Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#6401
Írta 2007. október 12. - 14:33
ha levegõs akkor jobb ha beviszed egy szakszervízbe!
#6402
Írta 2007. október 12. - 14:07
Nekem SID Race-em van és egyhibás szervizelés után kezdett csatogni. Az olajcserénél szúrtak el valamit a szervízben, ami azt eredményezte, hogy nem volt benne csillapítás. Ez okozta a csattogás. Elvittem másik szervízbe és most tökéletes. Nem tudom, lehet nálad is ez van.Szevasztok srácok teljesen új vagyok még itt úgyhogy ha bármi gebaszt észleltek türelmeteket kérném köszi.A lényeg 426-os
Pike tulajdonosokat keresek azügyben,hogy nekem úgy 3hónapja van meg és elég rendesen csattok benne a rugó.
Legalábbis ezt mondták a haverok nem volt még idõ szétszedni de az érdekelne,hogy érdemes-e vagy a csattogás gyári?
#6403
Írta 2007. október 12. - 12:21
3x1,75 -ös o-gyûrû, ha minden igaz. én 3x2-est raktam be (csak ezt kaptam), nehéz volt berakni és nehezebben mozog a gate, de jól tart.
ezekszerint egy kicsit összenyomtam mérés közben.
lehet, hogy jobb is bele a 3x2es, biztos többet bír majd mint a gyári
#6404
Írta 2007. október 12. - 11:55
A sebesség mindent megold.
#6405
Írta 2007. október 12. - 11:47
o-gyûrû méretek:
külsõ átmérõ: 6.4mm
belsõ átmérõ: 3mm
keresztmetszet: 1,6mm
tolómérõvel mértem ezért lehet tized mm eltérés a rugalmassága miatt, de szerintem ha mondod ezeket az adatokat biztos jót adnak, mert nem nagyon volt ehhez közeli méretû.
o-gyûrû kiszedése:
leszeded egy 1,5mm-es imbuszkulcsal a gate állító kupakot, az alatta lévõ fekete 6 lapfejû mûanyag (ezen van rajta a kék compression feliratú amit egy zégergyûrû fog, de ezt nem kell leszedni) közepében van az o-gyûrû amit egy gombostûvel kiimádkozol onnan. az újat pedig csak bekell nyomni mondjuk egy kisebb imbusz kulcsal vagy vmivel ami nem sérti meg.
A cser óta egyébkén már 3szor voltam hegyen és még mindig csotn száraz, úgyhogy kimerem jelenteni, hogy az o-gyûrû cseréjével elmúlt az olajfojás.
Duke-ra necces a 185ös tárcsa, de ha 70kg alatti vagy és nem durvulsz vele szerintem rárakhatod.
thx, azota mar magam is rajottem, es kiszedtem, mondjuk kicsit mas ertekeket mertem tolomerovel, de szerintem talalni fogok megfelelot a csapagyboltban
#6406
Írta 2007. október 12. - 11:09
külsõ átmérõ: 6.4mm
belsõ átmérõ: 3mm
keresztmetszet: 1,6mm
tolómérõvel mértem ezért lehet tized mm eltérés a rugalmassága miatt, de szerintem ha mondod ezeket az adatokat biztos jót adnak, mert nem nagyon volt ehhez közeli méretû.
o-gyûrû kiszedése:
leszeded egy 1,5mm-es imbuszkulcsal a gate állító kupakot, az alatta lévõ fekete 6 lapfejû mûanyag (ezen van rajta a kék compression feliratú amit egy zégergyûrû fog, de ezt nem kell leszedni) közepében van az o-gyûrû amit egy gombostûvel kiimádkozol onnan. az újat pedig csak bekell nyomni mondjuk egy kisebb imbusz kulcsal vagy vmivel ami nem sérti meg.
A cser óta egyébkén már 3szor voltam hegyen és még mindig csotn száraz, úgyhogy kimerem jelenteni, hogy az o-gyûrû cseréjével elmúlt az olajfojás.
Duke-ra necces a 185ös tárcsa, de ha 70kg alatti vagy és nem durvulsz vele szerintem rárakhatod.
#6407
Írta 2007. október 11. - 11:31
le tudna valaki irni, hogy egy pop-lock-os rebaban a feljebb emlitett O gyurut hogyan lehet cserelni, illetve mi a mertete? Sajnos nekem is folyik egyre jobban az olaj fentrol. Csak a floodgate allito baszt kell leszedni, vagy a kek compression feliratut is, illetve ezeket hogyan, csak tekergetem? alatta ugye van a hatlapfeju csavar, de az o gyuru cserehez az gondolom rajta marad. Lehet lama kerdesek, de telot meg nem szereltem soha, es nem akarom elkurni.
thx
#6408
Írta 2007. október 10. - 20:49
#6409
Írta 2007. október 10. - 19:35
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#6410
Írta 2007. október 09. - 10:35
A sebesség mindent megold.
#6411
Írta 2007. október 06. - 19:55
jelentem cseréltem o-gyûrût. ma reggel raktam be az újat és már voltam is vele Mecseken egyet csapatni és ezúttal csont száraz maradt kívülrõl a teló. Egyébként rátöltöttem 5ml olajat is indulás elõtt, szóval most úgy néz ki, hogy jó, remélem így is marad. Az o-gyûrût pedig egy vastagabb gombostûvel tudtam kipiszkálni. Bevittem egy csapágyboltba és szerencsére szabvány méretezés úgyhogy volt belõle. 5Ft/db az ára, tudom, hogy rongyrázás de én vettem mindjárt 4db-ot
ez az o-gyûrû egy év után kezdett el szivárogni és másfél év után kezdett fojni nálam, ez nyilván használat függõ, másnál lehet, hogy több vagy kevesebb idõ, de ha elkezd szivárogni akkor érdemes kicserélni nehogy úgy járjatok mint én. Gondolom ez minden poplock-os rs telót érint, pike, reba, talán tora is.
#6412
Írta 2007. október 04. - 17:52
A sebesség mindent megold.
#6413
Írta 2007. október 04. - 17:26
üdv
ki segítségre lenne szükségem.
06' pike 426 u-turn villám van (pop lock-os). kb 3 hete elkezdet folyni az olaj a jobb szár tetején, ahol a közepe forog blokkoláskor illetve oldáskor. a gate tekerenytyû alól ahol a zéger gyûrû is van, onnan jött, sõt fröccsent is. amúgy észrevettem, hogy ez a egész "közepe" (a gate tekerentyût tartó tengely)egy picit föl-le mozog, ez normális? szétszedtem nem találtam semmi hibát, úgyhogy betekertem szilikonnal, hátha kopott a tömítõgyûrûje aztán összeraktam.majd múlt szombat-vasárnap voltam vele versenyezni és megint kezdte folyatni, de nem annyira mint a múltkor, mert akkor még a támvilla is olajos volt. most csak egy kevés fojt le rajta a becsúszón. lehet, hogy túl sok olaj volt benne és csak a felesleget nyomta ki? mert azóta nem ereszt és csillapítás is mûxik a rugóút teljes tartományában. viszont így meg túl puhának érzem. betonon is simán lebírom koppantani. és kiállva a 95mm es jelzésnél van a becsúszó. nemtom mit csináljak vele, mert rátölteni nem akarok, nehogy megint kinyomja. talán egy keményebb rugó lenne a megoldás.
szóval ha van vmi 5letetek azt szívesen látom.
kösssz
Esetleg a kompressziós csillapításhoz szükséges olajmennyiség távozott?!?
Durung forever!
#6414
Írta 2007. október 04. - 14:36
#6415
Írta 2007. október 04. - 14:09
#6416
Írta 2007. október 04. - 13:29
akkor vhogy kipiszkálom azt az o gyûrût és megyek csapágyboltba, ha megint másfélévig jó lesz a csere után akkor jóvan
#6417
Írta 2007. október 04. - 10:55
nekem pl kormanycsapagyhoz csak ott sikerult talalnom megfelelo meretut,
naluk minden van.
edit: amugy egy kicsit nekem is folyik a rebabol az olaj a floodgate-nel, miota olajat csereltek benne. remelem a kozeljovoben
eljutok salahoz, hogy megberhelje
#6418
Írta 2007. október 04. - 00:05
A sebesség mindent megold.
#6419
Írta 2007. október 03. - 22:10
akkor ez vmi RS betegség. utána kérdezek ennek az o gyûrûnek, bár gondolom ezt szettben lehet megkapni az összes többi gumi biszbasszal és szimeringel együtt drágáért. úgyhogy talán vmi csapágy-szimering boltba nézek körbe. kiszedni én se tudtam az ó gyûrût, csak a zégergyûrû leszedéséig jutottam. talán elõször alulról kell vhogy leszedni azt a motion control féle piros mûanyagot
ha kicsit szivárogna az még nem lenne gáz, de már többször lecsorgott a tengelyig. sõt mielõtt még nem volt betekerve szilikonnal, fröccsent is egyet egy köves szakaszon. nekem egyébként másfél évig még csak nem is szivárgott sehol.
azt meg nem értem miért ül be ennyire, a rugó nem fáradhatott el ilyen hamar, amit mindig is puhának tartottam a 75kilómhoz.
#6420
Írta 2007. október 03. - 20:34
Nekem is mozog föl-le a gate, ha ki van tekerve.
A sebesség mindent megold.