Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#9301
Írta 2006. január 24. - 12:09
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#9302
Írta 2006. január 24. - 12:04
ha meg elromlik, megcsinálod fillérekbõl, de úgyse fog
hidd el, nagyon sok embernek van 02es boxxija
#9303
Írta 2006. január 24. - 11:56
lehet hogy tuningolt, de akkor is...
a 2002es meg nem öregedett már el? én nem vennék 2002es dh vázat, mert ha használva is volt(és már miért ne lett volna) akkor elöregedett az anyag.
mivel a boxxer is aluból van (jójó tudom,hogy easton ) ezért az is elöregedik. inkább majd ha már a magam lábán állok és lesz pénzem veszek újonnan egy 888at vagy egy WC-t.
Mellesleg az új WC-t istenítik a Dirtben...
Jóvanna Sala de az WC....
ja és a szelep 30font az UK-ban
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#9304
Írta 2006. január 24. - 11:54
ja és honno lehet szerezni Blackbox visszaút szelepet? tudjátok azt a pirosat.
De jó hogy az enyém gyárilag azzal van
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#9305
Írta 2006. január 24. - 11:39
egy 2002es váll (felsõ) mennyibe fájna?
meg egy láb?
#9306
Írta 2006. január 24. - 11:21
Vagy egy '03, '04, '05-ös WC-t, vagy 888-at.
De láttam egy gyönyörû, 100%-os, '03-as Shiver-t is.
Hosszú távon mindenképpen úgy jársz jobban, ha egy jó villát veszel és vigyázol rá.
Elõbb utóbb úgyis ez lesz a vége
#9307
Írta 2006. január 24. - 10:12
akkor azt el lehet felejteni, jobb úgysem lesz!
(max ha szerzel bele egy kompresszió oldalt, szárastül, stb, de az legalább a fél villa ára)
misituning az annyi hogy felfúrja a kompresszió lukat nagyobbra, olajcsere, rugócsere
#9308
Írta 2006. január 24. - 10:09
jól van na! ez csak egy hirtelen ötlet volt. tftunedba akármit megcsinálnak a boxxeroddal, csak sajnos a végén annyira drága lesz, hogy inkább egy 888. Raknak bele mcd-t, vagy wc belsõt, amit akarsz. egy komplett új race áráért.... de ha valaki pontosan tudja, hogy a GuMi tuning mibõl áll, mit rak bele, szed ki fúr meg, az ne tartsa magában!!! ja és honno lehet szerezni Blackbox visszaút szelepet? tudjátok azt a pirosat.
Mindenáron szét akarod fúrni-faragni szegény villát,igaz?
#9309
Írta 2006. január 24. - 10:06
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#9310
Írta 2006. január 23. - 22:57
ezt leszámítva pl rendes tuninggal is meg lehet csinálni mozgó villává, jó cuccos volt az.
nem csak ilyen kiveszem a felé, átrakom egy másik fél boxxert, na meg az egyik becsúszószárat is kicserélem.. lásd kislust villája.
#9311
Írta 2006. január 23. - 22:55
ha kiszeded a rudat, mi tartja alul?
mert a rúd aljába megy bele a láb alján a csavar.....
szal.....:-)
#9312
Írta 2006. január 23. - 22:20
A 351-s Recon, ami ugye jobb mint a 327, 65990,-Ft az ebike-on, de nem egyértelmû, hogy a Solo Air, vagy a U-Turn változat. A Biker a 327-nél azonos árat ad a két változatra, így valószínû, hogy a 351-nél sincs különbség a két változat ára között.Õ volt az akit a csillaghegy környékén raktunk ki valahol? Akkor sejtem,de már nem emlékszem tisztán a bringájára.
Megnéztem a Recon-t és jónak tünik,de ár tekintetében nem találtam róla semmit sehol egyenlõre.
#9313
Írta 2006. január 23. - 21:53
Ha visszaemlékszel az augusztusi Börzsöny túrára, ott volt a cimborám Trek 8500-s paripája egy ilyennel és "8-s tárcsafékkel szerelve. Tökéletesen meg van vele elégedve, és õ nálad súlyosabb egyén.
De ha nem gondolkodsz tárcsafékben, akkor egy Recon 327 Solo Air.
Õ volt az akit a csillaghegy környékén raktunk ki valahol? Akkor sejtem,de már nem emlékszem tisztán a bringájára.
Megnéztem a Recon-t és jónak tünik,de ár tekintetében nem találtam róla semmit sehol egyenlõre.
A Gödöllöi Yeti www.rmkse.hu
:love: Betty :love:
#9314
Írta 2006. január 23. - 21:35
a raceben nincs kompresszió állítás, illetve semmilyen kompresszió nincs
a másik hogy ha kiemeled majd benyomod akkor nem kiszedni kell a kompressziót, hanem kicsit rátekerni, de ugye nem lehet:)
#9315
Írta 2006. január 23. - 21:32
akkor mi értelme? megszûnik a csillapitás..
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9316
Írta 2006. január 23. - 20:26
elkészültem vele, szépen tisztán elõírásszerûen...
Mindkét szárban kb. 195ml van(a csillapításban 190 inkább). csak mosószermérõvel tudtam csinálni így nem lett túl pontos. ha majd leütön könnyen akkor a kompresszióba öntsek?
Most gyönyörûen mozog igaz a pikehoz képest kicsit darabos a megindulása, de az jó, hogy 2.5ös olajjal is betudom állítani túl lassúra. Most elöl-hátul leggyorsabbra van állítva és nagyon bírom.
Ha valaki legközelebb szed szét race-t akkor légyszi próbálja már ki, úgy hogy nem rakja bele a kompresszió rudat! Sajnos igaz amit olvastam a tftuneden, ha kirántom és hirtelen levágom, mintha becsapódnék valahova, akkor érezhetõen üt. nem tud elég gyorsan összenyomódni. persze a tökéletes megoldás a gyári kompresszió szelep, de csak kíváncsiságból egyszer kipróbálnám kompresszió rúd nélkül...
mégegyszer köszi a segítséget
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#9317
Írta 2006. január 23. - 18:53
nem ütöm le, de végigjárja földhöz csapva is, sztem mehet az 5ös
KÖSZI!!!