Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#7561
Posted 2007. January 26. - 09:23

elég ha felül kinyitod és kiöntöd az olajat + párszor összenyomod a villát, hogy az összes kijöjjön, utána felülrõl töltesz bele annyit amennyit szeretnél
#7562
Posted 2007. January 26. - 08:45

Ma jön asszonypajti, boltbamenetelért ferdén nézne; másnem kérrek majd telefonos segítséget...
Csilli a jobb lábban van vagy mindkettõben? Ha a jobban, akkor 24essel lecsavarom a tetejét, kiszedem alul az imbuszt, és csorogni fog az olaj? És annál picit kevesebebt rakjak vissz aha puhítani szeretném?
Tegnap nagytakarítása közben mondom csak megnézem mennyi/milyen zsír van a telóban. Hááát... rugó tetején mutatóban, alján mutatóban és kezicsókolom. Nem vitték túlzásba, össz lehetett egy szõlõszemnyi zsír az egész telóban... vagy annyi sem.
Csilli a jobb lábban van vagy mindkettõben? Ha a jobban, akkor 24essel lecsavarom a tetejét, kiszedem alul az imbuszt, és csorogni fog az olaj? És annál picit kevesebebt rakjak vissz aha puhítani szeretném?
Tegnap nagytakarítása közben mondom csak megnézem mennyi/milyen zsír van a telóban. Hááát... rugó tetején mutatóban, alján mutatóban és kezicsókolom. Nem vitték túlzásba, össz lehetett egy szõlõszemnyi zsír az egész telóban... vagy annyi sem.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7563
Posted 2007. January 26. - 08:20

+ ha alul kicsavarja, akkor az olaj még nem fog kifolyni, hisz a nyomórúd attól még a lukban van. mellesleg én inkább felülrõl cserélném az olajat, alul nem bántanámesetleg kinyithatod felul is, hogy mehessen bele levego.
amugy a vakuum elleneben kell kikonyorognod az olajat
#7564
Posted 2007. January 26. - 02:29

Pl. nekem is van, jobb mint nézegetni a koszcsíkot a becsúszón.
A sebesség mindent megold.
#7565
Posted 2007. January 26. - 02:20

Bocs a zavarásért de lenne egy nagyon hülye kérdésem, nem tudtam melyik topicba írjam.
Szal csak annyi lenne h egyes emberkék miért tesznek kábelkötegelõt a becsúszószárra?
Vannak akik szeretik tudni hogy mennyit mozog ténylegesen a villájuk, pl. én is.
#7566
Posted 2007. January 26. - 02:08

Bocs a zavarásért de lenne egy nagyon hülye kérdésem, nem tudtam melyik topicba írjam. 
Szal csak annyi lenne h egyes emberkék miért tesznek kábelkötegelõt a becsúszószárra?

Szal csak annyi lenne h egyes emberkék miért tesznek kábelkötegelõt a becsúszószárra?
#7567
Posted 2007. January 26. - 01:21

A forgalmazó (biker) nem válaszol semmire, jobban jársz, ha bemész egy boltba és megkérdezed.
A sebesség mindent megold.
#7568
Posted 2007. January 26. - 01:08

esetleg kinyithatod felul is, hogy mehessen bele levego.
amugy a vakuum elleneben kell kikonyorognod az olajat

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7569
Posted 2007. January 25. - 23:54

Holnap jön az olaj.
Fogom, teló alján csavar kiteker, olaj kicsurgat - teló közben megmozgat - olaj megmér, kb annyi olaj a hanyat döntött gépbe vissza és ennyi?
Fogom, teló alján csavar kiteker, olaj kicsurgat - teló közben megmozgat - olaj megmér, kb annyi olaj a hanyat döntött gépbe vissza és ennyi?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7570
Posted 2007. January 25. - 22:32

A visszacsillit így legalább más viszkozitású olajjal is jól belehet lõni.
Rugóügyben meg sztem írj a forgalmazónak, biztos segítenek.
Rugóügyben meg sztem írj a forgalmazónak, biztos segítenek.
#7571
Posted 2007. January 25. - 19:13

A j3-nak mennyire árt, ha lockoutban erõltetem? Hallottam olyat, h nem, mert az odautat csillapítja, de olyat is, h egyre többet fog bemozogni. Ha így elcseszõdik, akkor meg lehet utána csinálni? És ha a 2 végállás között hagyom?
Belevaló rugókról hol találok információt? (ár, adottságok, beszerezhetõség)
Ez nem biztos, hogy idevaló, de: mikor van értelme full teknõsre állítani a csillapítást? Egy élet, mire onnan visszajön.
Belevaló rugókról hol találok információt? (ár, adottságok, beszerezhetõség)
Ez nem biztos, hogy idevaló, de: mikor van értelme full teknõsre állítani a csillapítást? Egy élet, mire onnan visszajön.
#7572
Posted 2007. January 25. - 17:12

#7573
Posted 2007. January 25. - 16:37

#7574
Posted 2007. January 25. - 16:29

#7575
Posted 2007. January 25. - 16:24

#7576
Posted 2007. January 25. - 16:18

és ha pucér csajok lennének rajta, akkor azokba való lenne? 
teleszkópolaj tökéletesen megfelel a telóba, aki mást rak bele az viselje a következményeket.

teleszkópolaj tökéletesen megfelel a telóba, aki mást rak bele az viselje a következményeket.
#7577
Posted 2007. January 25. - 16:12

A dobozokon motort ábrázoló kép van. Nem biztos hoga bicikliknek szánták azokat az olajokat.
Én a régi judy telómba raktam anno audikba való hidraulika olajat és nem volt vele gáz. Az biztos hogy sûrûbb volt mint a mostani manitoumba való zöld olaj. Az piros volt.
Háát, tudja a fene...
Én a régi judy telómba raktam anno audikba való hidraulika olajat és nem volt vele gáz. Az biztos hogy sûrûbb volt mint a mostani manitoumba való zöld olaj. Az piros volt.
Háát, tudja a fene...
#7578
Posted 2007. January 25. - 15:35

ami itt van a kezemben, annál tényleg nincs, de most néztem:
valahol van:
http://www.keszler-t...c_xl/M32301.jpg
valahol nincs:
http://www.cyclegear... 03_310x323.jpg
valahol van:
http://www.keszler-t...c_xl/M32301.jpg
valahol nincs:
http://www.cyclegear... 03_310x323.jpg
Autist Team:)
#7579
Posted 2007. January 25. - 15:30

A W utáni szám a terhelhetõséget jelenti motorolajoknál, autóknál.
Szerintem a biciklinél nincs jelentõsége annak a számnak.
A motorex dobozokon nincs is olyan szám feltüntetve.
Szerintem a biciklinél nincs jelentõsége annak a számnak.
A motorex dobozokon nincs is olyan szám feltüntetve.
#7580
Posted 2007. January 25. - 15:12

hát elvileg igen
SAE 5W van ráírva pl itt a motorex flakonra
a másik motulra meg SAE 10W illetve 20W
szal elvielg az 5W20 az 5ös, csak a /20 nemtom mit jelent utána
SAE 5W van ráírva pl itt a motorex flakonra
a másik motulra meg SAE 10W illetve 20W
szal elvielg az 5W20 az 5ös, csak a /20 nemtom mit jelent utána
Autist Team:)