Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#521
Posted 2013. April 13. - 18:46
Biztosan ráférne, hisz valami oka van hogy csinálja. Télen volt atomjaira bontva :-)( 2012-2013 telén)
Tisztelettel a kérdés továbbra is érdekel, miként mûködik a dugója .
Üdv
#522
Posted 2013. April 13. - 17:37
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni (már megint) Rock Shox recon Race , NEM DUAL air-es , sima. Azt vettem észre , hogy mostanában ha a teló terheletlen ( Egykerék , patkára fel stb.) akkor nagyon könnyen "kitágul" végén koppan, olyan mintha a két légkamrából csak a felsõ be lenne nyomás, és ott jóval nagyobb ,mint alul . Úgy olvastam gyárilag a dugattyún van egy szelep, ami idõnként kiegyenlíti a nyomást. Ez igaz ? mi lehet a hiba ? Dugulás ezen a szelepen ?
köszi
Mikor volt utoljara szervizelve a villa? Lehet raferne egy.
Sziasztok!
Van egy Rock shox Tora SL soloair teleszkópom, hány bar-t kell bele fújni, ha aszfalton használom fõleg? 83kg vagyok, a visszaútcsillapítást hogyan célszerû beállítanom hogy minnél komfortosabb legyen nekem a városban?
Köszönöm
Ezek a villak nem varosi kozlekedesre vannak kitalalva, igazabol oda folosleges is.
Ezen tullepve, igazabol a "hany bar nyomas" es a visszaut csilli kerdes is teljesen felhasznalo fuggo dolog, annyi kell bele hogy NEKED jo legyen. Ha tul keves nyomas van benne akkor ossze fog ulni a villa, es folyton lekoppan majd, ha tul sok akkor meg beton kemeny lesz, ami rendben van, csak akkor minek van teleszkopod, vegyel inkabb egy merev acel villat, ami toredek sulyban/arban, es meg karbantartani sem kell. Plusz a tul sok nyomas hosszutavon szet is cseszi a belso reszeket. Szoval most van benne X bar nyomas, ha tul puha akkor fujsz bele, ha tul kemeny akkor meg engedsz ki belole es kesz. Nincs igazabol ilyen formula hogy adott kilohoz mennyi nyomas kell. Kiindulasi alapnak szoktak hasznalni azt az elvet hogy ha raulsz a bringara akkor kb 20%-ot uljon be a villa (ez a SAG beallitas). Aztan innen kezdodik a finomhangolas egyeni igenyek szerint ahogy irtam.
Visszaut csillapitas detto, a ket vegallas gyakorlatilag hasznalhatatlan, mert vagy issssssszonyat lassan rugozik vissza, vagy pattog ossze-vissza, valahol feltavon van egy arany kozeput ami neked jo lesz. Odatekered, otthagyod, boldog vagy.
Egy kis jozan paraszti esz kell, semmi ordongosseg nincs a dologban
RAUH-Welt
B E G R I F F
#523
Posted 2013. April 13. - 15:05
Van egy Rock shox Tora SL soloair teleszkópom, hány bar-t kell bele fújni, ha aszfalton használom fõleg? 83kg vagyok, a visszaútcsillapítást hogyan célszerû beállítanom hogy minnél komfortosabb legyen nekem a városban?
Köszönöm
#524
Posted 2013. April 13. - 13:35
Segítséget szeretnék kérni (már megint) Rock Shox recon Race , NEM DUAL air-es , sima. Azt vettem észre , hogy mostanában ha a teló terheletlen ( Egykerék , patkára fel stb.) akkor nagyon könnyen "kitágul" végén koppan, olyan mintha a két légkamrából csak a felsõ be lenne nyomás, és ott jóval nagyobb ,mint alul . Úgy olvastam gyárilag a dugattyún van egy szelep, ami idõnként kiegyenlíti a nyomást. Ez igaz ? mi lehet a hiba ? Dugulás ezen a szelepen ?
köszi
#525
Posted 2013. March 27. - 21:48
Azt a fekete gumit kellet kicserélni nekem és már nem is engedte semmi olajat !
További képek
TestBike Fotó - Rock Shock Recon SL Szerelés - kerékpár kép, fotó
#526
Posted 2013. March 25. - 07:35
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#527
Posted 2013. March 24. - 23:16
Lenne egy kérdésem.
Marzocchi Dirt Jumper 2 villába bele lehet tenni a R.S. Argyle belsõséget? Értem ez alatt a rugót, visszautat, motion controllt.
Elõre is köszönöm válaszotokat!
#528
Posted 2013. March 24. - 21:30
http://cdn.sram.com/...x_spc_rev_c.pdf
Ez alapján nem, mert ha megegyezne, akkor azonos lenne a part no. Szerintem a becsúszó aljának megmunkálásánál lehetnek méretbeli különbségek.
közben én is kikeresgéltem :S
#529
Posted 2013. March 24. - 21:24
Ez alapján nem, mert ha megegyezne, akkor azonos lenne a part no. Szerintem a becsúszó aljának megmunkálásánál lehetnek méretbeli különbségek.
#530
Posted 2013. March 24. - 16:38
#531
Posted 2013. March 23. - 23:14
Meguntam, hogy beszerezhetetlen és csináltam magunknak régi Psylo plakettre hajazó matrica grafikát.
Ilyen lett:
Psylo.matrica | Flickr - Photo Sharing!
Biztos lehetne még tuningolni rajta, de ha vkit érdekel, akkor szívesen elküldöm a vektoros (.cdr) file-t.
Én most rendeltem egy szettet magamnak, majd dobok képet, ha érdekel vkit.
Köszi, üdv! Y.
#532
Posted 2013. March 23. - 21:33
Sziasztok
A Lenti hiba mitõl fordulhat elõ ? Gumigyûrû hibája ?
Az is okozhatta.
De még a dugattyú egyéb meghibásodásai is. pl repedés.
#533
Posted 2013. March 23. - 19:25
A Lenti hiba mitõl fordulhat elõ ? Gumigyûrû hibája ?
A dual airnél (évjárattól függetlenül az utóbbi 4 év) a két kamra hajlamos volt összenyílni és így a villa összecsuklott. Fõleg Rebák esetében. .
#534
Posted 2013. March 22. - 11:25
minimális olajszivárgást találtam.
Eddig semmi szuszogó hangja nem volt a teleszkópnak, és a kompresszió állító is sokkal szorosabban forgott. Most mintha egy kicsit lötyögne is. Van a kompresszió állító fölött egy "Gate" feliratú csavar, ha azt tekergetem, egy kicsit szorosabb a kompresszió állító, de még mindig nem olyan, mint szerviz elõtt. ezen kívül, ha mozgatom a kompresszió állítót, látom, hogy alatta is olaj van.
Szervizzel (megbízható emberek, régóta ismerem õket) beszéltem, õk azt mondják, ez a Rock Shoxnál normális, ha dõlne belõle az olaj, az gáz lenne. Illetve, hogy ne állítsam fejre a gépet.
Érdekelne a ti véleményetek a szivárgásról, illetve a "laza" kompresszió pöcökrõl, mert nem hagy nyugodni a dolog... :confused: Elõre is köszi!
#535
Posted 2013. March 11. - 22:48
#536
Posted 2013. March 11. - 22:26
Egy 2005 ös Rock shox sid telóm van, kb 10mm-t "löttyen" lefelé a váll, ez lockolt és nem lockolt állapotban is fennáll.Lockolt állapotban zavaró ez a dolog, mert olyan mintha igy is rugózna a teló/10mm-t/
Tudja valaki mi lehet a hiba?
Nincsen benne elég olaj.
#537
Posted 2013. March 11. - 19:24
Tudja valaki mi lehet a hiba?
#538
Posted 2013. March 08. - 18:38
Hála neked érte kedves Sala.
Csak gondoltam én is megerõsítem a tényeket, figyelmeztetve a többieket akik esetleg nem olvasnak eleget vissza a fórumba.
Üdv. Gábor
#539
Posted 2013. March 08. - 12:01
Szétszedettem a vadi új 2011-es Rocont mielõtt beszereltem volna a vázba és milyen jól tettem, a belseje majdnem pór száraz volt.
Tanulság levonva, hiába vadi új egy toló beszerelés elõtt mindenképp szétszerelése, átnézése ajánlott.
Ezt már 3 éve sulykolom mindenkibe, de ugylátszik nem jut el az info mindenkihez...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#540
Posted 2013. March 08. - 10:09
Tanulság levonva, hiába vadi új egy toló beszerelés elõtt mindenképp szétszerelése, átnézése ajánlott.