Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Indította
Vendég
, 2002. június 06. 20:18
#8261
Írta 2006. augusztus 22. - 18:40
a solo air is dupla levegõkamrás, csak nem manuálisan állítod a negativ kamrát, hanem amikor fújod a pozitivat, akkro auto lövi be a negativat neked.
poblémádra pirospassz.
poblémádra pirospassz.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8262
Írta 2006. augusztus 22. - 14:49
na en meg addig istenitettem a reconomat...
szal valami nem stimmol vele.
csattogo hangja van, az ut legelejen. olyan mintha lenne egy centi holtjatek a levegokamra felett... ki lehet huzni, meg visszanyomni, es onnan kezdodik a tenyleges rugout. es mikor a vegere er ennek a holtjatekszerusegnek, akkor csattan. nem tul biztato hang
aki ert hozza az mit tud? solo aires, tehat nem olyan belulrol mint a reba. nyomas van benne, kiprobaltam kb 30psi-vel tobbel es kevesebbel is mint ami kell bele a sulyomhoz.
szal valami nem stimmol vele.
csattogo hangja van, az ut legelejen. olyan mintha lenne egy centi holtjatek a levegokamra felett... ki lehet huzni, meg visszanyomni, es onnan kezdodik a tenyleges rugout. es mikor a vegere er ennek a holtjatekszerusegnek, akkor csattan. nem tul biztato hang
aki ert hozza az mit tud? solo aires, tehat nem olyan belulrol mint a reba. nyomas van benne, kiprobaltam kb 30psi-vel tobbel es kevesebbel is mint ami kell bele a sulyomhoz.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8263
Írta 2006. augusztus 22. - 13:56
elég új..3hetes...de már újkorában is észrevehetõ vt..de télleg csak minimálisan...mondjuk így 3hét után fújtam rá egy picit...
#8264
Írta 2006. augusztus 22. - 11:54
1. nem természetes, fõleg ha új.
2. ez normális, mert olajjal kenik belül a levegõs rendszert is, a nyomástól mindig jönni fog egy kis olaj permet.
3. nem hülyeség, amit írsz, nagyjából ez a lényeg.
2. ez normális, mert olajjal kenik belül a levegõs rendszert is, a nyomástól mindig jönni fog egy kis olaj permet.
3. nem hülyeség, amit írsz, nagyjából ez a lényeg.
#8265
Írta 2006. augusztus 22. - 11:45
3hete h büszke reba tulajdonos vok..naon fain teló meg minden..de van néhány gondom vele..
1. egy picit ereszti a levegõt..ez természetes a levegõs telóknál?
2. a levegõkamrákból mikor felfújom egy pici olaj!!! mindig kijön a telópumpára
3. hosszabb lejtõzéskor felkeményedik érzésem szerint..ez betudható annak h a surlódás miatt felmelegszik és ezáltal kitágul a levegõ benne?? vagy ez egy irtó nagy baromság ami az agyam szüleménye...
1. egy picit ereszti a levegõt..ez természetes a levegõs telóknál?
2. a levegõkamrákból mikor felfújom egy pici olaj!!! mindig kijön a telópumpára
3. hosszabb lejtõzéskor felkeményedik érzésem szerint..ez betudható annak h a surlódás miatt felmelegszik és ezáltal kitágul a levegõ benne?? vagy ez egy irtó nagy baromság ami az agyam szüleménye...
#8266
Írta 2006. augusztus 18. - 21:53
egyik oldalon a menet húzza össze, másikonpedig az átütõtengely pereme szorul rá a lábra, így nem lehetséges semmilyen lazulás lötyögés.
az olaj kell rá, mert nekem egyszer rárohadt az agy egyik csapágya, utána nem tudtam kivenni a tengelyt csak kemény erõsfeszítésekkel:p
húzd meg a lábon a gyorszárakat!
az olaj kell rá, mert nekem egyszer rárohadt az agy egyik csapágya, utána nem tudtam kivenni a tengelyt csak kemény erõsfeszítésekkel:p
húzd meg a lábon a gyorszárakat!
#8267
vendég_nhunor_*
Írta 2006. augusztus 18. - 13:49
#8268
Írta 2006. augusztus 18. - 13:30
én maxra megszorítottam... vegyek egy másik gyorszárat, hátha az jobb?
Nekem a hátsó kerekem fordult ki rendszeresen annak ellenére, hogy maxra húztam a gyorszárat. Adni kellett neki egy minimális olajat és megoldódott a probléma. Egy próbát megér...
#8269
vendég_nhunor_*
Írta 2006. augusztus 18. - 12:55
Üdv!
van egy kérdésem-problémám:
a psylo átütõtengelyét benyomom ütközésig, aztán van a végén menet, abba betekerem. Ekkor a menetes oldal merev, nem tud csúszkálni, de az normális ha a másik lábat nem szorítja eléggé be, hanem a másik láb tud csúszkálni pár mm-t?
Csak azért, mert megszorítom amilyen erõsre csak tudom a gyorszárak segítségével, szuper merev, bicózok egy kicsit és azt érzem, hogy lötyög a kerék. Megnéztem, és a másik lábnál volt a gond. kioldom ismét megszorítom akro jó de késõbb megint lötyögni kezd...
- amikor a menetbe tekerem a tengelyt, nem szabadna, hogy a másik láb csúszkálhasson pár mm-t?
- vagy a gyorszárral van a baj? hogy nem tudja eléggé odaszorítani?
én maxra megszorítottam... vegyek egy másik gyorszárat, hátha az jobb?
van egy kérdésem-problémám:
a psylo átütõtengelyét benyomom ütközésig, aztán van a végén menet, abba betekerem. Ekkor a menetes oldal merev, nem tud csúszkálni, de az normális ha a másik lábat nem szorítja eléggé be, hanem a másik láb tud csúszkálni pár mm-t?
Csak azért, mert megszorítom amilyen erõsre csak tudom a gyorszárak segítségével, szuper merev, bicózok egy kicsit és azt érzem, hogy lötyög a kerék. Megnéztem, és a másik lábnál volt a gond. kioldom ismét megszorítom akro jó de késõbb megint lötyögni kezd...
- amikor a menetbe tekerem a tengelyt, nem szabadna, hogy a másik láb csúszkálhasson pár mm-t?
- vagy a gyorszárral van a baj? hogy nem tudja eléggé odaszorítani?
én maxra megszorítottam... vegyek egy másik gyorszárat, hátha az jobb?
#8270
Írta 2006. augusztus 15. - 15:32
attol hogy egyforma a csilli, meg eleg nagy kulonbsegek vannak a felsorolt villak kozt. egyik levegos, masik rugos, van duplavallas, van acel becsuszos, sok egyeb tenyezo van, ami miatt nem fog pont ugyanugy mozogni egyik mint masik.
nekem pl sokkal jobban bejon a mostani reconom mozgasa, mint az ez elott hasznalt reba, vagy pike. pedig a csilli ugyanaz. de sok mas dolog meg tok kulonbozo.
ugyanugy allithato sztem mind.
a kompresszio az az osszenyomodas sebesseget iranyitja, tehat ha felig odatekered, akkor lassabban fog mozogni, tobb ero kell a lenyomasahoz. Ha teljesen betekered, akkor meg lock-outkent mukodik, egyaltalan nem lehet lenyomni. [najo, minimalisat, amit a MC kikepzese miatt enged]
te kicsit kevered a progresszivitassal, az az hogy a rugout vegere mennyire kemenyedik fel a rugout.
nekem pl sokkal jobban bejon a mostani reconom mozgasa, mint az ez elott hasznalt reba, vagy pike. pedig a csilli ugyanaz. de sok mas dolog meg tok kulonbozo.
ugyanugy allithato sztem mind.
a kompresszio az az osszenyomodas sebesseget iranyitja, tehat ha felig odatekered, akkor lassabban fog mozogni, tobb ero kell a lenyomasahoz. Ha teljesen betekered, akkor meg lock-outkent mukodik, egyaltalan nem lehet lenyomni. [najo, minimalisat, amit a MC kikepzese miatt enged]
te kicsit kevered a progresszivitassal, az az hogy a rugout vegere mennyire kemenyedik fel a rugout.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8271
Írta 2006. augusztus 15. - 14:52
A RS telóknál ez az MCD csili ez minden telóban ugyan az? szal pl. a torában, a pikeban, a boxiban, a rebában is ugyan ugy mozog? Szeretnék egy pike-ot venni mostanság és az érdekelne hogy a 318-as rugós torához képest hogy mozog a pike? (havernek ilyen torája van)
1. Finomabban mozog?
2. jobban állítható?
3. a toránál van egy nagyon nagyon pici "akadás" az elején (vagy csak én érzem úgy, igazából csak úton és nagyon odafigyelve érzem)
4. leginkább ez érdekel (mert az elsõ 3-mal sincs semmi gondom, nagyon facca teló a tora is) a compressziót hogy lehet állítani? szal mondjuk félig betekert compressiónál a villa picit keményebb lesz a teljes rugóúton vagy , mint a toránál az elején ugyan úgy mozog majd a második felében kemény lesz? Meg amikor beleér ebbe a kemény részbe akkor olyan mintha elfogyott volna a rugóút szal rendesen érezni hogy most már compresszióval dolgozik.
1. Finomabban mozog?
2. jobban állítható?
3. a toránál van egy nagyon nagyon pici "akadás" az elején (vagy csak én érzem úgy, igazából csak úton és nagyon odafigyelve érzem)
4. leginkább ez érdekel (mert az elsõ 3-mal sincs semmi gondom, nagyon facca teló a tora is) a compressziót hogy lehet állítani? szal mondjuk félig betekert compressiónál a villa picit keményebb lesz a teljes rugóúton vagy , mint a toránál az elején ugyan úgy mozog majd a második felében kemény lesz? Meg amikor beleér ebbe a kemény részbe akkor olyan mintha elfogyott volna a rugóút szal rendesen érezni hogy most már compresszióval dolgozik.
A sok hülye részeg állandóan széttöri az üvegeit az úton én meg amikor megyek haza össze vissza vágja a tenyerem.:cheers:
#8272
Írta 2006. augusztus 14. - 22:19
tényleg jó árban van. a pike se dörtvilla mégis arra használják sokan.
mondjuk ott a stance kingpin, amit szintén nagyon dicsérnek, és jóval olcsóbb is, és 32-es acél becsúszókkal már lehet durvulni.
mondjuk ott a stance kingpin, amit szintén nagyon dicsérnek, és jóval olcsóbb is, és 32-es acél becsúszókkal már lehet durvulni.
#8273
Írta 2006. augusztus 14. - 22:15
#8274
Írta 2006. augusztus 14. - 22:14
boxxeresek tartsunk össze!
és van benne valami h a boxxi dh villa és nem fr.
és van benne valami h a boxxi dh villa és nem fr.
#8275
Írta 2006. augusztus 14. - 15:44
csak a sok papírvékony eltört boxxi és pike miatt kénytelenek voltak módosítani rajta... bevezethették volna már akkor a PMet
az volt a baj, hogy módosítottak a régi lábon, mert az jó volt (arra amire való, nem arra amire 50%-ban ma használják - freeride)
bár sztem inkább a hosszabb út és a megváltozott (inkább kiszélesedett) felhasználási terület miatt gyakrabb a törés - azért durvul a sport rendesen.
Dig: te meg lükepók vagy, továbbra sem mentél még jó boxxival.....de ez biztos olyan mint a Hope, az is szar mind
#8276
Írta 2006. augusztus 14. - 07:55
offde az öntõforma nem kopik
D
azért nem lehet a végtelenségig használni, idõnként cserélni kell
on
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8277
Írta 2006. augusztus 14. - 07:41
meg valamivel mereveb is lenne a fék adapterek nélkül. meg ugyebár a pm felfogatásnál nem hatnak akkora nyíróerõk a csavarra. mondjuk ez eddig se volt baj sehol.
Már megin' hülyeséget zagyválsz.
A csavarra nem hatnak nyíróerõk, kizárólag a feszítésbõl származó húzás.
A szorításból keletkezõ súrlódóerõ tartja az adaptert a helyén nem a csavar keresztmetszete.
#8278
Írta 2006. augusztus 14. - 07:40
A boxxerek égetnivalóan szar villák, ne PM legyen rajtuk, hanem olvasszák be mindet korcsolyának.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#8279
Írta 2006. augusztus 13. - 23:27
#8280
Írta 2006. augusztus 13. - 23:25
de az öntõforma nem kopik
végül is ha belerobbantod az adaptert, akkor is 203 pm konzol lessz rajta
végül is ha belerobbantod az adaptert, akkor is 203 pm konzol lessz rajta