Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#9041
Posted 2006. February 28. - 22:42
#9042
Posted 2006. February 28. - 22:18
Köszönöm szépen a hasznos hozzászólásokat, segítségemre volt a döntés során. A követkzõket vontam le a hozzászólásokból és visszaolvasott hozzászólásokból: mind a DUKE és mind a REBA úgy gondolom jó választás az általam megjelölt felhasználási célra, mégis nálam egy hajszálnyival a REBA '05nyert, így holnap amellett teszem le a voksom és megvásárolom az elsõ ROCKSHOX villám. Remélem nem fogok csalódni, bár a véleményezési statisztika elég jóra sikerült. Szinte csak jókat olvastam. Bízom benne, hogy amint használatba veszem, kapok feltehetõleg a karbantartáshoz is hasznos tanácsokat. Biztos lesz kérdésem! Még egyszer mindenkinek köszönöm.
DUKE Vs. REBA ----> REBA!!!!!! (pontozásos gyõzelem, erõs küzdelem:bell: )
DUKE Vs. REBA ----> REBA!!!!!! (pontozásos gyõzelem, erõs küzdelem:bell: )
#9043
Posted 2006. February 28. - 21:24
Duke-om nem volt még, de szerintem ma a 05-ös rebáknál jobb ár/érték arányú levegõs CC villa nincs. SZuper állíthatóság, kis tömeg, nagy szilárdság és vajpuha mozgás. Ráadásul az MCD egyszerû, mint egy 100-as szög, ezért kevéssé hajlamos a meghibásodásra.
#9044
Posted 2006. February 28. - 18:48
ahhoz olyan váll kell. ami a pilotban nincs meg ha jól tévedek.Helló Mindenkinek.
Friss harcos vagyok itt a fórumon. Abban kérek segítséget, hogy Pilot XC-be utólag beszerelhetõ e pop lock funkció? Köszi.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9045
Posted 2006. February 28. - 18:35
duke-nál sem mindegy hogy milyen mert pl egy 04-es hydra air-es duke-race amiben pure csili,volt talán az egyik legjobb mozgásu villa a levegõsö közt (majdnem olyan jó mint a fox)...mivel rebát még nem próbáltam, nem mondom hogy van olyan de egyáltalán nem biztos hogy jobb a reba (igaz a race nem is volt olcsó-reba team árban mérték)
anno nelem majdnem ilyen lett a kikapuba, csak aztán beosont a róka....
anno nelem majdnem ilyen lett a kikapuba, csak aztán beosont a róka....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9046
Posted 2006. February 28. - 18:26
#9047
Posted 2006. February 28. - 10:01
A Duke nagyon szépen mozog! Megfelelõ beállítás+olaj. De sajna nem egy Reba
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#9048
Posted 2006. February 28. - 09:54
harlas: a levegõs villák (általában) kevésbé mozognak szépen, mint az acélrugósak.
tárcsaféknek a reba valószínûleg jobban örülne.
nem tudom milyen vázad van; de lehet, hogy kevés is bele egy 80-at mozdó villa.
a MCD a HC2-nél korszerûbb csillapítás; a Reba-n állítható a kompresszió, és van rajta "intelligens" lockout is.
szóval ha belefér, akkor Reba
tárcsaféknek a reba valószínûleg jobban örülne.
nem tudom milyen vázad van; de lehet, hogy kevés is bele egy 80-at mozdó villa.
a MCD a HC2-nél korszerûbb csillapítás; a Reba-n állítható a kompresszió, és van rajta "intelligens" lockout is.
szóval ha belefér, akkor Reba
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#9049
Posted 2006. February 28. - 08:29
Helló Mindenkinek.
Friss harcos vagyok itt a fórumon. Abban kérek segítséget, hogy Pilot XC-be utólag beszerelhetõ e pop lock funkció? Köszi.
Friss harcos vagyok itt a fórumon. Abban kérek segítséget, hogy Pilot XC-be utólag beszerelhetõ e pop lock funkció? Köszi.
#9050
Posted 2006. February 28. - 08:24
beleolvasott egy "a másik meg a teknõs" szót úgylátom, hisz jól mondtad.
visszafelé csili az állatfarm, felül meg a lockouttal kombózott kompresszió.
visszafelé csili az állatfarm, felül meg a lockouttal kombózott kompresszió.
#9051
Posted 2006. February 28. - 08:10
#9052
Posted 2006. February 28. - 08:06
Srácok!
04es psylo xc-be 5ös vagy 7.5ös olaj kell? Most esett át egy szimering és olajcserén, és a szervízbe láttam az olajos dobozon h 7.5öst raktak bele, viszont a 2002eshez találtam leírást abban meg 5ös olajat írnak, nemtopm ennyiben különbözik ez a 04estõl. Meg nekem furább a mozgása, kevésbé érzékeny.
04es psylo xc-be 5ös vagy 7.5ös olaj kell? Most esett át egy szimering és olajcserén, és a szervízbe láttam az olajos dobozon h 7.5öst raktak bele, viszont a 2002eshez találtam leírást abban meg 5ös olajat írnak, nemtopm ennyiben különbözik ez a 04estõl. Meg nekem furább a mozgása, kevésbé érzékeny.
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#9053
Posted 2006. February 28. - 00:30
van olyan hogy csillapítás meg olyan hogy kompresszió
az egyik nyuszi meg teknõs (nem béka:D)
hogyan?
#9054
vendég_kerekeske_*
Posted 2006. February 27. - 23:38
a duke nem dual air. mindamellett én is a reba-t ajánlom, mert erõsebb, és hát jobban néz ki. igaz drágább is. eddig csak a duke mozgását tapasztatltam, szerintem nem olyan nagy szám... cc-re még elmegy, de durvább terepen nem olyan jó, mint egy dual air... azoknak sokkal finomabb a mozgása. a duke olyan ráérõsen, tompán mozgott.
#9055
Posted 2006. February 27. - 22:48
ha van tárcsád, akkor én egyértelmûen a Rebát mondanám.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#9056
Posted 2006. February 27. - 22:44
Köszönöm a hozzászólást!
Pár apróság......tárcsával lenne használva(160-as XT hidr.), 75 kg vagyok, sok "okosságot" olvastam, hogy így csavarja el a tárcsa a villát, meg úgy, meg amúgy. Szeretnék azért tisztán látni. Gondolom egy olyan villa, amit csak tárcsafékrögzítéssel láttak el, nem V fékre tervezték!!!!!
A Duke 300mm-es becsúszóval van és HydraColil II. csillapítás, a Reba 32 mm-es becsúszó, Motion Control csillapítással. Ez a MC még nem teljesen vili számomra, de igyekszem kiokosítani magam.
A Duke-nál nem írják, de az is dual Air ?????
Mozgásban mindkét villa hasonló???
köszönöm!!!
Pár apróság......tárcsával lenne használva(160-as XT hidr.), 75 kg vagyok, sok "okosságot" olvastam, hogy így csavarja el a tárcsa a villát, meg úgy, meg amúgy. Szeretnék azért tisztán látni. Gondolom egy olyan villa, amit csak tárcsafékrögzítéssel láttak el, nem V fékre tervezték!!!!!
A Duke 300mm-es becsúszóval van és HydraColil II. csillapítás, a Reba 32 mm-es becsúszó, Motion Control csillapítással. Ez a MC még nem teljesen vili számomra, de igyekszem kiokosítani magam.
A Duke-nál nem írják, de az is dual Air ?????
Mozgásban mindkét villa hasonló???
köszönöm!!!
#9057
Posted 2006. February 27. - 21:52
ha belefér a keretbe akkor reba, (+ ha nem baj hogy csak tárcsafék) de a duke is nagyon jó villa....ennyiért nem kapsz jobb villát csak lényegesen drágábban, de amit leírtál felhasználás arra tökéletes....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9058
Posted 2006. February 27. - 21:45
Sziasztok, véleményezést várnék a következõ RS termékrõl, ugyanis nem tudom eldönteni megvegyem e, vagy nem:
RockShox '05 Duke XC Air villa
felhasznása nálam a következõ lenne: Hobbi kerékpározás, néha egy-egy mátrai túra, semmi verseny, semmi pattogás. Szeretnék egy megbízható villát és nagyon megtetszett a levegõs rendszerû villa mozgáskarakterisztikája, a próbák meggyõztek. Ezt írják róla:
Rugó út: 80mm
Súly: 1,86kg
Rúgózás: levegõ
Csillapítás: HC2*
Szabályozhatóság: kompresszió, állítható visszaút csillapítás
Külsõ szár: Egy darabból készült Magnézium
Villanyak: Hidegen kovácsolt 6061-es alu, fekete
Nyakcsõ: alu nyakcsõ
Becsúszó szár: Változó falvastagságú 30mm; Easton alu
Változó falvastagság?
Ha valakinek lenne ötlete, ajánlata, esetleg másik típusra, más gyártóra, szívesen várom a véleményeket!
Lenne egy másik villa is, viszont annak van egy hátrányos tulajdonsága, számomra az UTOLSÓ (!!!) szempont, miszerint fekete(mint a mai villák 90 %-a)...
Esetleg véleményeket várnék errõl is:
RockShox '05 Reba SL
Telóút: 85/100/115 mm
Állíthatóság: Távtartóval állítható út, U-turn változat esetén kívülrõl, fokozatmentesen állítható
Tömeg (200mm-es villanyakkal): 1602 g
Rugó: Dual Air (levegõ),Állíthatóság: Pozitiv/negativ irányba autószelepes csatlakozással
Csillapítás: Motion Control (sebességfüggõ rendszer)
Állithatóság: Csillapitás kivülrõl, Kompresszió állítás, Választhatóan kormányról vezérelhetõ
Külsõ szár: Egy darabból készitett magnézium, kizárólag tárcsafékhez.
Váll: kovácsolt 6061 Aluminum, Fekete
Villanyak: Butted Aluminum
Becsúszószárak: 32mm EA70 egyenes falú alu, Kis surlódású, anodizált
Köszönöm!!! Laci
RockShox '05 Duke XC Air villa
felhasznása nálam a következõ lenne: Hobbi kerékpározás, néha egy-egy mátrai túra, semmi verseny, semmi pattogás. Szeretnék egy megbízható villát és nagyon megtetszett a levegõs rendszerû villa mozgáskarakterisztikája, a próbák meggyõztek. Ezt írják róla:
Rugó út: 80mm
Súly: 1,86kg
Rúgózás: levegõ
Csillapítás: HC2*
Szabályozhatóság: kompresszió, állítható visszaút csillapítás
Külsõ szár: Egy darabból készült Magnézium
Villanyak: Hidegen kovácsolt 6061-es alu, fekete
Nyakcsõ: alu nyakcsõ
Becsúszó szár: Változó falvastagságú 30mm; Easton alu
Változó falvastagság?
Ha valakinek lenne ötlete, ajánlata, esetleg másik típusra, más gyártóra, szívesen várom a véleményeket!
Lenne egy másik villa is, viszont annak van egy hátrányos tulajdonsága, számomra az UTOLSÓ (!!!) szempont, miszerint fekete(mint a mai villák 90 %-a)...
Esetleg véleményeket várnék errõl is:
RockShox '05 Reba SL
Telóút: 85/100/115 mm
Állíthatóság: Távtartóval állítható út, U-turn változat esetén kívülrõl, fokozatmentesen állítható
Tömeg (200mm-es villanyakkal): 1602 g
Rugó: Dual Air (levegõ),Állíthatóság: Pozitiv/negativ irányba autószelepes csatlakozással
Csillapítás: Motion Control (sebességfüggõ rendszer)
Állithatóság: Csillapitás kivülrõl, Kompresszió állítás, Választhatóan kormányról vezérelhetõ
Külsõ szár: Egy darabból készitett magnézium, kizárólag tárcsafékhez.
Váll: kovácsolt 6061 Aluminum, Fekete
Villanyak: Butted Aluminum
Becsúszószárak: 32mm EA70 egyenes falú alu, Kis surlódású, anodizált
Köszönöm!!! Laci
#9059
Posted 2006. February 27. - 10:18
ok, világos...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#9060
Posted 2006. February 27. - 10:13
kb 10-el elõrébb írtam pont Zolle postjára hogy a kék kompressziót kéne hogy állítson.....a nyulast csak azért írtam hogy nekem nem hiányzik mert még a nyulast sem buzerálom csak lusta voltam kiírni az IS-t....na
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való