Hellosztok!
Elszált a 2004-es Psylomba az U-turn és most 85-ön van és nem monzdul onnan és a keterõ csak forog körbe, kerestem róla valami rajzot vagy valamit ,de nem találtam sehol.
Szerintetek mit csináljak vele?
Volt már ilyen valakinek?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#8481
Posted 2006. July 13. - 20:04
#8482
Posted 2006. July 11. - 22:29
na majd valami Rock Shox mágus irja le ide, hogy mi mi a fenére valo? és mikor használom ki? total káosz nekem az egész azota is
#8483
Posted 2006. July 11. - 18:43
Nem sokkal tud kevesebbet (elõfeszítés, oda-visszaút csili)
A Marzók szebben és megbízhatóbban mozognak, és sztem idõtállóbbak.....bát ez nem rontja le a Boxxer-t az is egy faca teló, és nem tom mennyire mozog jól a Motion-os Boxxer, a 888-at próbáltam már és az istenkirály.....de próbáld meg valahol mindet megmozgatni és úgy el fogod tudni dönteni.....
A Marzók szebben és megbízhatóbban mozognak, és sztem idõtállóbbak.....bát ez nem rontja le a Boxxer-t az is egy faca teló, és nem tom mennyire mozog jól a Motion-os Boxxer, a 888-at próbáltam már és az istenkirály.....de próbáld meg valahol mindet megmozgatni és úgy el fogod tudni dönteni.....
#8484
Posted 2006. July 11. - 18:39
#8485
Posted 2006. July 11. - 18:26
Sztem és még régebben a Bikkamakkban írták a Pike-tesztben, hogy a Motion Control-os villákban (Pike, Reba....) ugyanazt tudják csak az állítás kényelmi fokozatában van a difi....
Értem ezalatt, hogy pl. a Reba villákon a Lock-out bemozdulási az SL-nél csak belülrõl, a RACE-nél kívülrõl, a Team-en pedig kormányról állítható..... csak a Boxxer team-ben és WC-ban van kis és nagy seb. kompresszió.....mert oda kell.....forrás:http://www.biker.hu/...=Boxxer sorozat
Amúgy meg sztem a VF2 sokkal jobb egy Boxxer Team-nél.....de ez már csak magánvélemény
Értem ezalatt, hogy pl. a Reba villákon a Lock-out bemozdulási az SL-nél csak belülrõl, a RACE-nél kívülrõl, a Team-en pedig kormányról állítható..... csak a Boxxer team-ben és WC-ban van kis és nagy seb. kompresszió.....mert oda kell.....forrás:http://www.biker.hu/...=Boxxer sorozat
Amúgy meg sztem a VF2 sokkal jobb egy Boxxer Team-nél.....de ez már csak magánvélemény
#8486
Posted 2006. July 11. - 14:50
bocsi, igazad van aaa boxxer team és a 888 vf2 között,
de inkább az elötte lévö hozzászolásomban találhato kérdésekben segitsetek,mert tényleg kavarom a dolgokat és nem nagyyon tudom,hogy mit mikor és miért kell használni a team villában, és hogy gyakorlati szempontbol mivel nyujt többet egy team mint egy race...és ezt a pluszt hol használom , használhatom ki.
de inkább az elötte lévö hozzászolásomban találhato kérdésekben segitsetek,mert tényleg kavarom a dolgokat és nem nagyyon tudom,hogy mit mikor és miért kell használni a team villában, és hogy gyakorlati szempontbol mivel nyujt többet egy team mint egy race...és ezt a pluszt hol használom , használhatom ki.
#8487
Posted 2006. July 11. - 13:13
Ezt már több helyen is hangoztatták " A Pike nem dirt villa!" Ideig-óráig bírja, de láttam párat amin eltört a fékhíd, a Pike inkább Enduro, light-freeride villa, dirt-re inkább egy Dirt Jumper, vagy egy Gold Label....sztem de úgy is te veszed neked kell dönteni....
David: Te meg írd már ki mire gondolsz mert , VF2 lehet 66 és 888 is, a Team meg Boxxer stb.....nem sok plussz karakter....
David: Te meg írd már ki mire gondolsz mert , VF2 lehet 66 és 888 is, a Team meg Boxxer stb.....nem sok plussz karakter....
#8488
Posted 2006. July 11. - 12:09
Mi a vélményetek a Pike U-turn 426-os villáról? Akinek van a villával kapcsolatban tapasztalata légyszíves írjon! (tartósság,törik-e,bírja-e a dirtet, stb...)
#8489
Posted 2006. July 11. - 11:31
ja és a másik, hogy villát vennék... VF2, és a team között kéne dönteni... van esetleg olyan aki mind2-t probálta már?
#8490
Posted 2006. July 10. - 20:36
Lehet, hogy volt már rola szo, de :
a teamben:external compression and internal high speed shim stack
a raceben:external compression
ez az egyedüli különbséf a két villa között.
magyarul:
Nagy és alacsony sebességû kompresszió csillapítás van a teamben és kompresszio állitás van a raceben.
namost azt nem vágom, hogy ezt hol is állitom be?mindegyiket kivül ugye?
mi a különbség? felhasználás szempontjábol leginkább.
a nagy és az alacsony sebességüt külön lehet állitani?
én arra tippelnék, hogy arra valo, hogy a pogozást kiszürje a lassu.de ez meg ezért fura, mert minek azt állitani, kinek kellene, hogy pogozzon.
de ezt még nálam tovább bonyizza a floodgate.
a floodgatet gyakorlatilag mikor érdemes használni? betonon tekeréskor, meg CC nél
a lassut meg lazább vizszintes terepen állitom be, hogy pogozáskor ne tekerjen, a gyorsat meg lépcsönél mondjuk,
ha ez igy eddig igaz is, akkor még mindig nem értem, hogy mi a fenének kell a lassut állitgatni.....
Valaki okitson ki ezzel a boxxer vs. rideal kapcsolatban...
Elöre is nagyon köszönöm!(kicsit belekavarodtam a témába:)...)
a teamben:external compression and internal high speed shim stack
a raceben:external compression
ez az egyedüli különbséf a két villa között.
magyarul:
Nagy és alacsony sebességû kompresszió csillapítás van a teamben és kompresszio állitás van a raceben.
namost azt nem vágom, hogy ezt hol is állitom be?mindegyiket kivül ugye?
mi a különbség? felhasználás szempontjábol leginkább.
a nagy és az alacsony sebességüt külön lehet állitani?
én arra tippelnék, hogy arra valo, hogy a pogozást kiszürje a lassu.de ez meg ezért fura, mert minek azt állitani, kinek kellene, hogy pogozzon.
de ezt még nálam tovább bonyizza a floodgate.
a floodgatet gyakorlatilag mikor érdemes használni? betonon tekeréskor, meg CC nél
a lassut meg lazább vizszintes terepen állitom be, hogy pogozáskor ne tekerjen, a gyorsat meg lépcsönél mondjuk,
ha ez igy eddig igaz is, akkor még mindig nem értem, hogy mi a fenének kell a lassut állitgatni.....
Valaki okitson ki ezzel a boxxer vs. rideal kapcsolatban...
Elöre is nagyon köszönöm!(kicsit belekavarodtam a témába:)...)
#8491
Posted 2006. July 10. - 20:22
#8492
Posted 2006. July 10. - 20:22
Akkor máshogy teszem fel a kérdést: A J3 és J4 között az U-turn kivételével van-e érdemi különbség?
Mozgás finomsága, kidolgozottság, stb...
#8493
Posted 2006. July 10. - 20:18
itt keresd a választ!
amúgy ezt találnád: http://www.sram.com/...tainforks/judy/
amúgy amúgy meg a J3-as alltraveles a J4-es meg U-turnos és a j3-on ezeket állíthatod:
Eternal rebound, lockout, PopLoc remote option
amúgy ezt találnád: http://www.sram.com/...tainforks/judy/
amúgy amúgy meg a J3-as alltraveles a J4-es meg U-turnos és a j3-on ezeket állíthatod:
Eternal rebound, lockout, PopLoc remote option
#8494
Posted 2006. July 10. - 19:08
#8495
Posted 2006. July 10. - 13:17
Pikeba keményebb rugót(kéket vagy feketét) lehet valahol kapni?
A sebesség mindent megold.
#8496
Posted 2006. July 06. - 10:58
és mivel pereme is van a porlehúzónak, az alá csavarhúzóval be lehet nyúlni óvatosan, és ki is jön
csõdarab helyett crova készlet naaagy csõkulcsai még jó alternatívát jelenthetnek:)
csõdarab helyett crova készlet naaagy csõkulcsai még jó alternatívát jelenthetnek:)
Autist Team:)
#8497
Posted 2006. July 06. - 07:30
olajzárót kapupántcsavarral, porlehúzó meg kijön szinte kézzel is. és kell egy 40-es pvc csõdarab ...
#8498
Posted 2006. July 05. - 21:52
kapupántcsavar és satu;)
az a tuti megoldás sztem:)
az új szimmering meg mehet a fagyasztóba, utána könnyebb berakni
az a tuti megoldás sztem:)
az új szimmering meg mehet a fagyasztóba, utána könnyebb berakni
Autist Team:)
#8499
Posted 2006. July 05. - 17:59
szerintem egyszerû mûveletsor.szimmeringet - a szimmering megvétele után - otthon is ki lehet cserélni? vagy bonyolultabb dolog, szervízre való?
a visszaütéshez kell majd egy olyan vastag csõ, ami kivül felfekszik rá.
a kiszedednõt meg csavarhúzóval kifeszegeted, ha már ugyse kell.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8500
vendég_nhunor_*
Posted 2006. July 05. - 16:47
szimmeringet - a szimmering megvétele után - otthon is ki lehet cserélni? vagy bonyolultabb dolog, szervízre való?