Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#6801
Írta 2007. július 11. - 23:00
A lockout ugyebár a jobb villaszárba "van beépítve", méghozzá a bemozgó csillapítást zárja (kvázi végtelen csillapítást ad, ezzel lockol. Ha ebben az állapotban sikerül elég nagy sallert benyomni a telónak akkor majd a floodgate kiold). Ami viszont nálam elhenteredik az a bal telószár, ami a rugózásért felel (poz és neg légkamra, illetve az Air U-Turn mechanika). Szóval szvsz a lock itt nem oszt és nem szoroz...
#6802
Írta 2007. július 11. - 14:55
Durung forever!
#6803
Írta 2007. július 11. - 12:32
#6804
Írta 2007. július 10. - 16:21
Ha a hátsónál lógatod fel, kevésbé akarnak keveredni az elemek. De ami igazán fontos, nem terheled feleslegesen a teló perselyeit.
Sok kedves vendég... Csak az emberi hülyeség és a Világegyetem határtalan... Bár az utóbbiról még nem gyõzõdtem meg.
Durung forever!
#6805
Írta 2007. július 10. - 15:11
/OT: Nekem eddig amúgy sokkal inkább a tárcsafékkel volt bajom fellógatva (sok kedves vendég odamegy, jajjdejócanga, elkezdi pumpálni a fékkart (miközben lóg a falon fejjel) - én meg utána légteleníthetem...) :chase:
#6806
Írta 2007. július 10. - 07:35
Nekem hasonló problémát csinált a J3-om. Megszûnt a lockout. De nem tökörésztem vele ennyit. Talpra állítottam és hagytam egy kicsit, majd használtam. Az olaj visszatért a helyére és semmi gond. Szerintem nálad is elég lenne ennyi.
Bár meg kell jegyeznem, hogy az elsõ keréknél való fellógatás nem a legjobb ötlet. Ha teheted, hagyd talpon, vagy ha nem, inkább a hátsó keréknél fogva lógasd fel.
Durung forever!
#6807
Írta 2007. július 10. - 00:25
#6808
Írta 2007. július 09. - 23:50
nekem a jo kis hc2 rendszerrel semmi gond nem volt a boxxiban. elvegre egy nagy cso ket vegen ledugozva, olajjal ami szabadon mozoghat mindenfele... mondjuk a tobbi is hasonlo ezert nem tudom elkepzelni h miert nem jo az neki ha oda-vissza forgatod (ld. falra akasztas)
#6809
Írta 2007. július 09. - 19:04
Nekem a tegnapi este felfedezése volt hogy a 2007-es Revelation Air U-Turnom nem rossz, csak utálja ha sokat lóg a falon. Bõvebben:
A bicajt (helytakarékosság okán) falra akasztva tartom, ismeritek a képletet: elsõ keréknél fogva lóg függõlegesen. Ezek után vszleg kissé összekavarodik a gyomra a teleszkópnak, egyrészt csendben olajat szuszog a pozitív levegõ szelepen (itt ijedeztem elõször) másrészt az állítási tartománya "elfogyott". Hiába tekertem ki tökig a U-Turn csavart, megállt 115mm-nél (gyárilag 130-nak kéne lenni). Itt ijedeztem másodszor.
Gyógymód:
1. Bicajt talpra állítani
2. Várni mondjuk 10 percet hogy legalább nagyjából elkezdjen a bendõje visszarendezõdni (pl ne játsszon az olajjal vizipisztolyt a szelep ha véletlenül megnyomod a tût)
3. Kézzel átmozgatni alaposan (20-30 rugóztatás)
4. Negatív kamrát teljesen leengedni, pozitívat maxra felfújni (ennél a tipusnál gépkönyv szerint mindig 175PSI, súlytól függetlenül, és ez minden Air U-Turnre igaz - márminthogy súlytól függetlenül maxra megy a pozitív kamra)
5. Hirtelen megtaláltam a teljes rugóutat, a bal villaszáron ott virít hogyaszondja 130mm... Ezután negatívat újra felpumpálni, mondjuk indulásnak a pozitívval azonosra - aztán lehet hangolgatni, és örvendezni hogy mégsem kellett szerelõ
#6810
Írta 2007. július 08. - 18:54
Én arra tippelek hogy a csillapítás alján az O-gyûrû szétment és elfosta az olajat az MCD, bele az alsószárba, azt pedig nem nagyon tudod összenyomni. Öcsémnek a SID Race-énél volt ilyen gond h. a csillapításból lefele elfolyt az olaj és a 8cm-bõl csak 6ot mozgott és az út végén majdhogynem koppant a villa. Ha még garis akkor vidd vissza oda ahol vetted.
Az én Sidem is megcsinálta ugyanezt, a különbség, hogy én nem jöttem rá a megoldásra
Másik; egy haver Pike-ja vhogy "lötyög", pedig meg van húzva minden. Az út elején van néha negyed centi holt tér, ahol nem rugózik, és a keró saját súlyától már ki is van mozogva. Acélrugó+Uturn. Tipp?
#6811
Írta 2007. július 08. - 17:18
Abban már most majdnem teljesen biztos vagyok , hogy a jobb szárban rossz valami ahol a csillapítás van.
#6812
Írta 2007. július 08. - 15:58
Hány kilo vagy Greg? kiváncsi leszek allattam mennyit mozog majd a 16cm-böl...elsö tapasztalatokat majd hétfön, remélem semmi hasonlo problémám nem lesz vele...
Def Jam, no nekem van villám, neked a vázad, dobjuk össze a kettöt azt meg is vagyunk lol amugy én is pont Deneb vázat akarok venni, meg is van hozzá minden hogy egy jo kis gép legyen belöle..
#6813
Írta 2007. július 08. - 00:04
De csak álom...
#6814
Írta 2007. július 07. - 22:49
Ha visszaviszem (mar pedig ez lesz ugy nez ki) ki tudja mire lesz abbol valami.
*****jon meg az RS . Ennyipenzert ilyen szart kap az ember aah. Nade azert kivarom a veget mielott szitkozodnek . Aztan majd irok ha tobbet tudok, es megtudjuk kinek lett igaza.
Nemtudom mar kiprobalni, mert szinte teljesen benyomhatatlan, a csilli korabban mukodott meg a kemenyedes alatt is vegig es csinalta a dolgat sztem
#6815
Írta 2007. július 07. - 22:48
A sebesség mindent megold.
#6816
Írta 2007. július 07. - 22:41
#6817
Írta 2007. július 07. - 22:36
#6818
Írta 2007. július 07. - 22:16
Ha tényleg ez a baja az nagyon durva.
Szép lassan keményedett fel 1bként
Ilyenkor az O gyûrût cserélik vagy vége?
Ebben van egyáltalán ilyen?
Megha ez a baja és fejreállítom, egy idõ után pedig vissza akkor egy ideig jónak kéne lennie nemigaz?
#6819
Írta 2007. július 07. - 22:08
Tud valaki nekem segíteni, aki járatos az újabb RS telók felépítésében?
Mi lenne az alábbi probléma megoldása?
Zsír új Domain 302-es teló (16cm) kezdetben (is!!!) kb. a 3/4 útját mozogta ki, a nap végére kb. 1/4-ét és úgy is maradt (Magyarul felkeményedett de , úgy hogy egy ponton túl mintha határozott vége lenne a telóútnak.
A telón visszacsili állítás van a jobb szár alsó részén, illetve U-turn szabályozási lehetõség a bal szár felsõ részén.
A teló rendeltetésszerûen volt használva, (semmi ugrálás, letörés. Sima városi teszt volt) és állítva is.
Felépítés a manual szerint:
Jobb szár: Felsõ rész 200ml, alsó rész 10ml olaj + csill. allító rendszer.
Bal szár: Alsó rész 15ml olaj + acélrugó.
A teló ha jól látom az ábrát, elvileg nincs nyomás alatt , tehát ha kinyitnám ellenõrizni, az még nem gáz igaz?
Itt a robbantott ábrája (föntrõl a második):
(http://sram.com/_med...Lyrik_Totem.pdf)
Please help!
Mi a rossz, vmit elb*sztak gyárilag, vagy ahol összerakták?
Rendkívül elszomorít az ilyen trehány munka.
Én arra tippelek hogy a csillapítás alján az O-gyûrû szétment és elfosta az olajat az MCD, bele az alsószárba, azt pedig nem nagyon tudod összenyomni. Öcsémnek a SID Race-énél volt ilyen gond h. a csillapításból lefele elfolyt az olaj és a 8cm-bõl csak 6ot mozgott és az út végén majdhogynem koppant a villa. Ha még garis akkor vidd vissza oda ahol vetted.
#6820
Írta 2007. július 07. - 21:41
Mi lenne az alábbi probléma megoldása?
Zsír új Domain 302-es teló (16cm) kezdetben (is!!!) kb. a 3/4 útját mozogta ki, a nap végére kb. 1/4-ét és úgy is maradt (Magyarul felkeményedett de , úgy hogy egy ponton túl mintha határozott vége lenne a telóútnak.
A telón visszacsili állítás van a jobb szár alsó részén, illetve U-turn szabályozási lehetõség a bal szár felsõ részén.
A teló rendeltetésszerûen volt használva, (semmi ugrálás, letörés. Sima városi teszt volt) és állítva is.
Felépítés a manual szerint:
Jobb szár: Felsõ rész 200ml, alsó rész 10ml olaj + csill. allító rendszer.
Bal szár: Alsó rész 15ml olaj + acélrugó.
A teló ha jól látom az ábrát, elvileg nincs nyomás alatt , tehát ha kinyitnám ellenõrizni, az még nem gáz igaz?
Itt a robbantott ábrája (föntrõl a második):
(http://sram.com/_med...Lyrik_Totem.pdf)
Please help!
Mi a rossz, vmit elb*sztak gyárilag, vagy ahol összerakták?
Rendkívül elszomorít az ilyen trehány munka.