Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#3141
Posted 2009. November 28. - 19:22
de meg lehet tuningolni , hogy egy deka olaj se jöjjön ki, kell a szivacs helyett szimmering oszt kész
kicsit darabosabban fog mozogni , de oda aztán semmi nem jut be-ki
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3142
Posted 2009. November 28. - 19:08
Ez gondolom a kenõolaj.
szerk. akko most nyomassam azt majdcsak abbahagyja nem?
#3143
Posted 2009. November 28. - 19:06
annyi villát szerelek, nem emlékszem
ha sok olajat raksz (ok) a szivacsra azt a nem tökéletesen záró felsõ porlehuzó egy részét kiengedi, de vissza nem juthat már. Az alsó duplaajkas szimmering sokkal jobban zár(már ha van benne, mer ugye ujabb RS ekben csak szivacs meg külsõ porlehuzó van), igy a lábban lévõ kenõolaj nehezebben jut ki
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3144
Posted 2009. November 28. - 18:20
Nyugtasson meg valaki vagy nemtudom, mert ráparáztam a következõre:
Tegnap összeraktam a gépet az új rebával, szóval eddig kb két nap használtam igaz nem túl sokat, de a fényképeken látható olajfolyást tapasztalom rajta. Namost ez bosszant mert a marzon annakelõtte soha ennyi olaj nem látszódott.
Aki tudna mondani valami ötletet, szívesen fogadom mert eléggé sokba került ahhoz, hogy már az elején szarakodjon.
itt vannak a képek (szarok de a lényeg látszik)
http://img341.images...7/dsc00135r.jpg
http://img257.images.../dsc00136lm.jpg
Köszi
#3145
Posted 2009. November 27. - 21:07
teljesen jó a levegõs is, sõt a rugós gyári rugója lehet puha lenne, az meg még 8-10K kiadás, plusz jó eséllyel hónapokat kell várni rá ha nincs raktáron. a levegõst meg sokkal inkább be lehet lõni.Üdv!
Van egy Cube Analog-om és pár dolgot szeretnék lecserélni a gyári cuccokból, példul a telót is Suntour XCM-rõ Rock Shox Pike-ra gondoltam, de Tora is szóba jöhet, esetleg Reba. Mivel elég magas vagyok (190cm) és hozzá 90-100kg között mozgok ezért ha jól tudom fõleg rugós villa lenne célszerû XC-re,kis állatkodásra, zúzni le a hegyrõl de azért nem DH-ra kell gondolni csak h bírja a strapát, és ne rázzon.
Esetleg van valakinek vmi hozzáfûzni valója a fent említett telókról, tapasztalat esetleg, vagy más márka ilyen célokra, és ebben az árba?
pike 140 mm útja sok abba a vázba
amin én gondolkodnék az recon vagy reba , mindenképp átütõs változatban. igaz agyat is kell cserélni de azt a pike-hoz is kéne, viszont merevségben rengeteget számít. és ezzel a súllyal már érezhetõ is a a különbség elég erõsen.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3146
Posted 2009. November 27. - 19:58
Van egy Cube Analog-om és pár dolgot szeretnék lecserélni a gyári cuccokból, példul a telót is Suntour XCM-rõ Rock Shox Pike-ra gondoltam, de Tora is szóba jöhet, esetleg Reba. Mivel elég magas vagyok (190cm) és hozzá 90-100kg között mozgok ezért ha jól tudom fõleg rugós villa lenne célszerû XC-re,kis állatkodásra, zúzni le a hegyrõl de azért nem DH-ra kell gondolni csak h bírja a strapát, és ne rázzon.
Esetleg van valakinek vmi hozzáfûzni valója a fent említett telókról, tapasztalat esetleg, vagy más márka ilyen célokra, és ebben az árba?
#3147
Posted 2009. November 27. - 09:49
szét kell bombázni és a 15mm-es távtartót kell berakni/kivenni (keverem mindig)
Pontosabban a 2db 15mm-es közül az egyiket kivenni, a másikat bent hagyni (85-nél kettõ van benne). Ha mindkettõt kiveszed 115-öt mozog.
Pl. itt a 11. oldal tetején megtalálod hogyan (bár szerintem elírták a 100-at 110-re:).
#3148
Posted 2009. November 27. - 09:19
szét kell bombázni és a 15mm-es távtartót kell berakni/kivenni (keverem mindig)
kivenni
#3149
Posted 2009. November 27. - 07:17
#3150
Posted 2009. November 27. - 01:54
Valaki tudna segíteni abban(részletesen),hogy a REBA telót hogyan lehet 85-rõl 100-asra átalakítani?
köszi
#3151
Posted 2009. November 25. - 23:40
Persze, ha tekered együtt forog, de nagy terhelés hatására már nem biztos. Néha elõfordul egy-egy telónál. De remélhetõleg nálad nem ez a gond.Azzal nincs gond mert együtt forog el a kettõ......megnézem..tuti csak kilazult ott valami
A sebesség mindent megold.
#3152
Posted 2009. November 25. - 23:27
Az természetes, hogy ha a kupak elforog akkor a rugó is forog vele együtt, szóval az még nem jelenti, hogy a rugó is rossz. A kupakban kis golyók és rugók vannak, amik felelõsek azért, hogy a kupak ne forogjon el és ne üljön össze a teló. A csavar lelazulásával csökken a rugók feszítése és elforoghat a kupak.
Amikor viszont a rugó a kupaktól függetlenül forog el akkor van az igazi baj.
Azzal nincs gond mert együtt forog el a kettõ......megnézem..tuti csak kilazult ott valami
#3153
Posted 2009. November 25. - 22:46
Az természetes, hogy ha a kupak elforog akkor a rugó is forog vele együtt, szóval az még nem jelenti, hogy a rugó is rossz. A kupakban kis golyók és rugók vannak, amik felelõsek azért, hogy a kupak ne forogjon el és ne üljön össze a teló. A csavar lelazulásával csökken a rugók feszítése és elforoghat a kupak.A rugó is elforog mert kisebb lesz az útja....
Hát U-turn-ot már tuti nem cserélek benne........inkább kiveszem azt lesz u-turn nélkül...plusz még lejön egy kis súly
Amikor viszont a rugó a kupaktól függetlenül forog el akkor van az igazi baj.
A sebesség mindent megold.
#3154
Posted 2009. November 25. - 22:18
Ez lehet hülyeség, de nézd meg a kupak alatt a kis golyókat meg a rugókat..
Én sajnos elhagytam a golyókat bellõle, bár vmi sima csapággolyó, de most ideiglenesen kisebbek vannak benne és azokkal összeül nekem is a pike mer nem fesziti rendesen..bár én ugyis 95mmen használom szal lényegtelen:)
Hát jó..majd megszakértem
úgy is jön az olajcsere.....bár én személyszerint nem ragaszkodom az U-turnhoz....egy duplavállas villába felesleges sztem
Megnézem....de ha sokat kell vele játszani akkor megpróbálom kibontani belõle a cuccot... Valamit összehozok
#3155
Posted 2009. November 25. - 21:56
Én sajnos elhagytam a golyókat bellõle, bár vmi sima csapággolyó, de most ideiglenesen kisebbek vannak benne és azokkal összeül nekem is a pike mer nem fesziti rendesen..bár én ugyis 95mmen használom szal lényegtelen:)
#3156
Posted 2009. November 25. - 19:42
Ha kupak tekeredik el akkor csak húzni kell a kupak csavarján vagy csináltatsz hozzá egy olyan kupakot amit nem lehet tekergetni. Viszont ha a rugó forog el akkor u-turn csere.
A rugó is elforog mert kisebb lesz az útja....
Hát U-turn-ot már tuti nem cserélek benne........inkább kiveszem azt lesz u-turn nélkül...plusz még lejön egy kis súly
#3157
Posted 2009. November 25. - 18:16
Ha kupak tekeredik el akkor csak húzni kell a kupak csavarján vagy csináltatsz hozzá egy olyan kupakot amit nem lehet tekergetni. Viszont ha a rugó forog el akkor u-turn csere.Hello!
A téma alanya egy 2005-ös Boxxer Ride lenne.....
Problémám az vele hogy nagyobb ugráskor vagy egy intenzívebb lefele után nézem és 1-1.5cm-ert összeült villa..(ugye az U-turn)
És az U-turn kupakja is visszavan tekeredve ilyenkor.....
hogy tudnám elkerülni hogy "magát rövidítse" a villa ?
A sebesség mindent megold.
#3158
Posted 2009. November 25. - 17:13
A téma alanya egy 2005-ös Boxxer Ride lenne.....
Problémám az vele hogy nagyobb ugráskor vagy egy intenzívebb lefele után nézem és 1-1.5cm-ert összeült villa..(ugye az U-turn)
És az U-turn kupakja is visszavan tekeredve ilyenkor.....
hogy tudnám elkerülni hogy "magát rövidítse" a villa ?
#3159
Posted 2009. November 24. - 22:36
Nembajaz, a pozitív hozzáállás a lényeg.ha már gépésznek készülök, ugyis szétszedném márcsak kiváncsiságból
Elõzõ Salának ment....sry