Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#3121
Írta 2009. december 06. - 20:45
csak akkor köpi alul ha sokáig el van fektetve vagy fejjellefelévan a bicaj
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3122
Írta 2009. december 06. - 19:57
Azt nem, de szerintem a negatív kamra alján is van egy "O" gyûrû, ami a nyomórúdnál tömít. Hiányoltam is, hogy a service manualokban oda nem írtak olajat, holott a józan paraszti és szerint oda sem ártana.1.)
3.) Nekem is köpte. A kamra kenésben nem tudok tuti választ mert még nem szedtem szét, de ha jól tévedek a + és - kamrát egy dugattyú választja el és a + van felül így elég lehet azt kenni, mert az olaj a + ban a dugattyún fog ülni és mozgás közben keni azt. A - ban viszont csak ülne a kamra alján és nem kenné a dugattyú O-gyûrûét.
l
Durung forever!
#3123
Írta 2009. december 05. - 22:27
#3124
Írta 2009. december 05. - 22:20
1) A kevés kenõolaj okozott látható problémát, elváltozást?
2) Nem sok a 16 ml amikor a Manual 10ml-t ír? Nem csökkenti az utat a több olaj?
De ha már itt vagyunk:
3) A negatív kamra "köpte" az olajat pumpáláskor (a pozitív is), ami nem zavart mert nem is eresztette a levegõt. (Ezért is voltam hitetlen a kenõolaj kispórolása témában...) A Manualban viszont nem látom, hogy a negatív kamra belsõ kenéséért mit kell vagy lehet tenni karbantartáskor. Olajat csak a pozítív kamrába ír elõ.
4) Milyen zsírt szabad teleszkópon belül, pl. a porlehúzók belsején alkalmazni? Melyik zsírok nem ártanak a gumi alkatrészeknek?
5) Egy szezon után a csillapítást nem bontanám meg. (Elõzõ Tora villámban makulátlan olajat kellett lecserélnem.) Jól gondolom hogy a Rebánál sem kell ezt évente piszkálni?
'09 Reba Team villa elsõ szezon utáni karbantartása elõtt állok, úgyhogy várom az érdemi(!) válaszokat.
1.) Nem, mert rögtön vásárlás után cseréltem.
2.) Nem.
3.) Nekem is köpte. A kamra kenésben nem tudok tuti választ mert még nem szedtem szét, de ha jól tévedek a + és - kamrát egy dugattyú választja el és a + van felül így elég lehet azt kenni, mert az olaj a + ban a dugattyún fog ülni és mozgás közben keni azt. A - ban viszont csak ülne a kamra alján és nem kenné a dugattyú O-gyûrûét.
4.) Motorexnek van teló zsírja. Azzal nem hibázhatsz.
5.) Attól függ hogy és mennyit futott.
Ajánlom Sala útmutatóját:
http://salaracingtec...eloszerviz.html
#3125
Írta 2009. december 05. - 22:09
szinte semennyi :/
16-16mml-t toltam bele a két szárba, akárcsak a régibe (Sala ajánlása után)
Határozottan szebb lett a mozgása utána
1) A kevés kenõolaj okozott látható problémát, elváltozást?
2) Nem sok a 16 ml amikor a Manual 10ml-t ír? Nem csökkenti az utat a több olaj?
De ha már itt vagyunk:
3) A negatív kamra "köpte" az olajat pumpáláskor (a pozitív is), ami nem zavart mert nem is eresztette a levegõt. (Ezért is voltam hitetlen a kenõolaj kispórolása témában...) A Manualban viszont nem látom, hogy a negatív kamra belsõ kenéséért mit kell vagy lehet tenni karbantartáskor. Olajat csak a pozítív kamrába ír elõ.
4) Milyen zsírt szabad teleszkópon belül, pl. a porlehúzók belsején alkalmazni? Melyik zsírok nem ártanak a gumi alkatrészeknek?
5) Egy szezon után a csillapítást nem bontanám meg. (Elõzõ Tora villámban makulátlan olajat kellett lecserélnem.) Jól gondolom hogy a Rebánál sem kell ezt évente piszkálni?
'09 Reba Team villa elsõ szezon utáni karbantartása elõtt állok, úgyhogy várom az érdemi(!) válaszokat.
#3126
Írta 2009. december 05. - 21:44
A NAGY ÉS ÖRÖK DILEMMA:
Gyárilag mennyi kenõolaj volt benne???
szinte semennyi :/
16-16mml-t toltam bele a két szárba, akárcsak a régibe (Sala ajánlása után)
Határozottan szebb lett a mozgása utána
#3127
Írta 2009. december 05. - 21:06
Nekem 09-es Reba Race-em van. Már cseréltem benne olajat. Ha jól emlékszem van benne minden. Szimmering, szivacs meg porlehúzó is. Pont mint a régiben.
A NAGY ÉS ÖRÖK DILEMMA:
Gyárilag mennyi kenõolaj volt benne???
#3128
Írta 2009. december 01. - 23:47
#3129
Írta 2009. december 01. - 20:00
A villa alján van két 8-as csavar. Azon az oldalon (bal), ahol az U-turn tekerõje is van, milyen tömítést javasoltok lent, ha a jelenlegi merev, mûanyag alátét elrepedt?
Kösz,
Attila
#3130
Írta 2009. november 29. - 19:45
No sebaj, összességében szuper az új villa! :-)
_____________________________________________
AM rlz
#3131
Írta 2009. november 29. - 01:08
Itt valamit csúnyán elb@sztak a gyárban vagy te nézted el. Hihetetlenül hangzik, hogy nem raktak bele. Esetleg az nem lehet, hogy az új fajta egy darabból álló porlehúzó+olajzárót nézted csak porlehúzónak?külsõ porlehúzó van csak meg a szivacs
A sebesség mindent megold.
#3132
Írta 2009. november 29. - 00:39
#3133
Írta 2009. november 28. - 22:41
Majd késõbb többet tudok menni vele aztán kiderül. De az, hogy utcán gurulgatok vele aztán nyomja ki az olajat, az nem vicces, mi lesz ha rendesen adom neki.
Meg, azt sem értem akkor mi a franc tartja benn az olajat, esõt koszt meg kinn.
Sala esetleg a szimmeringes tuningról pm-ben mondhatsz valamit.
Köszi
#3134
Írta 2009. november 28. - 21:30
Ezt hol nem rakták bele? Torákból hiányzik a szivacs, ebbõl meg a szimmering? Akor mi tartja bent a kenõanyagot, és tartja kint a koszt?
Még a fapados, tajvani, rugós/elasztomeres Marzómban is volt szimmering.:chin:
külsõ porlehúzó van csak meg a szivacs
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3135
Írta 2009. november 28. - 21:28
teljesen jó a levegõs is, sõt a rugós gyári rugója lehet puha lenne, az meg még 8-10K kiadás, plusz jó eséllyel hónapokat kell várni rá ha nincs raktáron. a levegõst meg sokkal inkább be lehet lõni.
pike 140 mm útja sok abba a vázba
amin én gondolkodnék az recon vagy reba , mindenképp átütõs változatban. igaz agyat is kell cserélni de azt a pike-hoz is kéne, viszont merevségben rengeteget számít. és ezzel a súllyal már érezhetõ is a a különbség elég erõsen.
Köszi az infókat Én is mindenféle képpen átütõ tengelyesre gondoltam, mivel agyat is akarok cserélni, ez is bele tartozik az upgrade-be:) Ezek szerint ehhez a súlyhoz inkább a levegõs a jobb...
Igazából a Reba Team Dual Air-ban gondolkodtam, csak kicsit húzós az ára, Reba Race-be nem találtam átütõset :/
Mondjuk a lentebb írtak engem is elgondolkodtatnak h nincs/van szivacs-szimering effektus..
#3136
Írta 2009. november 28. - 20:58
Még a fapados, tajvani, rugós/elasztomeres Marzómban is volt szimmering.:chin:
#3137
Írta 2009. november 28. - 20:39
Biztos vagy te ebben? Szerintem szimmering van, szivacs nincs az újakban.
ebben csak egy szivacs volt...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3138
Írta 2009. november 28. - 20:25
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3139
Írta 2009. november 28. - 19:35
Na hello urak.
itt vannak a képek (szarok de a lényeg látszik)
http://img341.images...7/dsc00135r.jpg
http://img257.images.../dsc00136lm.jpg
Köszi
az ott egy cotic? képet róla, plíz!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3140
Írta 2009. november 28. - 19:30
Az alsó duplaajkas szimmering sokkal jobban zár(már ha van benne, mer ugye ujabb RS ekben csak szivacs meg külsõ porlehuzó van), igy a lábban lévõ kenõolaj nehezebben jut ki
Biztos vagy te ebben? Szerintem szimmering van, szivacs nincs az újakban.