Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#5281
Posted 2008. May 30. - 22:04
Teknõs-nyuszi a csillapítást jelenti, nyúl felé gyorsabban jön vissza a villa, teknõs felé tekerve lassabban. Ha nem U-turn-ös a villa, attól még lehet, hogy belülrõl állítható a rugóút távtartókkal, persze ehhez szét kell szedni a villát. Az elõfeszítéssel tudsz feszíteni a rugón, ha esetleg túl puhának éreznéd teljesen kitekert állapotban.
#5282
Posted 2008. May 30. - 21:46
Hi mindenkinek,
Egy kis elõtörténet, hogy mindenki értse mi is a lényeg, és tudjon rá reagálni, legalábbis szeretném ha reagálnátok.
Hobbi kerós vagyok, van egy 2005-ös Trek 4500-ösöm. Döntõ részt városba, aszfalton light-osan nyomom, vagy esetleg közepes hegyimenet, de semmi ugrabugra vagy ilyesmi.
Úgy gondoltam, hogy megérett a telóm egy cserére, és kinéztem magamnak egy Tora 302-est. Jókat irtak róla, jók a tapasztalatok is. Kinéztem a telót, nézem az adatait, állítható rúgóút, Lockout, rúgó plusz olaj. Tetszettek a paraméterek. Megis rendeltem egyet. Mutatta a csávó a katalógusba is, hogy mirõl van szó. Kész lett a bicikli, de én nem tudtam érte menni, mást küldtem magam helyett. És ekkor jött a hidegzuhany, - ami lehet nem is hideg, segítsetek eldönteni - a telóm ugyan 302-es Tora, de nem állítható a rugóút, cserébe Poplock-os a Lockout-ja. Így ugye hosszabb lett az ára 5000 ft-tal. Amit nem értek: a biker honlapon csakolyan teló van fent, ami állíható, akkor én hogy kaphattam nem állíthatót? Írtam, hogy mire használom a biciklit, érdemes nekem egyálétalán állítható teló? Nem sokat használtam eddig, de a Poplock nagyon bejön. Mivel távolról sem vagyok profi, egész pontosan mit jelent a teknõs nagy a nyuszi? És mire is megyek az elõfeszítéssel? Ja, meg a teló másik oldali szárának az alján lévõ csvarral mit lehet kezdeni?
Meg egyáltalán mi a véleményetek errõl a nem állítható telóról, ami viszont poplock-os, és elég lightosan lesz használva?
Köszi annak, aki segít és válaszol.
Egy kis elõtörténet, hogy mindenki értse mi is a lényeg, és tudjon rá reagálni, legalábbis szeretném ha reagálnátok.
Hobbi kerós vagyok, van egy 2005-ös Trek 4500-ösöm. Döntõ részt városba, aszfalton light-osan nyomom, vagy esetleg közepes hegyimenet, de semmi ugrabugra vagy ilyesmi.
Úgy gondoltam, hogy megérett a telóm egy cserére, és kinéztem magamnak egy Tora 302-est. Jókat irtak róla, jók a tapasztalatok is. Kinéztem a telót, nézem az adatait, állítható rúgóút, Lockout, rúgó plusz olaj. Tetszettek a paraméterek. Megis rendeltem egyet. Mutatta a csávó a katalógusba is, hogy mirõl van szó. Kész lett a bicikli, de én nem tudtam érte menni, mást küldtem magam helyett. És ekkor jött a hidegzuhany, - ami lehet nem is hideg, segítsetek eldönteni - a telóm ugyan 302-es Tora, de nem állítható a rugóút, cserébe Poplock-os a Lockout-ja. Így ugye hosszabb lett az ára 5000 ft-tal. Amit nem értek: a biker honlapon csakolyan teló van fent, ami állíható, akkor én hogy kaphattam nem állíthatót? Írtam, hogy mire használom a biciklit, érdemes nekem egyálétalán állítható teló? Nem sokat használtam eddig, de a Poplock nagyon bejön. Mivel távolról sem vagyok profi, egész pontosan mit jelent a teknõs nagy a nyuszi? És mire is megyek az elõfeszítéssel? Ja, meg a teló másik oldali szárának az alján lévõ csvarral mit lehet kezdeni?
Meg egyáltalán mi a véleményetek errõl a nem állítható telóról, ami viszont poplock-os, és elég lightosan lesz használva?
Köszi annak, aki segít és válaszol.
#5283
Posted 2008. May 30. - 20:43
Végszükség esetén csillag kulcs óvatosba, de ha lehet krova. Lehet kapni külön krovafejeket és merevszárat is. Ha nincs. Nem kell egy egész klt-t venni.Köszi a pontos infókat!
A jobb oldali mûanyag zárókupakot csak krovával tudom leszedni, mert a villás kulcs csak eldeformálja?
"Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan." Tamási Áron
Durung forever!
Durung forever!
#5284
Posted 2008. May 30. - 18:21
#5285
Posted 2008. May 30. - 18:00
Oda mindig krova, hogy ne roncsolódjon.Köszi a pontos infókat!
A jobb oldali mûanyag zárókupakot csak krovával tudom leszedni, mert a villás kulcs csak eldeformálja?
#5286
Posted 2008. May 30. - 17:57
Köszi a pontos infókat!
A jobb oldali mûanyag zárókupakot csak krovával tudom leszedni, mert a villás kulcs csak eldeformálja?
A jobb oldali mûanyag zárókupakot csak krovával tudom leszedni, mert a villás kulcs csak eldeformálja?
#5287
Posted 2008. May 30. - 17:48
Jobb fent: 95ml, alul: 10ml, bal fent: 6ml, alul: 10ml.
Orientálódás: mint ha rajta ülnél. Fent 5W, alul 15W (de oda is jó az 5W-s olaj).
Orientálódás: mint ha rajta ülnél. Fent 5W, alul 15W (de oda is jó az 5W-s olaj).
#5288
Posted 2008. May 30. - 17:42
Ok, szétjött és leszedtem a service manual-t is, remélem már nem lesz több gondom vele...
Az olajat melyik szárba kell tölteni? (XC-m van)
Az olajat melyik szárba kell tölteni? (XC-m van)
#5289
Posted 2008. May 30. - 17:32
Az alsó csavarokat kb. feléig kell kitekerni, majd gumikalapáccsal vagy léc+kalapács kombóval "felütöd" a csavarokat. Ekkor fogod tudni kihúzni a becsúszókat. Utána kicsavarhatod az alsó csavarokat.
Szerelés elõtti teendõ: átnézzük a manual-t!!!:chin:
Szerelés elõtti teendõ: átnézzük a manual-t!!!:chin:
#5290
Posted 2008. May 30. - 16:58
Sziasztok,
olajat szeretnék cserélni a villámban, valamint 80mm-rõl 100mm-re átállítani, de a becsúszó szár nem akar kijönni a külsõ szárból, pedig alul a csavarokat kitekertem, fent a levegõ szelepet szintén, de nem jön ki.
Segítsetek légyszi!!!!!!
olajat szeretnék cserélni a villámban, valamint 80mm-rõl 100mm-re átállítani, de a becsúszó szár nem akar kijönni a külsõ szárból, pedig alul a csavarokat kitekertem, fent a levegõ szelepet szintén, de nem jön ki.
Segítsetek légyszi!!!!!!
#5291
Posted 2008. May 30. - 15:17
Köszönöm!
Akkor hétfõn du. vinnék egy vellát
X.
Akkor hétfõn du. vinnék egy vellát
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#5292
Posted 2008. May 30. - 14:28
jöhetsz , ráérek
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5293
Posted 2008. May 30. - 14:24
#5294
Posted 2008. May 30. - 14:08
Bp XIV. ker környékén hova érdemes vinni RS villát szervizelni (RS Pilot sl MCD 80->100 mm + olajcsere + szimeringcsere).
Mentõkérdés: Sala most merrefele dolgozik?
X.
Mentõkérdés: Sala most merrefele dolgozik?
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#5295
Posted 2008. May 29. - 18:04
#5296
Posted 2008. May 29. - 18:01
#5297
Posted 2008. May 29. - 17:58
#5298
Posted 2008. May 29. - 17:44
mert gondolkodám itten h mi lenne a jó. Torát nehéznek találom. Recon lenne jó de a levegõs 78 a u-turnos az meg 68 poploccal. anyi h útállítás nekem egyáltalán nem hiányzik. mozogjon 100-at finoman szépen azt csókolom. viszont csak újat szeretnék, használt nem játszik.
#5299
Posted 2008. May 29. - 17:16
#5300
Posted 2008. May 29. - 16:57
U-turnös és levegõs recon között mekkora különbség van mozgásban? vki nem tud mondani egy súlyadatot vágott nyakkal?