Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Please log in to reply
10883 replies to this topic

#10561
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,055 posts
uhhh, téényleg....
jéé:)
fel sem tûnt eddig:D

most már ezt is tudom...:)
Autist Team:)



#10562
air-line

air-line

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts
ráadásul a redrum visszafele gyilkosság:)

#10563
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
a butter zsír a rum meg olaj.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#10564
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,055 posts
Mi a különbség a judy butter és a redrum között?
Autist Team:)



#10565
Zap

Zap

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,961 posts
2002 ben még csak az volt.
2003 tól lettek a Sram csodák, hála az üzletpolitikájuknak: a butított Race, a Team (~ a 2002es WC) és a Titánnitrides/Slippery Silveres becsúszós, felárazott WC. Mind áttervezett csillapítással.
Úgyhogy 2004es Race-be ne rakjon senki 20as olajat szerintem. Szerintem..

Aktuális civil


#10566
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
a becsúszó elég jól bírja. elcsé zúzta elõttem, és két kisebb karcon kívül semmi baja.
olaj: jobb szár 20 wt, bal szár 5 wt. (edit: ez '02-es wc, ami sima teflonos) és mielõtt valaki kérdez - vole azt mondta, ezeket már '02-ben is wc-nek hitták. biztos. :-X ehhez csak õ ért igazán.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#10567
Zap

Zap

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,961 posts
5. Ne nagyon sürítsd, mert hulla lesz a befelé.
A 15 centi mindegy. Sõõt!
Oda kell csak az olajszint! Mert a rugónak csak az elsõ 15 centi útját használja ki, tehát puhább a vége, mint a 178nak, a levegõsûrítés meg ugyanakkora. Ha gyakran lekoppan, tölts bele még kis olajt!

FONTOS: Ne csak beleöntsd az olajat, hanem: önt, húzkodnyomkod, önt húzkodnyomkod, húzkodnyomkod, önt... Ja és közben fedd le ronggyal a tetejét, ha nem akarod, hogy a plafon foltos legyen. :D

Aktuális civil


#10568
air-line

air-line

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts
Köszi, mindketõttöknek. akkor veszek olajat és "koppig" összenyomva tetejétõl 12cm-ig feltöltöm. Ja, de azt elfelejtetem mondani hpgy nekem 15cm-en van. No de sebaj, majd kikísérletezem. És még annyit akkor, hogy Ti milyen olajjal mentek? 5wt? 10wt?
Rob: a WC-nak mennyire hajalamos karcosodni a becsúszója?

#10569
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
én a felülrõl 120 mm-t ajánlom. nekem is ugy volt a race, és most a worldcup is ugyanigy van, bár oda lehet, hogy az odaut felöli szárba kicsit kevesebb kellene, majd meglátom még.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#10570
Zap

Zap

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,961 posts
pontosabban: 2002 végi 2003-ra vonatkozó manual.
Ja és még volt egy olyan verzió is a ServiceGuide-ban, hogy 170 bal, 180 jobb.
Csakhogy teljes legyen a kép.

Aktuális civil


#10571
Zap

Zap

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,961 posts
LOL! Ez jó kis poén: Sram féle RS bemutatkozása.
Nah, a történet úgy van, hogy a 2003 végi, 2004re vonatkozó nyomtatott manual 165 cc-t ír, a honlapon meg 200 at írtak. Most a 195 a hivatalos.
Mindkét lábba ugyanannyi kell, a megfelelõ kompresszió miatt. Mondjuk a csillapított jobb szárban kell ügyelni a pontosságra.
Szerintem: a 165 cc kevés, a végén már nem csillapít, ahogy kell. 200 ccvel meg annyira felkeményszik a vége, hogy nemigen tudod kihasználni a teljes utat.
Én 190 cct használok (ennek a szintje teljesen összenyomva, rugó, mûanyag spacerek nélkül kb. 120 mm-re van a becsúszók tetejétõl) mindkét oldalon. Ha ezzel nagyon felkeményszik, a bal oldalába mehet minimálisan kevesebb.

Aktuális civil


#10572
air-line

air-line

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts
Hellosztok,
a minap úrjaépítettem a Boxxerem ('04 Race) és persze mielõtt megtettem volna végigolvastam ezt a forumot (és még néhányat). Egy valamit nem értek egészen: a manual-ban 190ml olajat írnak a bal és jobb szárba egyaránt.oNe azt írta hogy a jobb szárba 160ml a balba pedig 10ml kell. Most akkor kinek higyjek? Az szerintem is logikus hogy a bal szárba kevesebb kell, mivel ott csak a kenést végzi, de mennyi is kell pontosan? Elõre is köszi mindenkinek.

#10573
vendég_rvilike_*

vendég_rvilike_*
  • vendég
Jaja.Dukeban ugyan Dual Air van,de ez a lenyegen mit sem szamit,abba a szarba kell zsir boven.
Amugy nem tudom,mas nem kap kiutest ezektol a felemas villaktol?Hogy egyik szarban ez,masikban az.A csillapitas az mondjuk rendben,na de rugo??A regi jokis judy-k,meg a HidraAir-es Sid Xc azok k jo villak voltak.
Nem tudom miert kell evrol evre megvaltani a vilagot mindenfele istentudja milyen csillapitassal,meg nem tom en mikkel.Jo az a cikk a Manitou gyarlatogatasrol,megmutattak a Manitou emberenek hogy fasza az uj csillapitas,szorul meg minden baja van :D Feleannyira se erzekeny a villa vele...
Tul nagy a rohanas meg a verseny a gyartok kozott,ertelmetlen ujitasok vannak mindenhol,mondjuk ez nem csak a telokra igaz,alkatreszekre is.Nagy S az elen jar...Na de ez mar off,ugyh ennyi

#10574
Csikasz

Csikasz

    vendég

  • fórumtag
  • 145 posts
jórendben
FuLL SpEEd oR NoThiNg

#10575
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,055 posts
egyik lábban. és már amelyik.
még ha nyílt fürdõs akkor is a másik lábban csak u-turn rugó van, oda kell a zsír.
alacsonyabb szintûeknél meg nincs is csillapítás.
Autist Team:)



#10576
Csikasz

Csikasz

    vendég

  • fórumtag
  • 145 posts
A Rock Shox-ok nem nyíltfürdõsek? Mer akkor nemnagyon kell bele a zsír.
FuLL SpEEd oR NoThiNg

#10577
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
azt hiszem 5-ös van bennük. és olajat bármilyen motoros/autós boltban kapsz. vagy benzinkutakon. legnéscsillapító olajként árulják. sae 5 wt. ilyesmit kell keresni.
zsír: én csak márkásat ajánlok. a rockshox-nak van gyári zsírja, az a neve, hogy judy butter. tégelyben van, 1500 körül.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#10578
vendég_rvilike_*

vendég_rvilike_*
  • vendég
Ja,zsírt és olajat hol kapok hozzá?Tudom hogy elvileg bárhol,de ismerem a magyar boltokat :) Nellaban?
Amúgy gyárilag nem tudjátok milyen sûrûségû olaj van benne?

#10579
vendég_rvilike_*

vendég_rvilike_*
  • vendég
Á köszi,zsír ez a link.Van itt mindenféle ahogy nézem.
Mondjuk 2004esen kívül nincs fönt más Duke-nak a manual-ja,de mind1.
Majd leszedem valamelyik Dual Air-es Sid-ét,úgyis ugyanaz a rendszer.
Bár nem tudom hogy ott milyen a csillapítás.Mióta megvettem a villámat nem vagyok képben telóügyileg :)

#10580
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
Nem kell semmi extra szerszám egy olajcseréhez, otthon is símán elvégezhetõ.

Ajánlom figyelmedbe a service guide-okat:
http://www.sram.com/...ckshox/duke.php

Én a SID-em szedtem szét jópárszor és nem nagy ördöngõsség. Figyelni kell hogy a benne lévõ olaj ne fojjon szanaszét szétszedéskor.