Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#10561
Írta 2005. január 10. - 23:27
jéé
fel sem tûnt eddig:D
most már ezt is tudom...
#10562
Írta 2005. január 10. - 23:25
#10563
Írta 2005. január 10. - 23:07
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10564
Írta 2005. január 10. - 22:00
#10565
Írta 2005. január 10. - 21:48
2003 tól lettek a Sram csodák, hála az üzletpolitikájuknak: a butított Race, a Team (~ a 2002es WC) és a Titánnitrides/Slippery Silveres becsúszós, felárazott WC. Mind áttervezett csillapítással.
Úgyhogy 2004es Race-be ne rakjon senki 20as olajat szerintem. Szerintem..
Aktuális civil
#10566
Írta 2005. január 10. - 21:10
olaj: jobb szár 20 wt, bal szár 5 wt. (edit: ez '02-es wc, ami sima teflonos) és mielõtt valaki kérdez - vole azt mondta, ezeket már '02-ben is wc-nek hitták. biztos. :-X ehhez csak õ ért igazán.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10567
Írta 2005. január 10. - 11:07
A 15 centi mindegy. Sõõt!
Oda kell csak az olajszint! Mert a rugónak csak az elsõ 15 centi útját használja ki, tehát puhább a vége, mint a 178nak, a levegõsûrítés meg ugyanakkora. Ha gyakran lekoppan, tölts bele még kis olajt!
FONTOS: Ne csak beleöntsd az olajat, hanem: önt, húzkodnyomkod, önt húzkodnyomkod, húzkodnyomkod, önt... Ja és közben fedd le ronggyal a tetejét, ha nem akarod, hogy a plafon foltos legyen.
Aktuális civil
#10568
Írta 2005. január 10. - 01:23
Rob: a WC-nak mennyire hajalamos karcosodni a becsúszója?
#10569
Írta 2005. január 09. - 23:33
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10570
Írta 2005. január 09. - 22:56
Ja és még volt egy olyan verzió is a ServiceGuide-ban, hogy 170 bal, 180 jobb.
Csakhogy teljes legyen a kép.
Aktuális civil
#10571
Írta 2005. január 09. - 22:34
Nah, a történet úgy van, hogy a 2003 végi, 2004re vonatkozó nyomtatott manual 165 cc-t ír, a honlapon meg 200 at írtak. Most a 195 a hivatalos.
Mindkét lábba ugyanannyi kell, a megfelelõ kompresszió miatt. Mondjuk a csillapított jobb szárban kell ügyelni a pontosságra.
Szerintem: a 165 cc kevés, a végén már nem csillapít, ahogy kell. 200 ccvel meg annyira felkeményszik a vége, hogy nemigen tudod kihasználni a teljes utat.
Én 190 cct használok (ennek a szintje teljesen összenyomva, rugó, mûanyag spacerek nélkül kb. 120 mm-re van a becsúszók tetejétõl) mindkét oldalon. Ha ezzel nagyon felkeményszik, a bal oldalába mehet minimálisan kevesebb.
Aktuális civil
#10572
Írta 2005. január 09. - 21:53
a minap úrjaépítettem a Boxxerem ('04 Race) és persze mielõtt megtettem volna végigolvastam ezt a forumot (és még néhányat). Egy valamit nem értek egészen: a manual-ban 190ml olajat írnak a bal és jobb szárba egyaránt.oNe azt írta hogy a jobb szárba 160ml a balba pedig 10ml kell. Most akkor kinek higyjek? Az szerintem is logikus hogy a bal szárba kevesebb kell, mivel ott csak a kenést végzi, de mennyi is kell pontosan? Elõre is köszi mindenkinek.
#10573
vendég_rvilike_*
Írta 2005. január 07. - 21:50
Amugy nem tudom,mas nem kap kiutest ezektol a felemas villaktol?Hogy egyik szarban ez,masikban az.A csillapitas az mondjuk rendben,na de rugo??A regi jokis judy-k,meg a HidraAir-es Sid Xc azok k jo villak voltak.
Nem tudom miert kell evrol evre megvaltani a vilagot mindenfele istentudja milyen csillapitassal,meg nem tom en mikkel.Jo az a cikk a Manitou gyarlatogatasrol,megmutattak a Manitou emberenek hogy fasza az uj csillapitas,szorul meg minden baja van Feleannyira se erzekeny a villa vele...
Tul nagy a rohanas meg a verseny a gyartok kozott,ertelmetlen ujitasok vannak mindenhol,mondjuk ez nem csak a telokra igaz,alkatreszekre is.Nagy S az elen jar...Na de ez mar off,ugyh ennyi
#10574
Írta 2005. január 07. - 21:23
#10575
Írta 2005. január 07. - 21:17
még ha nyílt fürdõs akkor is a másik lábban csak u-turn rugó van, oda kell a zsír.
alacsonyabb szintûeknél meg nincs is csillapítás.
#10576
Írta 2005. január 07. - 21:15
#10577
Írta 2005. január 07. - 15:27
zsír: én csak márkásat ajánlok. a rockshox-nak van gyári zsírja, az a neve, hogy judy butter. tégelyben van, 1500 körül.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10578
vendég_rvilike_*
Írta 2005. január 07. - 12:52
Amúgy gyárilag nem tudjátok milyen sûrûségû olaj van benne?
#10579
vendég_rvilike_*
Írta 2005. január 07. - 12:02
Mondjuk 2004esen kívül nincs fönt más Duke-nak a manual-ja,de mind1.
Majd leszedem valamelyik Dual Air-es Sid-ét,úgyis ugyanaz a rendszer.
Bár nem tudom hogy ott milyen a csillapítás.Mióta megvettem a villámat nem vagyok képben telóügyileg
#10580
Írta 2005. január 07. - 09:49
Ajánlom figyelmedbe a service guide-okat:
http://www.sram.com/...ckshox/duke.php
Én a SID-em szedtem szét jópárszor és nem nagy ördöngõsség. Figyelni kell hogy a benne lévõ olaj ne fojjon szanaszét szétszedéskor.