Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#5761
Posted 2008. February 27. - 13:39
#5762
Posted 2008. February 27. - 13:35
#5763
Posted 2008. February 27. - 13:34
Nem tudok róla, de ha visszaolvasol itt vagy a telós topicban, néhány hete volt némi eszmecsere a klf. évjáratú SID telókról képekkel fûszerezve.
Köszi.
#5764
Posted 2008. February 27. - 13:33
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5765
Posted 2008. February 27. - 13:30
Nem tudok róla, de ha visszaolvasol itt vagy a telós topicban, néhány hete volt némi eszmecsere a klf. évjáratú SID telókról képekkel fûszerezve.Köszi, megpróbálom. Esetleg arról nem tudsz, hogy volna-e egy ilyen RS gyûjtemény képekben? Egész pontosan arra vagyok kíváncsi, hogy melyik évjáratú SID-ek voltak arany anodized becsúszókkal szerelve? Volna egy SID olcsón és az eladó nem tudta megmondani mikori...
#5766
Posted 2008. February 27. - 13:28
kék láb, arany becsuszók?
abból van vagy 2db kis hazánkban, egyik sem 100% os álalpotba
de minek neked Sid? EZER kiló vagy
Szia Mester,
Nem. Azt mondja, hogy fekete láb és fehérrel van rajta a SID felírat.
EZER kiló?! :rocketman Jó lesz az 77-80 körülinek is
Ilyen lehet szerintem
#5767
Posted 2008. February 27. - 13:20
abból van vagy 2db kis hazánkban, egyik sem 100% os álalpotba
de minek neked Sid? EZER kiló vagy
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5768
Posted 2008. February 27. - 13:14
Ezzel a válasszal aztán sokra ment. Az RS által megadott értékek tájékoztató jellegûek, a valós tényekhez nem sok közük van. Próbálgasd! Indítsd kb. 100PSI-rõl, utána pedig ahogy neked jó, növeld vagy csökkentsd!
Köszi, megpróbálom. Esetleg arról nem tudsz, hogy volna-e egy ilyen RS gyûjtemény képekben? Egész pontosan arra vagyok kíváncsi, hogy melyik évjáratú SID-ek voltak arany anodized becsúszókkal szerelve? Volna egy SID olcsón és az eladó nem tudta megmondani mikori...
#5769
Posted 2008. February 27. - 13:11
#5770
Posted 2008. February 27. - 13:11
Minden telohoz megvan adva , hogy mennyit lehet v. kell belefújni.
Más
pilot sl telom van és használtaqn vásároltam.
Kezdetben szépen szörcsögött , viszont mostmár élénken sziszeg.
szerintem ez nem normális?
Köszi, ezzel én is tisztában vagyok. Pont emiatt érdekel, hogy '04 Judy-ba mennyi kellene, mert ugye ez nem egy mai villa és ezt hiába keresem a Sram weboldalon..
#5771
Posted 2008. February 27. - 12:53
Minden telohoz megvan adva , hogy mennyit lehet v. kell belefújni.Sztok,
Van valami táblázat vagy szabály, hogy melyik villát mennyire kell fújni? Jelen esetben a '04 Judy XC Air érdekelne. Esetleg nem tudtok egy evolúciós táblázatot képekkel Roksokszéktól, ahol x évre visszamenõleg meg lehet tekinteni a villák evolúcióját képekben?
Más
pilot sl telom van és használtaqn vásároltam.
Kezdetben szépen szörcsögött , viszont mostmár élénken sziszeg.
szerintem ez nem normális?
#5772
Posted 2008. February 27. - 12:44
Van valami táblázat vagy szabály, hogy melyik villát mennyire kell fújni? Jelen esetben a '04 Judy XC Air érdekelne. Esetleg nem tudtok egy evolúciós táblázatot képekkel Roksokszéktól, ahol x évre visszamenõleg meg lehet tekinteni a villák evolúcióját képekben?
#5773
Posted 2008. February 27. - 09:06
Bögre: levegõs vagy rugós? mert a levegõseket egy picit nehezebb megindítani, mint a rugósat, fõleg ha új.
Dupla post. :S
#5774
Posted 2008. February 26. - 23:03
Durung forever!
#5775
Posted 2008. February 26. - 22:43
#5776
Posted 2008. February 26. - 22:14
#5777
Posted 2008. February 26. - 21:01
gondolom, kicsit kopnia kell...
köszönöm, akkor adok neki egy kis idõt, hogy összeszedje magát, nekem pedig marad a bizakodás
#5778
Posted 2008. February 26. - 20:40
#5779
Posted 2008. February 26. - 20:31
Vadonat új Tora 318. Mikor megvettem, szétbontottam,/olaj csak mutatóban volt benne/ kipucoltam, feltöltöttem olajjal sala tanácsai alapján (ezúton is köszönöm neki),a szimmering alatti szivacsgyûrût pedig megáztattam amennyire csak tudtam. Tegnap beszereltem a bicajba, ma pedig gurultam vele próbakarikát itthon. Nem vagyok teljesen elégedett. Alig akar megindulni, nemtudom leírni pontosan az érzést, de mintha letapadna. Ha egy nagyobb úthibától,gödörtõl beindul akkor egy darabig szépen teszi a dolgát, aztán ha sima a terep újra betapad. És menet közben ezt érzem is a kormányon darabos mozgás formájában. (ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor megfogsz vizes kézzel egy csövet, nehéz megmozdítani, de ha már megmozdítod akkor könnyen húzod-vonod.) qrva körülményesen írtam le, de talán a lényeget ki lehet hámozni. A kérdésem az, hogy ez mitõl lehet? Reménykedhetek e, hogy mondjuk bejáratódik és elmúlik?
#5780
Posted 2008. February 26. - 17:26
nem indiszkrét a kérdésed,a probike-ból rendeltem,25e-ért,elvileg u-turnos,de sztem vmi cseréjével lehet állítani az utat.