Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#3341
Írta 2009. augusztus 25. - 13:42
épp bicikli vásárlás elött álok és a teló kérdésem van:
ROCK SHOX RECON valkinek vannak e véleményei+tapasztalatai?
esetleg egy kis tuning vagy bármi ami ezzel kapcsolatos??
köszi:dvd9
#3342
Írta 2009. augusztus 24. - 22:52
Sziasztok!
Szerintetek nagy ráfordítás kellene ahhoz, hogy ha a csavarrugós Torámat levegõssé szeretném alakítani? Gondolom nem csak egy levegõ kamra kell hozzá. Egyáltalán érdemes foglalkozni a gondolttal vagy hagyjam az egészet a fr...ba, és kuporgassak egy gyári pl: reconra vagy rebára?
nekem a Travis-t közel 100ezrembe került levegõssé tenni.. de hajrá
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3343
Írta 2009. augusztus 24. - 22:51
#3344
Írta 2009. augusztus 24. - 22:47
Szerintetek nagy ráfordítás kellene ahhoz, hogy ha a csavarrugós Torámat levegõssé szeretném alakítani? Gondolom nem csak egy levegõ kamra kell hozzá. Egyáltalán érdemes foglalkozni a gondolttal vagy hagyjam az egészet a fr...ba, és kuporgassak egy gyári pl: reconra vagy rebára?
#3345
Írta 2009. augusztus 24. - 12:45
#3346
Írta 2009. augusztus 24. - 12:16
a manualban írt 120ml-t meg 127mm a váll tetejétõl dolgot el kell felejteni úgy látszik.
135+-2mm-t kell mérni a kupakig. mármint a csõ tetejéig. így most faca.
köszi gakos az adatokat
keresõnek: RockShox Pike olajszint csillapítás olaj
edit: ügyesen ma is rossz topikba írtam
#3347
Írta 2009. augusztus 24. - 09:21
és a helyedben én is a merevségre törekednék, nem az alacsonyabb súlyra.
ha megfogadod Bikertigger tanácsát, szerintem úgy jársz a legjobban.
Izomtéridõninja-geológus!
#3348
Írta 2009. augusztus 24. - 08:53
de amúgy mázsával hova grammozol ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3349
Írta 2009. augusztus 24. - 01:30
alaphangon egy reba kell alád
#3350
Írta 2009. augusztus 24. - 00:49
#3351
Írta 2009. augusztus 23. - 16:24
#3352
Írta 2009. augusztus 23. - 13:57
ha teheted abból is inkább qr15-öst
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3353
Írta 2009. augusztus 23. - 13:52
#3354
Írta 2009. augusztus 23. - 13:49
szóval kb 100kiló lennék,és a RSsidWC meg a FOX32f100rl is 2008as.melyiket válasszam?
#3355
Írta 2009. augusztus 22. - 22:14
on
#3356
Írta 2009. augusztus 22. - 21:10
Pedig tendencia. Máshol is megfigyelhetõ.én ezt nem értem hogy a sram miért spórol egy kb 15 filléres alkatrészen, csak azért mert alsóbb kategória? a réz vs mûanyag persely talán jogos, de ott sincs nagy különbség árban. egy mûanyag persely kb 100 ft-ba kerül neki mindennel együtt, egy réz meg kb 300-ba. ebben már benne van a munkadíj, a szállítás, a raktározás és még az isten tudja mi. (csak saccoltam a számokat, mielõtt háború robbanna ki). igazából a nevet és a benne levõ technológiák kifejlesztését fizetjük meg, de ilyen ez a pop-szakma...
Errõl egyébként mindig a Danone joghurt jut az eszembe. Nem változik az ára. Évek óta; mindig ezzel kérkednek. Arról bezzeg hallgatnak, hogy a mennyisége viszont folyamatosan csökken.
#3357
Írta 2009. augusztus 22. - 21:06
#3358
Írta 2009. augusztus 22. - 20:20
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a 302-es ROCK SHOX TORAban van-e gyárilag szuvacsgyûrû a simmering alatt, mert az enyémben nincs. Tudja esetleg valaki? Illetve lehet-e benne használni Repsol motorkerékpár teleszkópolajat?
Nekem volt - illetve a garázsban kiszerelve megvan - 302 Tora, és nincs benne szivacsgyûrû. A helye megvan, mert a láb ugyanaz, mint a magasabb osztályú villáké. Ja, és dobozban újonnan vettem annak idején.
Motor telóolaj használható, én a Motorex Racing Fork Oilt-t használom.
az angol az éppen megy, de ha megnézed a sram honlapját, akkor a team nehezebb mint a race, pedig az a "jobb". igaz, csak pár g a különbség. furcsa ez nekem, bár nem fenyeget ez a beszély hogy sidet vegyek, csak furcsállom.
A honlap szerint a TEAM a legkönnyebb (1610 g).
Szerkesztek, mert látom hogy a SID-nél igazad van!!!! Nekem REBA van.
#3359
Írta 2009. augusztus 22. - 19:53
#3360
Írta 2009. augusztus 22. - 19:45
az mitõl lehet, hogy MC lockja tökig rátekert floodgattel nem zár rendesen?
illetve zár, de erõsebben megnyomkodva sziszegõ hanggal mégis bemozog. régebben ha tökig rá volt tekerve, akkor szinte bármilyen erõvel nyomva se moccant tovább 2-3miliméternél.
elvileg az alsó tömítés a nyomorúdnál rendben, szóval nem folyik le alulra a lábba az olaj. olajszint megfelelõ (amennyiben 120ml kell 05ös Pikeba).
annyira mondjuk nem zavaró, mert alig használom a lockot de azér mégis érdekelne...
a floodgate tekerõt ha csavargatja az ember, akkor a kis pöcöknek belül annak ugyanúgy kéne mozognia, ahogy tekerem? mert mintha, úgy láttam volna, hogy csak egyirányba mozog a tekerõvel együtt a pöcök, mégpedig lefele. utána ha visszatekerem, ugyanott marad alul.
ötlet?
köszi az áthelyezést VV .)