Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#5901
Posted 2008. February 08. - 22:27
anyit módosítanék, hogy a láb aljába is 5wt olajat tennék
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5902
Posted 2008. February 08. - 22:20
Én ugy gondolom hogy:jobb láb felül a csillapitásba SAE 5W teloolaj 130ml,alul a kenéshez SAE 15W olaj a becsuszo belsö kenéséhez 15 ml.
bal láb:felül SAE 5W 3ml,alul 15W-böl 15 ml.
ez nem tuti torát még nem csináltam,csak igy értelmezem.
edit
ez nem tora hanem pike de ha végignézed jobban tudod értelmezni a dolgot.
http://www.endurofor...e_dual_air3.pdf
Elõször én is így értelmeztem.
Után összekevertek és már sehogy
Remélem más is így látja,értelmezi a dolgot.
#5903
Posted 2008. February 08. - 20:24
Na újabb segítséget szeretnék kérni.
Ebben tényleg kezdõ vagyok.
Nézegettem az olaj táblázatot és azt hittem, hogy értettem.
Addig, amíg meg nem mutattam másnak és össze nem kevert.
Ti hogyan értelmezitek?
Én ugy gondolom hogy:jobb láb felül a csillapitásba SAE 5W teloolaj 130ml,alul a kenéshez SAE 15W olaj a becsuszo belsö kenéséhez 15 ml.
bal láb:felül SAE 5W 3ml,alul 15W-böl 15 ml.
ez nem tuti torát még nem csináltam,csak igy értelmezem.
edit
ez nem tora hanem pike de ha végignézed jobban tudod értelmezni a dolgot.
http://www.endurofor...e_dual_air3.pdf
#5904
Posted 2008. February 08. - 19:52
Ebben tényleg kezdõ vagyok.
Nézegettem az olaj táblázatot és azt hittem, hogy értettem.
Addig, amíg meg nem mutattam másnak és össze nem kevert.
Ti hogyan értelmezitek?
#5905
Posted 2008. February 08. - 10:51
Idenézz:
http://www.sram.com/...rvice Guide.pdf
A végefelé van egy táblázat.
Ezt benéztem.:oczko: Nem tagadom.
Ennyire kezdõ vagyok.
A segítséget viszont nagyon kösz.
#5906
Posted 2008. February 08. - 10:46
Na ezért ennyire kezdõ nem vagyok.:oczko:
Idenézz:
http://www.sram.com/...rvice Guide.pdf
A végefelé van egy táblázat.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#5907
Posted 2008. February 08. - 10:42
#5908
Posted 2008. February 08. - 10:23
#5909
Posted 2008. February 08. - 10:22
Vagy akinek nagyobb barátja a guggli.
Nem találom sehol.
Vagy esetleg hol kinél érdeklõdjek?
Nagyon megköszönném.
#5910
Posted 2008. February 07. - 23:07
#5911
Posted 2008. February 07. - 22:41
Én Motorex-re cserélném a helyedben. A szezon vége pedig elég messze van, mivel még el sem kezdõdött, nem érdemes várni.
És milyen viszkozitású legyen?
#5912
Posted 2008. February 07. - 22:34
Hy
Valószínû volt már ez a kérdés,ne kövezzetek meg, de nem találtam.
Lenne egy 3-4hónapos Tora 302 telóm.
Milyen olajra érdemes lecserélni a gyárit a csillapításban?
Egyáltalán érdemes lecserélnem vagy várjam meg a szezon végét?
Én Motorex-re cserélném a helyedben. A szezon vége pedig elég messze van, mivel még el sem kezdõdött, nem érdemes várni.
#5913
Posted 2008. February 07. - 22:13
Valószínû volt már ez a kérdés,ne kövezzetek meg, de nem találtam.
Lenne egy 3-4hónapos Tora 302 telóm.
Milyen olajra érdemes lecserélni a gyárit a csillapításban?
Egyáltalán érdemes lecserélnem vagy várjam meg a szezon végét?
#5914
Posted 2008. February 07. - 18:12
Érdeklõdnék, hogy itthon beszerezhetõ e boxxerhez matrica szett, ha igen, akkor nagyjából milyen áron?
Köszönöm a segítséget.
#5915
Posted 2008. February 07. - 14:57
#5916
Posted 2008. February 07. - 09:46
mcd-nél asszem ez a lényeg:
edit: karból valóban többféle van
ez meg az, amirõl dumáltam, a távírányítós hangolás
ez meg a manual:
http://sram.com/_med...omainArgyle.pdf
asszem ennyi elég is lesz...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5917
Posted 2008. February 07. - 09:09
nem durván drágán - simán kell hozzá a poploc kar, és a kupak a vellára
elvileg: 1 csavar ki, rugó be, csavar vissza.
Viszont: mint ahogy az enyém - ez is félig poploc kompatbilis volt, így zárhatóvá csak a kar megvásárlása után vált.
Én is úgy tudom, hogy felcserélhetõ a kettõ.
A lényeg, a poplockosban és a nem poplockosban más a kompresszió csillapítást végzõ egység (MCD), egy kupakcsere nem oldja meg a problémát. A poplockost csak a kormányon lévõ karral lehet zárni, a nem poplockost pedig csak a vállról. Ahhoz hogy ez ne így legyen ki kell cserélni az MCD-t.
nem szeretem magam ismételni, de Janinak még mindig igaza van;)
http://sram.com/_med...rvice Guide.pdf
8. oldal
ennél egyértelmûbben nem lehet megmutatni, h a poplockos és nem poplock képes telóban lévõ mcd eltérõ, azért mert belsõ rugót használnak;)
Kisherceg:
már ha olyan kart veszel, mert ha jól tudom 3 fajta kar van, abból csak az egyiken van kompresszió állítás (poplock, poplock adjust(ebben van), pusholck)
#5918
Posted 2008. February 07. - 08:00
a pop-lock karon (legalábbis a a revelation 426-on) van egy kis tekerõ is. ezzel azt lehet állítani, hogy a kar alaphelyzete hol legyen. a "rátekerés" mértékétõl fûggõen a kar alaphelyzetében is húzza a bovdent, egyfajta kompressziócsillapítást adva. a kis tekerõvel tehát ezt lehet hangolni, amolyan pedaling platform...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5919
Posted 2008. February 07. - 02:14
#5920
Posted 2008. February 07. - 00:10
A sebesség mindent megold.