Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#3701
Írta 2009. július 08. - 12:30
#3702
Írta 2009. július 08. - 08:58
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3703
Írta 2009. július 08. - 08:14
#3704
Írta 2009. július 08. - 06:47
ja, csak õ a csillapítás oldalról ír, én meg pont a másikról...az oldal tetején volt
#3705
Írta 2009. július 08. - 00:52
...
Nekem az a rugó oldalon kogyog a zéger felett az alubasz. Ez vajon baj?
boxxer race 2010 probléma:
a csillapitás nyomórúdján csúszkáló alu alkatrész kotyog a becsuszó alján a zégergyürû és a becsuszóban lévõ váll között. kb fél-1 milliméter a difi.
alátétet oda és kész. Amcsiban azonnal Teamre cserélik a hibás race-t , mert amig nem javitják ki a problémát nem gyártják.
az oldal tetején volt
#3706
Írta 2009. július 08. - 00:44
#3707
Írta 2009. július 07. - 23:25
Belsõségek:
konklúzió:
A kenést végzõ olaj a lábakban, szinte semmi nem volt:
-jobb szárból a pár mili jött ki
-bal szár semmi
Friss olajat kapott és teljes átmosást. A lábak tisztítása után így nézett ki az alkohol, amivel kimostam:
A kimosott zsír mellett, rengeteg fémtörmelék is volt benne.
A villa mozgása sokkal finomabb lett a cserét követõen, legalábbis a "parkoló" teszt ezt hozta.
Csillapítás oldalba tettem 290ml 5ös motorex olajat, a kenést 20ml 10es olaj végzi. Szimeringet, perselyet, mindenféle o-gyûrût bekentem zsírral, ahogy illik. Jobb szárba ment 20ml 10es olaj zsírral keverve. Holnap megnézem mennyire sikerült a mûvelet.
Szerintem komolyabb használatba vétel elõtt mindenki végezzen/tessen el egy mosást, olajcserét a villán, meg fogja hálálni.
Kétszer voltam vele a Mátrában, egyszer Jánoshegyen, szal eddig sokat nem kapott.
Éééés csillapítás oldalban nekem is kidolgozatlan a becsúszó belsõ felülete... elõször azt hittem kosz, de aztán egy kis alkoholos ronggyal megsuvickolva kiderült, hogy nem, amíg az MCD beér, addig nem foglalkoztak vele...
Nekem az a rugó oldalon kogyog a zéger felett az alubasz. Ez vajon baj?
#3708
Írta 2009. július 07. - 13:54
ezt azé nem gondoltam volna a Ráksáxtól
namind1 én úgyis tímet veszek majd
#3709
Írta 2009. július 07. - 12:05
1500 forintból javitható
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3710
Írta 2009. július 07. - 11:23
boxxer race 2010 probléma:
a csillapitás nyomórúdján csúszkáló alu alkatrész kotyog a becsuszó alján a zégergyürû és a becsuszóban lévõ váll között. kb fél-1 milliméter a difi.
alátétet oda és kész. ...
Lehet ez az oka annak, hogy amikor jön vissza a villa, akkor egy tompa kattanás hallatszik?
...Amcsiban azonnal Teamre cserélik a hibás race-t , mert amig nem javitják ki a problémát nem gyártják.
Ezt nem vezetik be nálunk a Bikerék?
#3711
Írta 2009. július 07. - 09:54
boxxer race 2010 probléma:
a csillapitás nyomórúdján csúszkáló alu alkatrész kotyog a becsuszó alján a zégergyürû és a becsuszóban lévõ váll között. kb fél-1 milliméter a difi.
alátétet oda és kész. Amcsiban azonnal Teamre cserélik a hibás race-t , mert amig nem javitják ki a problémát nem gyártják.
ugyanaz lesz a sztori vajon, mint 2003-ban, amikor a Sram lesilányította a boxxert?
ja nem mert most még drága is.
#3712
Írta 2009. július 07. - 09:49
#3713
Írta 2009. július 07. - 07:54
???
boxxer race 2010 probléma:
a csillapitás nyomórúdján csúszkáló alu alkatrész kotyog a becsuszó alján a zégergyürû és a becsuszóban lévõ váll között. kb fél-1 milliméter a difi.
alátétet oda és kész. Amcsiban azonnal Teamre cserélik a hibás race-t , mert amig nem javitják ki a problémát nem gyártják.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3714
Írta 2009. július 07. - 01:50
Üdv!
ekkor a jobb szárnál a szimmeringnél hallottam szökni - és éreztem is - a levegõt. Próbáltam újra fújni, de leenged. Mi történt?
szerintem szétmentek a tömítések a nyomórúdon
könnyen/olcsón orvosolható
#3715
Írta 2009. július 07. - 00:27
ÉS gyári hibás a boxxerem
könnyen orvosolható a probléma de azért no...
???
#3716
Írta 2009. július 06. - 23:20
csilihez mit ajánlasz?
#3717
Írta 2009. július 06. - 23:05
csillapitáshoz sürû lesz a 15wt
ÉS gyári hibás a boxxerem
könnyen orvosolható a probléma de azért no...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3718
Írta 2009. július 06. - 23:03
a kérdés az hogy használhatok e 15W-s olajat a csillapításban és a kenésben egyaránt? (05-ös duke sl-rõl van szó). mert amit találtam manualt az sid-hez van, és az azt írja h 15-ös olaj kell bele. a lábban meg gondolom nem árt ha sûrû az olaj.
a másik kérdés: fehér (azaz szilikon) zsírt használhatok e a lábban, illetve az összerakásnál? gondolom nem fog összeveszni a szimmeringekkel. a sram csak olajat ajánl, de gondoltam kis pluszt is adok neki. vagy nem is kell?
köszi a válaszokat elõre is.
#3719
Írta 2009. július 06. - 21:55
#3720
Írta 2009. július 06. - 19:15
A fent említett telónál a következõ történt: mivel érzésre túl "puhának" találtam, gondoltam fújok rá levegõt. Az óra szerint 0 psi volt benne, hát tettem bele vagy 50-et. Ekkor meg furcsán kemény lett, megnyomkodtam, meg tekertem párat oda-vissza a U turn-ön, ekkor a jobb szárnál a szimmeringnél hallottam szökni - és éreztem is - a levegõt. Próbáltam újra fújni, de leenged. Mi történt?