Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#8741
Posted 2006. May 14. - 11:18
Most rakom össze a gépemet, Magellan Polaris Deore LX lesz. Nézegetem hozzá a telókat, van egy pár ami közül nem tudok dönteni. Találtam egy Rock Shox Pilot C-t, és ugyanebben az árban van az új Judy J3as is? Szerintetek melyik a jobb? Vagy esetleg tudtok még jobbat ezeknél 25000-30000FT-os kategóriában?
Elõre is köszi a segítségeteket!!!
Elõre is köszi a segítségeteket!!!
#8742
Posted 2006. May 13. - 23:05
tudok mutatni nem egy olyan '96-os z1/z2-est, aminek nincs gumiharang a becsuszóján, de a por nem karcolgatta összevissza.
nem mondom, hogy nem karcolja, mert igen, csinálja, de észrevehetetlen mennyiségben. annál sokkal komolyabb folyamat a szimmering kopása.
én minden porosabb ride után befujkáltam szilikon spay-vel. puhán tartja és ápolja a gumit. (pesze elõtte le kell takaritani!)
nem mondom, hogy nem karcolja, mert igen, csinálja, de észrevehetetlen mennyiségben. annál sokkal komolyabb folyamat a szimmering kopása.
én minden porosabb ride után befujkáltam szilikon spay-vel. puhán tartja és ápolja a gumit. (pesze elõtte le kell takaritani!)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8743
Posted 2006. May 13. - 22:43
nekem fél éve van meg a dukeom, és a becsúszón semmit nem látni, pedig adok neki, és hát néha szoktam esni hatalmasakat is. még télen volt egy alkalom, amikor egész nap kint voltam normafánál meg csillebércen, este hazajöttem, és hát a villát massziv sár és hólé boritotta. elõvettem a slagot, jól lespricceltem róla, aztán melegvizes ronggyal letörlgettem az egészet, a becsuszokat, a lábat meg a szimmeringeket is kivülröl. ezt a folyamatot azota minden bringázás után megcsinálom, ahogy a lánc áttörölgetését és olajozását is. meg persze ha saras a gép, akkor slag+törölgetés. nem saras gép esetén az egész folyamat lánctörlésessel-olajozásossal-telótörölgetéssel együtt max. 10 percet vesz igénybe. saras gép esetén fél óra, de akkor rendesen rendbeteszem a bringát, mert a sarat nem szereti a bringa (lásd buda maraton 2006:D). nem hiszem, hogy az embernek egy bringázás után ne lenne max. 10 perce akár csak egy nedves ronggyal áttörölni a becsuszokat meg a szimmeringnél felgyülemlett porszemeket letörölgetni.
#8744
Posted 2006. May 13. - 15:31
en csak azt mondom, hogy az butasag, hogy a telogyartok direkt sz.r csinalnak, hogy megvedd a jovo evi modellt. Nem, sokkal inkabb reklamoznak, meg filmet szponzoralnak, meg versenyzoket futtatnak, es elhitetik veled, hogy az uj modell tenyleg jobb, sot, neked szukseged van ra.
Ha olyan villat csinalna valamelyik gyarto, ami egy evet bir [nem versenyszeru hasznalatrol beszelek] akkor attol hirtelen elpartolna mindenki, ahelyett, hogy megvenne a kovetkezo evi modellt, ami ugyanugy beszarik egy ev alatt.
az hogy a porszemcsek karcoljak a becsuszot, az annyira lassu folyamat, hogy az alatt a max 5 ev alatt, amig hasznalsz egy villat, ez nem lesz eszreveheto. ha megis, akkor visszajutottunk az elso gondolathoz, hogy gyenge minoseg, nem kell ugyanolyat venni.
Plusz a marzo miota kihozta a bomber szeriat 96-ban, azota nincs rajta gumiharang. A RS-eken volt, a regi manitoukon is, le is szoktak rola, meg a Fox se hasznalt semmit sose.
Volt vagy 4 db kulonbozo Z1-em, es igenytelen allatok voltak. evente olajcsere, es kesz. mert jo a szimmering. Jo, persze ha erosen megutod/megkarcolod a becsuszot akkor ott engedni fogja az olajat, nem kerdes, de azert meglepoen ellenallo az a teflon, egyszer rosszul tamasztottam le a gepet es a haz sarkan vegigcsuszott a villa. letoroltem rola a port meg az apro kavicsokat, es nem latszott meg semmi.
Ha olyan villat csinalna valamelyik gyarto, ami egy evet bir [nem versenyszeru hasznalatrol beszelek] akkor attol hirtelen elpartolna mindenki, ahelyett, hogy megvenne a kovetkezo evi modellt, ami ugyanugy beszarik egy ev alatt.
az hogy a porszemcsek karcoljak a becsuszot, az annyira lassu folyamat, hogy az alatt a max 5 ev alatt, amig hasznalsz egy villat, ez nem lesz eszreveheto. ha megis, akkor visszajutottunk az elso gondolathoz, hogy gyenge minoseg, nem kell ugyanolyat venni.
Plusz a marzo miota kihozta a bomber szeriat 96-ban, azota nincs rajta gumiharang. A RS-eken volt, a regi manitoukon is, le is szoktak rola, meg a Fox se hasznalt semmit sose.
Volt vagy 4 db kulonbozo Z1-em, es igenytelen allatok voltak. evente olajcsere, es kesz. mert jo a szimmering. Jo, persze ha erosen megutod/megkarcolod a becsuszot akkor ott engedni fogja az olajat, nem kerdes, de azert meglepoen ellenallo az a teflon, egyszer rosszul tamasztottam le a gepet es a haz sarkan vegigcsuszott a villa. letoroltem rola a port meg az apro kavicsokat, es nem latszott meg semmi.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8745
Posted 2006. May 12. - 22:32
hehh LR-AT, akkor szaktársak volnánk:)
Egyébként engem az nyugtat a témában, hogy már jópár éve futnak ezek a telók harmonika nélkül és a komolyabb daraboknál nincs probléma a védelemmel. Haszna viszont kétségtelenül van a karcok és odaótõdések ellen
Egyébként engem az nyugtat a témában, hogy már jópár éve futnak ezek a telók harmonika nélkül és a komolyabb daraboknál nincs probléma a védelemmel. Haszna viszont kétségtelenül van a karcok és odaótõdések ellen
#8746
Posted 2006. May 12. - 21:55
#8747
Posted 2006. May 12. - 21:15
Van 1 2004-es Judy SL u-turn -öm, elvileg olajos csillapítású,de ez csak a jobboldali becsúszószáron látszik,a baloldalin mindig ilyen fekete vmi(talán szimering)kerül rá,gumis anyag. Szóval használtan vettem,ezért nem tudom, hogy gyárilag csak az egyik becsúszószár olajozódik,vagy esetleg a baloldaliból "elvérzett" a cucc?
Elõre is kössz!
Elõre is kössz!
#8748
Posted 2006. May 12. - 16:58
dánhill: kösz-ami a rögzítést illeti, mint mondtam, még bõven tesztidõszak van, majd elválik, mennyire szuperál így vagy másképp,amint elkap az elsõ komolyabb esõ vhol az erdõben...
Összeesküvés-elmélet? Hát nemtom tamaska, te milyen szakterületen mozogsz (az avatarod alapján tõled sem állhat pedig távol a téma), nekünk a BME ipari termék- és formatervezõ (a hangsúly itt most a terméktervezõn van) szakán jóformán ezt tanítják(de én amúgy ís ezt látom, és nem csak a telók/kerók terén)...na persze nincs így konkrétan kimondva, de ha mindent úgy csinálsz, ahogy a marketing-könyvben le van írva (mint pl. a japánok, akiknek "az autóiban minden egyszerre romlik el 10 éves korában"), akkor végül csak ide lyukadsz ki...apropos kilyukadás:hát ez az...ok, h a szimmering viszonylag korrektül véd attól, h dzsuva menjen az alsó szárba (ezt még a gilámé is tudta), de egyrészt a becsúszón lévõ olajfilmbe tapadó porszemcsék becsúszáskor a szimmeringen felfeküdve elég komoly abrázióval vannak (kb. mintha smirglivel esnél neki a becsúszónak,csak pár nagyságrenddel lassabb a folyamat), ami keménykrómbevonatos acélbecsúszókon nem igazi gond, hisz annak olyan felületi keménysége van, h nem ez fogja meghatározni a villa élettartamát, de mivel az alumínium becsúszók bevonatolására használt eljárásokkal ilyen keménységû felület nem igazán állítható elõ, ott bizony már jóval jelentõsebb lehet a probléma. Másrészt ha véletlenül egy menet közbeni bármilyen hatásra komolyabb mélységû karc keletkezik, mert nincs ami megvédjen tõle(most nem számolom ki, h pl. 15-ös telóolajnál mi a kritikus kersztmetszet...), akkor lehet akármilyen zsír a szimmering, mert a karcon keresztül bizony meglehet, h köpködni fogja az olajat, ill. 1, a fenti "abrazív" módon kopott becsúszóhoz adott esetben már 1 új szimmeringet is hiába raksz hozzá, mert annak a könnyû mozgás végett direkt nincs olyan erõsségû rugója, h olyan atomszorosan cuppanjon a becsúszkára.
No de nem akarok én itt senkit meggyõzni, én vidám vagyok így, és legyen az mindenki más is, az a legfontosabb.
Összeesküvés-elmélet? Hát nemtom tamaska, te milyen szakterületen mozogsz (az avatarod alapján tõled sem állhat pedig távol a téma), nekünk a BME ipari termék- és formatervezõ (a hangsúly itt most a terméktervezõn van) szakán jóformán ezt tanítják(de én amúgy ís ezt látom, és nem csak a telók/kerók terén)...na persze nincs így konkrétan kimondva, de ha mindent úgy csinálsz, ahogy a marketing-könyvben le van írva (mint pl. a japánok, akiknek "az autóiban minden egyszerre romlik el 10 éves korában"), akkor végül csak ide lyukadsz ki...apropos kilyukadás:hát ez az...ok, h a szimmering viszonylag korrektül véd attól, h dzsuva menjen az alsó szárba (ezt még a gilámé is tudta), de egyrészt a becsúszón lévõ olajfilmbe tapadó porszemcsék becsúszáskor a szimmeringen felfeküdve elég komoly abrázióval vannak (kb. mintha smirglivel esnél neki a becsúszónak,csak pár nagyságrenddel lassabb a folyamat), ami keménykrómbevonatos acélbecsúszókon nem igazi gond, hisz annak olyan felületi keménysége van, h nem ez fogja meghatározni a villa élettartamát, de mivel az alumínium becsúszók bevonatolására használt eljárásokkal ilyen keménységû felület nem igazán állítható elõ, ott bizony már jóval jelentõsebb lehet a probléma. Másrészt ha véletlenül egy menet közbeni bármilyen hatásra komolyabb mélységû karc keletkezik, mert nincs ami megvédjen tõle(most nem számolom ki, h pl. 15-ös telóolajnál mi a kritikus kersztmetszet...), akkor lehet akármilyen zsír a szimmering, mert a karcon keresztül bizony meglehet, h köpködni fogja az olajat, ill. 1, a fenti "abrazív" módon kopott becsúszóhoz adott esetben már 1 új szimmeringet is hiába raksz hozzá, mert annak a könnyû mozgás végett direkt nincs olyan erõsségû rugója, h olyan atomszorosan cuppanjon a becsúszkára.
No de nem akarok én itt senkit meggyõzni, én vidám vagyok így, és legyen az mindenki más is, az a legfontosabb.
#8749
Posted 2006. May 12. - 16:50
#8750
Posted 2006. May 12. - 16:22
ez az osszeeskuves-elmelet a villak elettartamanak mesterseges megroviditeserol konnyesre rohogtetett.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8751
Posted 2006. May 12. - 13:19
pl. egy vérbeli krosszmotort akarna gumiharangok nélküli telóval piacra dobni,azt egyszerûen körberöhögnék a kedves vásárlók
Hát nem azzért de egyik "vérbeli kroszmotoron" sincs gumiharang.
Van 1-2 enduro motor amin van de a krosszokon nincs.A motorokon szedték le elõször majd a bringákról is. Elõször volt az amikor a becsúszót egy teljesen zárt lemez "csõbe" zárták, ez volt a legjobb (védelem szempontjából) majd késõbb lett a gumiharang ami szép is meg véd is egészen addig amig ki nem szakad, késõbb lett a mini gumiharang (ennek már nem sok értelme volt hisz nem védte a becsúszót) Majd jött a semmi...... de ez sem baj ma már, hiszen tudnak gyártani értelmes szimeringet (ha akarnak) pl. haverom apjának van egy 16 éves 600-as CBR-je és a villában még az eredetti szimering van:clap:
A lényeg az hogy ahogy te is mondtad a piac miatt nincs gumiharang a bringákon. Bár ma már nem is kell. Persze szerintem sem árt ha valaki rárak egyet magának, de ha már rárakja valaki akkor rögzítse jól hogy tényleg zárjon is.
Amúgy szerintem nem is csúnya. Szépen megcsináltad a villádra.
Hát nem azzért de egyik "vérbeli kroszmotoron" sincs gumiharang.
Van 1-2 enduro motor amin van de a krosszokon nincs.A motorokon szedték le elõször majd a bringákról is. Elõször volt az amikor a becsúszót egy teljesen zárt lemez "csõbe" zárták, ez volt a legjobb (védelem szempontjából) majd késõbb lett a gumiharang ami szép is meg véd is egészen addig amig ki nem szakad, késõbb lett a mini gumiharang (ennek már nem sok értelme volt hisz nem védte a becsúszót) Majd jött a semmi...... de ez sem baj ma már, hiszen tudnak gyártani értelmes szimeringet (ha akarnak) pl. haverom apjának van egy 16 éves 600-as CBR-je és a villában még az eredetti szimering van:clap:
A lényeg az hogy ahogy te is mondtad a piac miatt nincs gumiharang a bringákon. Bár ma már nem is kell. Persze szerintem sem árt ha valaki rárak egyet magának, de ha már rárakja valaki akkor rögzítse jól hogy tényleg zárjon is.
Amúgy szerintem nem is csúnya. Szépen megcsináltad a villádra.
#8752
Posted 2006. May 12. - 12:23
wick-thor: elvileg az olaj mennyiségével szabályozható, de nem véletlenül ajánl bele a rs annyit, amennyit-az pont úgy van kitalálva, h a kisebb bukkanókat még felvegye (a nagyobbaknál meg nyit a floodgate,mikor szeretnéd), és ne legyen merev villa belõle (<=több olaj),ami sokkal nagyobb terhelést jelent a belsõ szerkezetre+kormánycsapira (meg rád ) nézve is...
McGywer:ez a kérdés kormánycsapágy-függõ is, nem? V mindnek uakkora a "beépítési magassága"? Sztem nem,de ha hülyeséget mondanék,javítson ki vki...(az biztos, h a Tractionön a floodgate tekerõje beleér, úh. nekem nem ér elesnem...)
McGywer:ez a kérdés kormánycsapágy-függõ is, nem? V mindnek uakkora a "beépítési magassága"? Sztem nem,de ha hülyeséget mondanék,javítson ki vki...(az biztos, h a Tractionön a floodgate tekerõje beleér, úh. nekem nem ér elesnem...)
#8753
Posted 2006. May 12. - 12:16
Nos. Hát akkor legyen. Képek itt:
http://img.tar.hu/lr...e2/21901936.jpg
http://img.tar.hu/lr...e2/21901748.jpg
http://img.tar.hu/lr...e2/21901752.jpg
http://img.tar.hu/lr...e2/21901753.jpg
Én is azt hiszem, h a gumiharangok eltûnése elsõsorban a gyorsuló piaci verseny + a bringázás
divatolódásának eredménye, és az ilyen felsõbb kategóriákban, ahol nem lehet túl sok darabot
eladni, valamivel kénytelenek szegény gyártók az élettartamot mesterségesen lerövidíteni, nehogy
már ne vegyél még 1 nyomorult szimmeringet se 1-2 év múlva...talán az se véletlen, h ezzel
párhuzamosan már tizenxezer forintért lehet pl. rs telót kapni...és talán arra is gondoljunk, h ha
vki pl. egy vérbeli krosszmotort akarna gumiharangok nélküli telóval piacra dobni,azt egyszerûen
körberöhögnék a kedves vásárlók, és nem vennék a termékét-ezek a puha anyagú szimmeringek,amiket az
rs használ, valóban jól takarítanak,amíg a dzsuva nem száraz, de utána már õk sem boldogok, ha
rájuk bízod a dolgot...és menet közben nemigen tudod a becsúszóidat törölgetni. Az igazsághoz
hozzátartozik, h kb. 200 grammal nehezebb lett a bringám, de ezek elég masszív harangok(nak tûnnek)
és szerintem a dolog ennyit megér. Ráadásul az acélnyakkal együtt (és gumiharang nélkül) 2,8
kilós rst gila+ sl után még így is 1 álom
Ja és U-turn-ös esetben (mint az enyém is) eltakarja a száron lévõ útjelzõ-skálát, de akár 1
alákukkantással,akár úgy, h kb. 1 hét után úgyis mindig tudni fogod, h mekkora úton vagy épp és azt
is, hogy ahhoz képest 1 fordulat=0,5 cm-ezt orvosolhatod.Valamint kárpótlásul eltartja a fékkábelt
az alsó szártól, így egy fekete panduittal kevesebb virít a piros száron (nem, az áttetszõ sem
szebb...aki tud pirosat, szóljon! : ))
Ami az esztétikát illeti, arra én is kényes vagyok (ezért nem hagytam meg a harang alsó részét, ami
pedig jól körülölelte volna az alsó szár kibõvülõ részét, de bûn rondán nézett ki, fõleg ha még meg
is próbáltam odaszorítani (2 cm széles piros tépõzárral próbálkoztam)-így viszont könnyebb idõnként
felhúzni és alánézni, hogy minden rendben van-e+pici teflonos sprét odafújni, esetleg picit
takarítani, ha kell (még nem kellett, bár a brutáldzsuva még szerencsére nem kapott el mostanában),
és mivel kicsit "elõ van feszítve" a cucc, így is igen jól zár-a "szuszogólyukak" gyárilag kissé
szerencsétlen helyen vannak, de máshova is fúr6sz,ha ügyes vagy és pl. el tudod felfelé tolni 1
redõnyivel a vágásokat (szike, Fiskars kisolló)),de sztem ebben a formában nem gáz-ez persze
szubjektív. A panduit szalagok azért vannak ott fenn, hogy a ritka, de azért elvben elõfordulható
teljes összenyomódásokkor ne történhessen az, h a harang felsõ része a váll bõvülõ szakaszára
felcsúszva ne elõbb-utóbb olyanná válik,mint a kk pja, ill. máskor se jusson eszébe esetlegesen
felcsúszni,miközben az alja meg elemelkedne a külsõ szártól. Ezek elfordulását maga a váll ill. a
szalag kialakításának szerencsés találkozása akadályozza meg, így nem kell attól félni, h csajozás
közben a szalag elõreficcent "racsnis" szakasza miatt tönkremegy az estéd A harangok felsõ
vágása azért nem szebb,mert eleinte azt gondoltam, h a panduitok alá szorítom õket, de aztán
meggondoltam magam-részben itt is esztétikai okokból, meg mert annyira oda vanank cuppanva a
vállra, h tömítésileg sem éreztem szükségét...
Az ugye látszik is, h a harang fenn van a vállon is,ezért lehetséges, h mind a 115 millit
kimozogja, mert a teljesen összenyomódott harangba a vállból is belemegy,így nem gáz, h a
becsúszóból ugye olyankor kb. 1 centi van kinn a szimmering és a váll közt.
A címrõl: VI. ker Zichy Jenõ utcában (Andrássyval párhuzamos) van egymástól kb. 20 méterre 2 db
motorosbolt, abba kell menni, amelyik bentebb van (közelebb a Dunához,ha úgy tetszik), és szombaton
nincs nyitva : (.
Azért kétségtelen, h nálam is tesztidõszak van, de én egyelõre semmilyen problémát,
válleloxálásledörzsölõdést v hasonlót nem tapasztaltam.
Természetesen persze mindenki csak saját felelõsségére játszadozzon az itt leírtak alapján!
PLaC, aki már megint nem bírta rövidre fogni
(és nem, nem én vok Steve Jobs a Szániról...: ))
http://img.tar.hu/lr...e2/21901936.jpg
http://img.tar.hu/lr...e2/21901748.jpg
http://img.tar.hu/lr...e2/21901752.jpg
http://img.tar.hu/lr...e2/21901753.jpg
Én is azt hiszem, h a gumiharangok eltûnése elsõsorban a gyorsuló piaci verseny + a bringázás
divatolódásának eredménye, és az ilyen felsõbb kategóriákban, ahol nem lehet túl sok darabot
eladni, valamivel kénytelenek szegény gyártók az élettartamot mesterségesen lerövidíteni, nehogy
már ne vegyél még 1 nyomorult szimmeringet se 1-2 év múlva...talán az se véletlen, h ezzel
párhuzamosan már tizenxezer forintért lehet pl. rs telót kapni...és talán arra is gondoljunk, h ha
vki pl. egy vérbeli krosszmotort akarna gumiharangok nélküli telóval piacra dobni,azt egyszerûen
körberöhögnék a kedves vásárlók, és nem vennék a termékét-ezek a puha anyagú szimmeringek,amiket az
rs használ, valóban jól takarítanak,amíg a dzsuva nem száraz, de utána már õk sem boldogok, ha
rájuk bízod a dolgot...és menet közben nemigen tudod a becsúszóidat törölgetni. Az igazsághoz
hozzátartozik, h kb. 200 grammal nehezebb lett a bringám, de ezek elég masszív harangok(nak tûnnek)
és szerintem a dolog ennyit megér. Ráadásul az acélnyakkal együtt (és gumiharang nélkül) 2,8
kilós rst gila+ sl után még így is 1 álom
Ja és U-turn-ös esetben (mint az enyém is) eltakarja a száron lévõ útjelzõ-skálát, de akár 1
alákukkantással,akár úgy, h kb. 1 hét után úgyis mindig tudni fogod, h mekkora úton vagy épp és azt
is, hogy ahhoz képest 1 fordulat=0,5 cm-ezt orvosolhatod.Valamint kárpótlásul eltartja a fékkábelt
az alsó szártól, így egy fekete panduittal kevesebb virít a piros száron (nem, az áttetszõ sem
szebb...aki tud pirosat, szóljon! : ))
Ami az esztétikát illeti, arra én is kényes vagyok (ezért nem hagytam meg a harang alsó részét, ami
pedig jól körülölelte volna az alsó szár kibõvülõ részét, de bûn rondán nézett ki, fõleg ha még meg
is próbáltam odaszorítani (2 cm széles piros tépõzárral próbálkoztam)-így viszont könnyebb idõnként
felhúzni és alánézni, hogy minden rendben van-e+pici teflonos sprét odafújni, esetleg picit
takarítani, ha kell (még nem kellett, bár a brutáldzsuva még szerencsére nem kapott el mostanában),
és mivel kicsit "elõ van feszítve" a cucc, így is igen jól zár-a "szuszogólyukak" gyárilag kissé
szerencsétlen helyen vannak, de máshova is fúr6sz,ha ügyes vagy és pl. el tudod felfelé tolni 1
redõnyivel a vágásokat (szike, Fiskars kisolló)),de sztem ebben a formában nem gáz-ez persze
szubjektív. A panduit szalagok azért vannak ott fenn, hogy a ritka, de azért elvben elõfordulható
teljes összenyomódásokkor ne történhessen az, h a harang felsõ része a váll bõvülõ szakaszára
felcsúszva ne elõbb-utóbb olyanná válik,mint a kk pja, ill. máskor se jusson eszébe esetlegesen
felcsúszni,miközben az alja meg elemelkedne a külsõ szártól. Ezek elfordulását maga a váll ill. a
szalag kialakításának szerencsés találkozása akadályozza meg, így nem kell attól félni, h csajozás
közben a szalag elõreficcent "racsnis" szakasza miatt tönkremegy az estéd A harangok felsõ
vágása azért nem szebb,mert eleinte azt gondoltam, h a panduitok alá szorítom õket, de aztán
meggondoltam magam-részben itt is esztétikai okokból, meg mert annyira oda vanank cuppanva a
vállra, h tömítésileg sem éreztem szükségét...
Az ugye látszik is, h a harang fenn van a vállon is,ezért lehetséges, h mind a 115 millit
kimozogja, mert a teljesen összenyomódott harangba a vállból is belemegy,így nem gáz, h a
becsúszóból ugye olyankor kb. 1 centi van kinn a szimmering és a váll közt.
A címrõl: VI. ker Zichy Jenõ utcában (Andrássyval párhuzamos) van egymástól kb. 20 méterre 2 db
motorosbolt, abba kell menni, amelyik bentebb van (közelebb a Dunához,ha úgy tetszik), és szombaton
nincs nyitva : (.
Azért kétségtelen, h nálam is tesztidõszak van, de én egyelõre semmilyen problémát,
válleloxálásledörzsölõdést v hasonlót nem tapasztaltam.
Természetesen persze mindenki csak saját felelõsségére játszadozzon az itt leírtak alapján!
PLaC, aki már megint nem bírta rövidre fogni
(és nem, nem én vok Steve Jobs a Szániról...: ))
#8754
Posted 2006. May 12. - 10:42
Nem tudja valaki, hogy egy Merida HFS Matts SE vázban elforog-e körbe egy Reba Race, vagy egy esetleges esésnél belever a váll/kupak az alsócsõbe?
#8755
Posted 2006. May 12. - 00:48
Kárpótlásul 1 tipp a rebásoknak: a belvárosi[nem írom ide, nehogy reklámnak számítson, de ha érdekel, dobok 1 mélt] motorosboltban vmi 350/db-ért kapható, utángyártott simson-gumiharang
Engem spec érdekel!
És sztem cím is jöhet, és kép is!
#8756
Posted 2006. May 11. - 21:28
van benne elég olaj?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#8757
Posted 2006. May 11. - 21:28
#8758
Posted 2006. May 11. - 21:23
Nem tudjátok, lehet-e belülrõl állítani az MCD-erõsségét? Tehát úgy, hogy jelenleg teljesen letekerve nem lockol, és lockolni akarom...
#8759
Posted 2006. May 11. - 20:48
#8760
Posted 2006. May 11. - 19:46
na még1szer hátha tud vki vmit.
a pike-m U-turnja lecsavarja magát magától.. csak ha sokat megyek és akkor is csak 3-4 kattanást.. nem baj?
a pike-m U-turnja lecsavarja magát magától.. csak ha sokat megyek és akkor is csak 3-4 kattanást.. nem baj?