Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#5361
Írta 2008. május 20. - 21:31
#5362
Írta 2008. május 20. - 18:37
#5363
Írta 2008. május 20. - 18:11
#5364
Írta 2008. május 20. - 13:49
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#5365
Írta 2008. május 20. - 12:16
#5366
Írta 2008. május 20. - 12:04
találtam újat is jó árban(75 vaci új reba SL), igaz nincs hozzá telópumpa,de mindegy, majd max kölcsönkérek valakitõl, hogy belõjem a telót,és jövõhónapban veszek hozzá...
Edit:már mindegy, megrendeltem...
#5367
Írta 2008. május 20. - 12:04
#5368
Írta 2008. május 20. - 11:45
nah probike-rõl ennyit...
173mmeres nyakkal találtam egy alig használt rebát...
az gáz, ha úgy jönne ki ha beletenném a bicóba, hogy a stucni tetejétõl majdnem 2 cm-el lentebb lenne a nyaka teteje?
Igen, az gáz lenne.
A sebesség mindent megold.
#5369
Írta 2008. május 20. - 11:43
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#5370
Írta 2008. május 20. - 11:41
173mmeres nyakkal találtam egy alig használt rebát...
az gáz, ha úgy jönne ki ha beletenném a bicóba, hogy a stucni tetejétõl majdnem 2 cm-el lentebb lenne a nyaka teteje?
#5371
Írta 2008. május 20. - 07:52
Ez nem hangzik jól...Ismerõsöm Tora-ja csinál hasonlót: A felsõ 1 cm koppan/kotyog, de sajna "hivatalos" úton nem sikerült pontot tenni a jelenség végére.
Hiába küldte vissza a boltba gariban, nem történt semmi és kb. 1-1,5 hónapig futotta a köröket hiába a forgalmazóval meg a bolttal...
#5372
Írta 2008. május 19. - 20:28
Ma tesztelgettem a korábban jelzett telót, és olyankor sikerült kattogást elõhoznom amikor szinte álló helyzetben megemelem a kormányt, aztán visszateszem a súlypontomat elõre.
A felsõ 1 cm csinál olyat mintha kottyanna, ezért menet közben is jelentkezik, ha belemegyek egy gödörbe stb.
Tudtok ajánlani olyan szervizt Pesten, ahol van alkatrészük egy Recon 327 Solo-air villához ha szükséges?
Esetleg okozhatja a "fáradt" olaj a gondot?
Ismerõsöm Tora-ja csinál hasonlót: A felsõ 1 cm koppan/kotyog, de sajna "hivatalos" úton nem sikerült pontot tenni a jelenség végére.
Hiába küldte vissza a boltba gariban, nem történt semmi és kb. 1-1,5 hónapig futotta a köröket hiába a forgalmazóval meg a bolttal...
#5373
Írta 2008. május 19. - 19:16
A felsõ 1 cm csinál olyat mintha kottyanna, ezért menet közben is jelentkezik, ha belemegyek egy gödörbe stb.
Tudtok ajánlani olyan szervizt Pesten, ahol van alkatrészük egy Recon 327 Solo-air villához ha szükséges?
Esetleg okozhatja a "fáradt" olaj a gondot?
#5374
Írta 2008. május 19. - 19:03
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#5375
Írta 2008. május 19. - 17:32
Egy kis segítséget kérnék! Még kezdõ vagyok bringa szerelésben (bármit szétszedek :-), és nem igazán vágom, hogy a telót (RS Tora 302) hogyan is kellene be zsírozni vagy olajozni és mi a legjobb erre a célra?
A másik, hogy kattog is a rugó egy kicsit. Áll. az oldalfalhoz koccan, és ez normális, elõfordul!? Pedig cimborám ugyanezt a típust már kb 1 éve hajtja és semmi kattogás, az enyém meg 1.5 hónapos.
Elõre is köszi!
#5376
Írta 2008. május 17. - 17:11
#5377
Írta 2008. május 17. - 05:53
A minap vettem egy TORA soloair-t, és mivel eléggé kezdõ vagyok az ilyen telók terén kérdeznék néhányat.
Milyen idõközönként, mit érdemes/kell karban tartani a telón? Nincs-e kicsit túlméretezve a gyári szervízintervalluma?
Olyanokra vagyok kíváncsi, hogy havi 3-500km mellett, milyen gyakran kell szétszedni, szimmeringet, olajat cserélni, belül kipucolni ilyenek.
Fõként városban bringázok és nem vagyok az a vadállat típus, aki fullra kihajtja a teló lelkét.
Köszike,
beroka
#5378
Írta 2008. május 15. - 21:44
#5379
Írta 2008. május 15. - 21:30
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5380
Írta 2008. május 15. - 20:53
A villa útját lehet változtatni, de ehhez szét kell szedni és ki- vagy berakni a határolókat. Ha jól emlékszem, 3 db 10mm-s van benne, így 110-ig lehet lehoznihello
épp villavásárlás elõtt állok, egy pike 454 dual air-t is kiszemelte magamnak. Namármost, ez a verzió all-travel...amirõl mindenki mást mond. Egyik ismerõsöm szerint nem állitható az útja, másik szerint lenyomom, kütyü be, és úgy marad a villa. Jó volna, ha valaki megerõsitené vagy az egyik, vagy a másik állitást. Remélhetõleg a második lesz a nyerõ, mivel nem akarok streetre 14 centis utat használni, ns suburban vázban...akkor marad az argyle 409. Elõre is köszönöm a felvilágositást.