Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
10883 hozzászólás a témában

#5901
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
igen, jól értelmezte Banderas

anyit módosítanék, hogy a láb aljába is 5wt olajat tennék

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#5902
Ati46

Ati46

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 627 hozzászólás

Én ugy gondolom hogy:jobb láb felül a csillapitásba SAE 5W teloolaj 130ml,alul a kenéshez SAE 15W olaj a becsuszo belsö kenéséhez 15 ml.
bal láb:felül SAE 5W 3ml,alul 15W-böl 15 ml.
ez nem tuti torát még nem csináltam,csak igy értelmezem.

edit
ez nem tora hanem pike de ha végignézed jobban tudod értelmezni a dolgot.

http://www.endurofor...e_dual_air3.pdf


Elõször én is így értelmeztem.
Után összekevertek és már sehogy :D
Remélem más is így látja,értelmezi a dolgot.

#5903
elbandi2

elbandi2

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 442 hozzászólás

Na újabb segítséget szeretnék kérni.
Ebben tényleg kezdõ vagyok.
Nézegettem az olaj táblázatot és azt hittem, hogy értettem.
Addig, amíg meg nem mutattam másnak és össze nem kevert.
Ti hogyan értelmezitek?
Feltöltött kép


Én ugy gondolom hogy:jobb láb felül a csillapitásba SAE 5W teloolaj 130ml,alul a kenéshez SAE 15W olaj a becsuszo belsö kenéséhez 15 ml.
bal láb:felül SAE 5W 3ml,alul 15W-böl 15 ml.
ez nem tuti torát még nem csináltam,csak igy értelmezem.

edit
ez nem tora hanem pike de ha végignézed jobban tudod értelmezni a dolgot.

http://www.endurofor...e_dual_air3.pdf

#5904
Ati46

Ati46

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 627 hozzászólás
Na újabb segítséget szeretnék kérni.
Ebben tényleg kezdõ vagyok.
Nézegettem az olaj táblázatot és azt hittem, hogy értettem.
Addig, amíg meg nem mutattam másnak és össze nem kevert.
Ti hogyan értelmezitek?
Feltöltött kép

#5905
Ati46

Ati46

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 627 hozzászólás

Idenézz:

http://www.sram.com/...rvice Guide.pdf

A végefelé van egy táblázat.


Ezt benéztem.:oczko: Nem tagadom.
Ennyire kezdõ vagyok.
A segítséget viszont nagyon kösz.

#5906
PTamás

PTamás

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.695 hozzászólás

Na ezért ennyire kezdõ nem vagyok.:oczko:


Idenézz:

http://www.sram.com/...rvice Guide.pdf

A végefelé van egy táblázat.
White Horse

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! :)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.

#5907
Ati46

Ati46

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 627 hozzászólás

gyártó honlapja?


Na ezért ennyire kezdõ nem vagyok.:oczko:

#5908
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
gyártó honlapja?

#5909
Ati46

Ati46

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 627 hozzászólás
Van vki teló guru aki meg tudná nekem mondani, hogy milyen olaj lehet a 2006 Tora 302 levegõs telómban?
Vagy akinek nagyobb barátja a guggli.
Nem találom sehol.
Vagy esetleg hol kinél érdeklõdjek?
Nagyon megköszönném.

#5910
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
szerintem olyan viszkozitásu legyen mint a gyári, mert a a torát elég tág határok között lehet állítani.
__________________

#5911
Ati46

Ati46

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 627 hozzászólás

Én Motorex-re cserélném a helyedben. A szezon vége pedig elég messze van, mivel még el sem kezdõdött, nem érdemes várni.


És milyen viszkozitású legyen?

#5912
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Hy


Valószínû volt már ez a kérdés,ne kövezzetek meg, de nem találtam.
Lenne egy 3-4hónapos Tora 302 telóm.
Milyen olajra érdemes lecserélni a gyárit a csillapításban?
Egyáltalán érdemes lecserélnem vagy várjam meg a szezon végét?


Én Motorex-re cserélném a helyedben. A szezon vége pedig elég messze van, mivel még el sem kezdõdött, nem érdemes várni.

#5913
Ati46

Ati46

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 627 hozzászólás
Hy


Valószínû volt már ez a kérdés,ne kövezzetek meg, de nem találtam.
Lenne egy 3-4hónapos Tora 302 telóm.
Milyen olajra érdemes lecserélni a gyárit a csillapításban?
Egyáltalán érdemes lecserélnem vagy várjam meg a szezon végét?

#5914
yanis

yanis

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 577 hozzászólás
Sziasztok!
Érdeklõdnék, hogy itthon beszerezhetõ e boxxerhez matrica szett, ha igen, akkor nagyjából milyen áron?

Köszönöm a segítséget.

#5915
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
a pike-hoz is ilyen kart kaptam.
__________________

#5916
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.070 hozzászólás
nekem ilyen kar volt hozzá (gyárilag a dobozban, nem kellett külön megvenni, szal asszem a rev. 426-hoz jár(na) mindenhol :) ), amit leírtam.

mcd-nél asszem ez a lényeg:

Feltöltött kép

edit: karból valóban többféle van

Feltöltött kép

ez meg az, amirõl dumáltam, a távírányítós hangolás :)
Feltöltött kép

ez meg a manual:
http://sram.com/_med...omainArgyle.pdf

asszem ennyi elég is lesz... :)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#5917
assasinbug

assasinbug

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 893 hozzászólás

nem durván drágán - simán kell hozzá a poploc kar, és a kupak a vellára
elvileg: 1 csavar ki, rugó be, csavar vissza.

Viszont: mint ahogy az enyém - ez is félig poploc kompatbilis volt, így zárhatóvá csak a kar megvásárlása után vált.


Én is úgy tudom, hogy felcserélhetõ a kettõ.


A lényeg, a poplockosban és a nem poplockosban más a kompresszió csillapítást végzõ egység (MCD), egy kupakcsere nem oldja meg a problémát. A poplockost csak a kormányon lévõ karral lehet zárni, a nem poplockost pedig csak a vállról. Ahhoz hogy ez ne így legyen ki kell cserélni az MCD-t.


nem szeretem magam ismételni, de Janinak még mindig igaza van;)
http://sram.com/_med...rvice Guide.pdf
8. oldal
ennél egyértelmûbben nem lehet megmutatni, h a poplockos és nem poplock képes telóban lévõ mcd eltérõ, azért mert belsõ rugót használnak;)

Kisherceg:
már ha olyan kart veszel, mert ha jól tudom 3 fajta kar van, abból csak az egyiken van kompresszió állítás (poplock, poplock adjust(ebben van), pusholck)

#5918
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.070 hozzászólás
a teljesség kedvéért tegyük hozzá, hogy a (funkcióbeli) különbség nem csupán a kényelemben mutatkozik meg.
a pop-lock karon (legalábbis a a revelation 426-on) van egy kis tekerõ is. ezzel azt lehet állítani, hogy a kar alaphelyzete hol legyen. a "rátekerés" mértékétõl fûggõen a kar alaphelyzetében is húzza a bovdent, egyfajta kompressziócsillapítást adva. a kis tekerõvel tehát ezt lehet hangolni, amolyan pedaling platform...

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#5919
weqa

weqa

    vendég

  • fórumtag
  • 183 hozzászólás
...hát sorry, hogy felkavartam a poplock állóvízét :) Legalább mindenkinek minden vili - ha esetleg eddig nem lett volna, nekem mindenképpen :) thx

#5920
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
A lényeg, a poplockosban és a nem poplockosban más a kompresszió csillapítást végzõ egység (MCD), egy kupakcsere nem oldja meg a problémát. A poplockost csak a kormányon lévõ karral lehet zárni, a nem poplockost pedig csak a vállról. Ahhoz hogy ez ne így legyen ki kell cserélni az MCD-t.


A sebesség mindent megold.