Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
10883 hozzászólás a témában

#3121
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
1-2ml mehet oda is!

csak akkor köpi alul ha sokáig el van fektetve vagy fejjellefelévan a bicaj

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#3122
SanDiablo

SanDiablo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 443 hozzászólás

1.)
3.) Nekem is köpte. A kamra kenésben nem tudok tuti választ mert még nem szedtem szét, de ha jól tévedek a + és - kamrát egy dugattyú választja el és a + van felül így elég lehet azt kenni, mert az olaj a + ban a dugattyún fog ülni és mozgás közben keni azt. A - ban viszont csak ülne a kamra alján és nem kenné a dugattyú O-gyûrûét.
l

Azt nem, de szerintem a negatív kamra alján is van egy "O" gyûrû, ami a nyomórúdnál tömít. Hiányoltam is, hogy a service manualokban oda nem írtak olajat, holott a józan paraszti és szerint oda sem ártana.
"Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan." Tamási Áron
Durung forever!

#3123
fgabor

fgabor

    vendég

  • fórumtag
  • 153 hozzászólás
Ez gyors volt, köszi!

#3124
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás

1) A kevés kenõolaj okozott látható problémát, elváltozást?
2) Nem sok a 16 ml amikor a Manual 10ml-t ír? Nem csökkenti az utat a több olaj?

De ha már itt vagyunk:
3) A negatív kamra "köpte" az olajat pumpáláskor (a pozitív is), ami nem zavart mert nem is eresztette a levegõt. (Ezért is voltam hitetlen a kenõolaj kispórolása témában...) A Manualban viszont nem látom, hogy a negatív kamra belsõ kenéséért mit kell vagy lehet tenni karbantartáskor. Olajat csak a pozítív kamrába ír elõ.
4) Milyen zsírt szabad teleszkópon belül, pl. a porlehúzók belsején alkalmazni? Melyik zsírok nem ártanak a gumi alkatrészeknek?
5) Egy szezon után a csillapítást nem bontanám meg. (Elõzõ Tora villámban makulátlan olajat kellett lecserélnem.) Jól gondolom hogy a Rebánál sem kell ezt évente piszkálni?

'09 Reba Team villa elsõ szezon utáni karbantartása elõtt állok, úgyhogy várom az érdemi(!) válaszokat.


1.) Nem, mert rögtön vásárlás után cseréltem.
2.) Nem.
3.) Nekem is köpte. A kamra kenésben nem tudok tuti választ mert még nem szedtem szét, de ha jól tévedek a + és - kamrát egy dugattyú választja el és a + van felül így elég lehet azt kenni, mert az olaj a + ban a dugattyún fog ülni és mozgás közben keni azt. A - ban viszont csak ülne a kamra alján és nem kenné a dugattyú O-gyûrûét.
4.) Motorexnek van teló zsírja. Azzal nem hibázhatsz.
5.) Attól függ hogy és mennyit futott.

Ajánlom Sala útmutatóját:
http://salaracingtec...eloszerviz.html

#3125
fgabor

fgabor

    vendég

  • fórumtag
  • 153 hozzászólás

szinte semennyi :/
16-16mml-t toltam bele a két szárba, akárcsak a régibe (Sala ajánlása után)
Határozottan szebb lett a mozgása utána



1) A kevés kenõolaj okozott látható problémát, elváltozást?
2) Nem sok a 16 ml amikor a Manual 10ml-t ír? Nem csökkenti az utat a több olaj?

De ha már itt vagyunk:
3) A negatív kamra "köpte" az olajat pumpáláskor (a pozitív is), ami nem zavart mert nem is eresztette a levegõt. (Ezért is voltam hitetlen a kenõolaj kispórolása témában...) A Manualban viszont nem látom, hogy a negatív kamra belsõ kenéséért mit kell vagy lehet tenni karbantartáskor. Olajat csak a pozítív kamrába ír elõ.
4) Milyen zsírt szabad teleszkópon belül, pl. a porlehúzók belsején alkalmazni? Melyik zsírok nem ártanak a gumi alkatrészeknek?
5) Egy szezon után a csillapítást nem bontanám meg. (Elõzõ Tora villámban makulátlan olajat kellett lecserélnem.) Jól gondolom hogy a Rebánál sem kell ezt évente piszkálni?

'09 Reba Team villa elsõ szezon utáni karbantartása elõtt állok, úgyhogy várom az érdemi(!) válaszokat.

#3126
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás

A NAGY ÉS ÖRÖK DILEMMA:
Gyárilag mennyi kenõolaj volt benne???


szinte semennyi :/
16-16mml-t toltam bele a két szárba, akárcsak a régibe (Sala ajánlása után)
Határozottan szebb lett a mozgása utána

#3127
fgabor

fgabor

    vendég

  • fórumtag
  • 153 hozzászólás

Nekem 09-es Reba Race-em van. Már cseréltem benne olajat. Ha jól emlékszem van benne minden. Szimmering, szivacs meg porlehúzó is. Pont mint a régiben.


A NAGY ÉS ÖRÖK DILEMMA:
Gyárilag mennyi kenõolaj volt benne???

#3128
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
Nekem 09-es Reba Race-em van. Már cseréltem benne olajat. Ha jól emlékszem van benne minden. Szimmering, szivacs meg porlehúzó is. Pont mint a régiben.

#3129
gulacat1

gulacat1

    vendég

  • fórumtag
  • 46 hozzászólás
Sziasztok!
A villa alján van két 8-as csavar. Azon az oldalon (bal), ahol az U-turn tekerõje is van, milyen tömítést javasoltok lent, ha a jelenlegi merev, mûanyag alátét elrepedt?
Kösz,
Attila

#3130
semmiho

semmiho

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 637 hozzászólás
Ma fantasztikusan jót túráztunk barátnõmmel, aki nem kicsit volt boldog és elégedett a RockShox Duke SL-el (2005-ös, MotionControl). Mivel az elõre be nem tervezett sárdagasztó projektünk is hasonlóképp eredményesre sikerült, így a túra végét egy frankó bicajmosással zárhattuk. Na ekkor vettem észre (üröm az örömben), hogy a Duke-on az egyik becsúszó (lockoutos oldal) felsõ harmadában egy csomó karc van... Valószínûleg egy helyen, letámasztva a bringát, az eldõlhetett - bár nem emlékezünk, mikor és hol lehetett... Gondolom ez a pár karc még "jó" helyen van itt a felsõ 1/3-ban és nem befolyásol semmit, de azért bosszant egy kissé...
No sebaj, összességében szuper az új villa! :-)

_____________________________________________
AM rlz


#3131
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

külsõ porlehúzó van csak meg a szivacs

Itt valamit csúnyán elb@sztak a gyárban vagy te nézted el. Hihetetlenül hangzik, hogy nem raktak bele. Esetleg az nem lehet, hogy az új fajta egy darabból álló porlehúzó+olajzárót nézted csak porlehúzónak?


A sebesség mindent megold.

 


#3132
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
nekem a 2009-es van most fog majd menni szervizre, de ez nem enged kis egy csepp olajat se, mozog mint az álom

#3133
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.881 hozzászólás
Haljak meg ha értem mirõl van szó. Olvasgattam rebáról sok helyen és csak jót hallottam róla de ilyen "issue"t soha.

Majd késõbb többet tudok menni vele aztán kiderül. De az, hogy utcán gurulgatok vele aztán nyomja ki az olajat, az nem vicces, mi lesz ha rendesen adom neki.
Meg, azt sem értem akkor mi a franc tartja benn az olajat, esõt koszt meg kinn.

Sala esetleg a szimmeringes tuningról pm-ben mondhatsz valamit.

Köszi

#3134
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Ezt hol nem rakták bele? Torákból hiányzik a szivacs, ebbõl meg a szimmering? Akor mi tartja bent a kenõanyagot, és tartja kint a koszt?

Még a fapados, tajvani, rugós/elasztomeres Marzómban is volt szimmering.:chin:


külsõ porlehúzó van csak meg a szivacs

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#3135
charston

charston

    vendég

  • fórumtag
  • 14 hozzászólás

teljesen jó a levegõs is, sõt a rugós gyári rugója lehet puha lenne, az meg még 8-10K kiadás, plusz jó eséllyel hónapokat kell várni rá ha nincs raktáron. a levegõst meg sokkal inkább be lehet lõni.
pike 140 mm útja sok abba a vázba
amin én gondolkodnék az recon vagy reba , mindenképp átütõs változatban. igaz agyat is kell cserélni de azt a pike-hoz is kéne, viszont merevségben rengeteget számít. és ezzel a súllyal már érezhetõ is a a különbség elég erõsen.


Köszi az infókat :) Én is mindenféle képpen átütõ tengelyesre gondoltam, mivel agyat is akarok cserélni, ez is bele tartozik az upgrade-be:) Ezek szerint ehhez a súlyhoz inkább a levegõs a jobb...
Igazából a Reba Team Dual Air-ban gondolkodtam, csak kicsit húzós az ára, Reba Race-be nem találtam átütõset :/

Mondjuk a lentebb írtak engem is elgondolkodtatnak h nincs/van szivacs-szimering effektus..

#3136
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Ezt hol nem rakták bele? Torákból hiányzik a szivacs, ebbõl meg a szimmering? Akor mi tartja bent a kenõanyagot, és tartja kint a koszt?

Még a fapados, tajvani, rugós/elasztomeres Marzómban is volt szimmering.:chin:


#3137
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Biztos vagy te ebben? Szerintem szimmering van, szivacs nincs az újakban.


ebben csak egy szivacs volt...

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#3138
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
off

az ott egy cotic? képet róla, plíz!


itt van ni
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3139
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.052 hozzászólás

Na hello urak.

itt vannak a képek (szarok de a lényeg látszik)
http://img341.images...7/dsc00135r.jpg
http://img257.images.../dsc00136lm.jpg

Köszi


az ott egy cotic? képet róla, plíz!

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#3140
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

Az alsó duplaajkas szimmering sokkal jobban zár(már ha van benne, mer ugye ujabb RS ekben csak szivacs meg külsõ porlehuzó van), igy a lábban lévõ kenõolaj nehezebben jut ki


Biztos vagy te ebben? Szerintem szimmering van, szivacs nincs az újakban.