Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#6561
Írta 2007. augusztus 11. - 20:57
#6562
Írta 2007. augusztus 11. - 20:07
Hello!!
Az lenne a kérdésem hogy RS Pike SL villából kijött a compressiot állitónál lévö kis bigyó nem tom a nevét a villa 2005-ös Egy körmánypörinél kirántota a bovden és nem találtam meg hogy az befolyásol valamit és hogy lehet-e ilyet ujjat venni???
Nem értem mirõl van szó. :chin: Tolj egy képet.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#6563
Írta 2007. augusztus 11. - 17:06
Tora a kiszemelt.
Kell-e nekem MCD, avagy jó a TurnKey Lockout? Mennyiben más érzetre a 2 dolog?
Másik: nem bírom követni a Torák különbözõ változatait. Ami U-turn-ös, abba belepakolják, a lockoutot is?
#6564
Írta 2007. augusztus 11. - 13:51
Az lenne a kérdésem hogy RS Pike SL villából kijött a compressiot állitónál lévö kis bigyó nem tom a nevét a villa 2005-ös Egy körmánypörinél kirántota a bovden és nem találtam meg hogy az befolyásol valamit és hogy lehet-e ilyet ujjat venni???
#6566
Írta 2007. augusztus 10. - 22:15
#6567
Írta 2007. augusztus 10. - 22:13
A sebesség mindent megold.
#6568
Írta 2007. augusztus 10. - 21:47
206-os oldalon kezdheted. Nemrég váltottunk szót "Bikertigger"-el és "Kishercegge" róla. Probikében 60.000 ft a csupasz teló, a Zöldpontban 70.000 ft pumpával, poplock karral, meg egy marék sallanggal.(matrica, fékcsõrögzítõ kütyü, magasságállító betét, leírás...). Ha külön kell megvenned õket, ugyan ott vagy, úgy hogy inkább egy helyen, egyben vedd meg. Szerintem az ár/érték arány verhetettlen ilyen telóért, ezen az áron. Láttam már 150.000 ft-ért is a neten. Az, hogy mi a +/- légkamra, csillapítás, floodgate, meg poplock, öt perc alatt rájössz, ha kezedben van a teló.Köszi a választ de az a gond hogy nem sokat találtam a telóról visszaolvasva, de mind1, lehet én néztem el.
Mivel nincs V-fék tüske rajta, a használata behatárolt, csak tárcsás bringához való. Így vagy kemény pénzért át kell építeni a V-fékest, ( ez megy nálam most ), vagy recon-ba kell gondolkodni. Mondjuk ettõl nem lesz rosszabb a bringád.
Könnyebb mint egy rugós, sokkal jobban is egyénre szabható a beállításokkal, gyönyörûen néz ki, masszív, vastag becsúszókkal szerelve.
Engem is itt beszéltek rá, no meg az akciós ár is meggyõzõ volt és tényleg öt perc alatt megérthetõ, hogy mit állítunk a jobb és mit a bal száron alul, ill. felül és még be sem kell építeni, hogy ezeket az állításokat kipróbáld legalább annyira, hogy megértsed, mi-mire való.
Voltam olyan boltban, ahol azt mondták, hogy rugósat már alig adnak el ebben a kategóriában ( CC, AM ), mert a mai levegõs telók már annyira jók, jobban állíthatók, majdne olyan érzékenyek, mint a rugósak.
Hát, ennyi.
#6569
Írta 2007. augusztus 10. - 18:50
Köszi a választ de az a gond hogy nem sokat találtam a telóról visszaolvasva, de mind1, lehet én néztem el.
Mit szeretnél tudni?
Kb 1700gr a 428 vágott nyakkal, 115/130mm belülrõl adapterrel (jár hozzá) állítható az út, csak tfékhez. A +/- kamrát is külön szelepen keresztül tudod állítani. Jobb szár alján visszacsili állítás (tényleg hatásos és érezhetõ változást hoz), jobb teteje "mcd tekerõ" ide jön a poplock kar madzagja. Olajfürdõ, olajcsillapítás. Magnézium alsórész, alu nyak-váll-becsúszók. Ja és szép. Ha jól állítod be (a gyári nyomásértékek kicsit magasak), könnyen indul és jól mozog, elég merev, nem csavarja a fék. Az útját (nekem legalábbis) nem mozogja ki teljesen, de melyik teló mozogja ki? 115re van állítva, kb 100at megy. Most akciós kb 70 körül minden tartozékkal megkaphatod a ZöldPontban, a Probikeban valamivel olcsóbban egy-két tartozék nélkül. Ha az a kérdés, vegyél-e ilyet, akkor a válasz: Vegyél, ha a vázad elbírja.
Kb olyasmi mint egy reba, csak kicsit erõsebb és picivel nehezebb meg több az útja.
Most megyek pizzázni.
Ha maradt még kérdés, lökjed. Valaki lesz itt biztosan. :-)
Ha más nem, este lehet benézek még.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#6570
Írta 2007. augusztus 10. - 18:42
#6571
Írta 2007. augusztus 10. - 18:31
Sziasztok! Érdeklõdnék mi a véleményetek a RS Revelation telóról? Esetleg tapasztalatok meg iesmi. Elõre is köszi a válaszotokat.
Az, hogy visszaolvasol kb három oldalt, vagy kicsit többet és mindent megtalálsz.
Röviden: jó, (relative) könnyû, most akciós.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#6572
Írta 2007. augusztus 10. - 18:14
#6573
Írta 2007. augusztus 10. - 13:20
A sid race-en a katalógus alapján csak a visszaút csillapítás állítható, nincs lockout, elvileg nem lehet.
köszi. fotón láttam szürke sid-et (ez a 07-es Race színe) lockout-tal, megkérdezem az illetõt.
#6574
Írta 2007. augusztus 10. - 11:49
személyes: nálam egy kisebb kottyanása volt néha( pl. mikor egy padkára mentem fel) vagy esetleg egy kisebb árkon kellett átmenni...
Én 160 psi-vel használtam( 94 kg) de mindvégig szépen mozgott ill. nagyjából végigjárta az útját...
#6575
Írta 2007. augusztus 10. - 11:41
Kela, ill bárki akinek Tora-ja van, nektek volt ilyen tapasztalatotok, mint a fentebb leírt?Helló!
na megjártam a bükk maratont a korábban említett 302 Solo Air Tora-val.
ugye volt ez a gáz, h amikor átvettem, akkor kotyogott valami benne a villában, de ezt azzal orvosoltuk, h keményre fújtuk(120-130 psi).
ebbõl ugye engedtem (100psi-re) a javaslatotokra, meg a saját érzésemre hagyatkozva is, nem lett éppen vajpuha mozgású, és újra kattogott, ha erõsebb ütés érte, de nem volt mit tenni.
Aztán lefelé úgy szétrázta a karomat, h mire Felsõtárkányba értem, már sírni tudtam volna elkeseredettségemben, végre a 3. frissítõ-pontnál összefutottam egy debreceni sráccal akinek uilyen villája volt, õ még mindig azt mondta, h keményre van fújva, ezért megint engedtem belõle, innentõl kezdve végig csattogott a villa, és szerintem meg is szûnt minden csillapítás.
Az õvé olyan vaj puhán mozgott, h komolyan öröm volt nézni, az enyém meg...
És még le kellett küzdeni magam a Várhegyrõl, komolyan, fájt.Nagyon vártam már a célt.
Valakinek valami ötlet, h mi a f... van ezzel a fos villával?
persze ma viszem vissza élbõl, de szerintetek ez csereérett v javítható?
#6576
Írta 2007. augusztus 09. - 19:23
A sebesség mindent megold.
#6577
Írta 2007. augusztus 09. - 19:05
Köszi, Balázs
#6578
Írta 2007. augusztus 09. - 06:24
Mobil 1 5W-10 motorolaj jó láncolajozásra ?Csak egy gyors reakció. Ez például?
http://www.motorex.c...418-444-856-870
Ezt akarom megvenni, bá nem olcsó állítólag. Cserébe csak jó! (Láncolajban bevált nálam a Motorex.)
#6579
Írta 2007. augusztus 08. - 20:10
#6580
Írta 2007. augusztus 08. - 20:04
http://www.motorex.c...418-444-856-870
Ezt akarom megvenni, bá nem olcsó állítólag. Cserébe csak jó! (Láncolajban bevált nálam a Motorex.)
_____________________________________________
AM rlz