Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#2981
Posted 2010. February 11. - 12:57
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2982
Posted 2010. February 11. - 12:52
#2983
Posted 2010. February 11. - 12:45
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2984
Posted 2010. February 11. - 12:43
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2985
Posted 2010. February 11. - 12:19
Ha találsz is ilyet, mázlid lesz ha szóbaállnak Veled.
A sorrend: Te-kisker-nagyker/importõr-RS.
(Nekem mondjuk anno válaszolt egy gyártó)
ok melyik kiskerben lehet pikeba valo mct venni? meg egyaltalan milyen valo bele?
#2986
Posted 2010. February 11. - 12:05
A sorrend: Te-kisker-nagyker/importõr-RS.
(Nekem mondjuk anno válaszolt egy gyártó)
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2987
Posted 2010. February 11. - 12:03
#2988
Posted 2010. February 11. - 11:15
#2989
Posted 2010. February 09. - 23:16
Színkódok: sárga-piros-kék-fekete. Alapból piros van a villában (ebike-on nomál-kemény-extra kemény [piros-kék-fekete] kapható). Sárga kéne.. kellemetlen.
#2990
Posted 2010. February 09. - 18:21
ez a hsz-ek számával és a tagságod komolyodásával nõ.
#2991
Posted 2010. February 09. - 17:33
Elnézést a dupláért, de elbuktam - nem találtam a szerkesztés gombot. :/
Szétkaptam a villát, a rugón piros jelölés van.
Valaki, aki ért hozzá; hogy-hogy ezt tudom szerkeszteni, az elõzõ hsz-t pedig nem (azaz nincs "szerkesztés" opció)?
#2992
Posted 2010. February 09. - 15:57
#2993
Posted 2010. February 09. - 15:48
#2994
Posted 2010. February 09. - 15:07
Hello!
Tudja valaki mik az RS PIKE SL specifikációi?
Ill. mi a különbség a 426-, 409-hez képest?
http://www.sram.com/...ockshox/src/fam
#2995
Posted 2010. February 09. - 13:41
Tudja valaki mik az RS PIKE SL specifikációi?
Ill. mi a különbség a 426-, 409-hez képest?
#2996
Posted 2010. February 08. - 11:13
Trigger válaszolt egybõl. Nem olvastad?
Ha jó a súlyodhoz a gyári rugó akkor szerencséd van. Ha nem akkor cserélni kell a rugót. Az U-turn csak az út hosszát állítja. Ha 75-80 körül vagy neked pont jó lesz a gyári rugó. Finoman fog mozogni alattad. Viszont lezárni, a himbálózást megszüntetni nem fogod tudni. Ez van.
"Egyetlen negatívumként a villa puhaságát tudnám felhozni, mert 90 kilóm alatt 140-es állásban a 95 mm-es jelzésig ült be, azaz a teljes rugóút egyharmada eltûnt. Ennek ellenére nem nagyon tudtam felütni. Szerencsére a komolyabb változaton már ez is orvosolható lesz, hiszen ott már az elõfeszítésen is tudunk majd állítani."
http://bikemag.hu/ke...ized-pitch-comp
Ha még nem olvastad.
koszi - de olvastam es valaszoltam is ra, csak a korabbira nem valaszolt senki
#2997
Posted 2010. February 08. - 10:27
Ha jó a súlyodhoz a gyári rugó akkor szerencséd van. Ha nem akkor cserélni kell a rugót. Az U-turn csak az út hosszát állítja. Ha 75-80 körül vagy neked pont jó lesz a gyári rugó. Finoman fog mozogni alattad. Viszont lezárni, a himbálózást megszüntetni nem fogod tudni. Ez van.
"Egyetlen negatívumként a villa puhaságát tudnám felhozni, mert 90 kilóm alatt 140-es állásban a 95 mm-es jelzésig ült be, azaz a teljes rugóút egyharmada eltûnt. Ennek ellenére nem nagyon tudtam felütni. Szerencsére a komolyabb változaton már ez is orvosolható lesz, hiszen ott már az elõfeszítésen is tudunk majd állítani."
http://bikemag.hu/ke...ized-pitch-comp
Ha még nem olvastad.
#2998
Posted 2010. February 07. - 20:50
a 327en lehet egyaltalan elofeszitest allitani? annyit latok, hogy bal oldalt van egy tekerentyu: az csak az uturnhoz allitja a rugout hosszat, vagy mast is? hogy is mukodik ez?
kicsit meredek, hogy egy 500e ftos bringan ennyire "buta" villa legyen. igazabol nincsenek nagy elvarasaim, de egy lockout es a hatso rugostaggal valo osszehangolashoz szukseges elofeszitesallitas nem lenne alap (ha mar egyszer nem levegos a telo)? bar a hatso tag lockolhatosaga nelkul a lock a telon sokat nem er. meg jo, hogy egy rebound kerult ra.
http://media.photobu....s/IMG_2219.jpg
#2999
Posted 2010. February 05. - 18:02
#3000
Posted 2010. February 05. - 16:57
nem nagyon értek hozzá...
Ezek szerint a lock egységet le lehet tekerni?
Nem vettem észre, hogy tekerni lehetne...
(Lock egység ez ugye fönt a lock/unlock pöcköt jelenti?)
Mennyibe kerülhet a javítása, ha elviszem valami szervízbe?
üdv
J.
A Dartban annyi nitrogén van, amennyit a légkör tartalmaz.
Sokkal valószínûbb, hogy a nyomórúd és a becsúszó közti "O" gyûrû adta meg magát és a csillapítás olaja levándorolt a lábba, amin aztán feltámaszkodik a becsúszó. Vagy a lock egység szált el. Legegyszerûbb dolog: Tekerd ki a lock egységet. Ha a becsúszó tele van olajjal és így mozog a teló, a lock a hunyó. HA kevés benne a lónyál, akkor az "O" gyûrû a ludas.
egyáltalán mennyi gari van ezekre a RS-ekre?
üdv
J.