteni. Egy sima henger, amiben van egy külsõ beszúrás.
Viszont ha eloxáltatni akarod akkor elõbb velük beszélj h milyen méretbeli változásokon megy keresztül a folyamat közben az anyag. Nehogy eloxálás után ne legyen jó a mérete az elkészült darabnak!
amennyiben erre vetemedsz, feltétlen közöld itt, engem is érdekel az ügy... talán még CNC-s haver is akad...
Tankos: Tényleg igazad van, bocs.
Arra nem gondoltam, hogy alul csökken a nyomás.
Amúgy én is gondoltam rá, hogy ha egyszer gond lesz vele, elmegyek valami esztergályoshoz, csináltatok bele aluminium alkatrészeket, dugattyút, stb. , eloxálom, és akkor már semmi sem mutatja meg, hogy ez egy régi revel.
Na ez jó infó SR ügyben! Így mindjárt más a leányzó fekvése.
Veriók terén pedig a következõ a problémám. A testbike oldalon csak Tora villából a következõ verziókat találtam:
-318 U-Turn
-302
-302 Pop Lock
-SL
-SL Solo Air
-XC SL
-TK Coil
ebbe bele lehet zavarodni
És még nincs itt az XC ami a Tora új neve...és abból is van tán néhány.
Nyilván van ami jobban bevált ezek közül és van ami gagyeváré...de alapból úgy gondolom hogy a felépítés azonos: Alu váll-acél becsúszó-mg lábak. Kérdés hogy ez a "véknyított falú acél" mennyire tartós és mennyire rugalmas (az én 75 kilóm alatt). Tartósság mondjuk jobban számít.
Na, akkor csak igazam van, hogy a sima egyoldalas dugattyútömítés nem lesz jó.
@Tankos:
Egyajkast nem tehetsz bele, mert akkor ha összenyomod a telót, és sokkal többet fújtál a negatívba, átszelel.
Úgy gondoltam, hogy a pozitív meg a negatív kamra irányába is mutat 1-1 tömítõél
Vagy nem jól gondolkodom?
Nem szellemes és nem intelligens.
Ha értelmes javaslatod nincs akkor inkább ne szólalj meg.