Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox
#2981
Írta 2010. február 11. - 12:57

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2982
Írta 2010. február 11. - 12:52

#2983
Írta 2010. február 11. - 12:45

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2984
Írta 2010. február 11. - 12:43


Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2985
Írta 2010. február 11. - 12:19

Ha találsz is ilyet, mázlid lesz ha szóbaállnak Veled.
A sorrend: Te-kisker-nagyker/importõr-RS.
(Nekem mondjuk anno válaszolt egy gyártó)
ok

#2986
Írta 2010. február 11. - 12:05

A sorrend: Te-kisker-nagyker/importõr-RS.
(Nekem mondjuk anno válaszolt egy gyártó)
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2987
Írta 2010. február 11. - 12:03


#2988
Írta 2010. február 11. - 11:15

#2989
Írta 2010. február 09. - 23:16

Színkódok: sárga-piros-kék-fekete. Alapból piros van a villában (ebike-on nomál-kemény-extra kemény [piros-kék-fekete] kapható). Sárga kéne.. kellemetlen.

#2990
Írta 2010. február 09. - 18:21

ez a hsz-ek számával és a tagságod komolyodásával nõ.
#2991
Írta 2010. február 09. - 17:33


Elnézést a dupláért, de elbuktam - nem találtam a szerkesztés gombot. :/
Szétkaptam a villát, a rugón piros jelölés van.
Valaki, aki ért hozzá; hogy-hogy ezt tudom szerkeszteni, az elõzõ hsz-t pedig nem (azaz nincs "szerkesztés" opció)?
#2992
Írta 2010. február 09. - 15:57

#2993
Írta 2010. február 09. - 15:48

#2994
Írta 2010. február 09. - 15:07

Hello!
Tudja valaki mik az RS PIKE SL specifikációi?
Ill. mi a különbség a 426-, 409-hez képest?
http://www.sram.com/...ockshox/src/fam
#2995
Írta 2010. február 09. - 13:41

Tudja valaki mik az RS PIKE SL specifikációi?
Ill. mi a különbség a 426-, 409-hez képest?
#2996
Írta 2010. február 08. - 11:13

Trigger válaszolt egybõl. Nem olvastad?
Ha jó a súlyodhoz a gyári rugó akkor szerencséd van. Ha nem akkor cserélni kell a rugót. Az U-turn csak az út hosszát állítja. Ha 75-80 körül vagy neked pont jó lesz a gyári rugó. Finoman fog mozogni alattad. Viszont lezárni, a himbálózást megszüntetni nem fogod tudni. Ez van.
"Egyetlen negatívumként a villa puhaságát tudnám felhozni, mert 90 kilóm alatt 140-es állásban a 95 mm-es jelzésig ült be, azaz a teljes rugóút egyharmada eltûnt. Ennek ellenére nem nagyon tudtam felütni. Szerencsére a komolyabb változaton már ez is orvosolható lesz, hiszen ott már az elõfeszítésen is tudunk majd állítani."
http://bikemag.hu/ke...ized-pitch-comp
Ha még nem olvastad.
koszi - de olvastam es valaszoltam is ra, csak a korabbira nem valaszolt senki

#2997
Írta 2010. február 08. - 10:27

Ha jó a súlyodhoz a gyári rugó akkor szerencséd van. Ha nem akkor cserélni kell a rugót. Az U-turn csak az út hosszát állítja. Ha 75-80 körül vagy neked pont jó lesz a gyári rugó. Finoman fog mozogni alattad. Viszont lezárni, a himbálózást megszüntetni nem fogod tudni. Ez van.
"Egyetlen negatívumként a villa puhaságát tudnám felhozni, mert 90 kilóm alatt 140-es állásban a 95 mm-es jelzésig ült be, azaz a teljes rugóút egyharmada eltûnt. Ennek ellenére nem nagyon tudtam felütni. Szerencsére a komolyabb változaton már ez is orvosolható lesz, hiszen ott már az elõfeszítésen is tudunk majd állítani."
http://bikemag.hu/ke...ized-pitch-comp
Ha még nem olvastad.
#2998
Írta 2010. február 07. - 20:50


a 327en lehet egyaltalan elofeszitest allitani? annyit latok, hogy bal oldalt van egy tekerentyu: az csak az uturnhoz allitja a rugout hosszat, vagy mast is? hogy is mukodik ez?
kicsit meredek, hogy egy 500e ftos bringan ennyire "buta" villa legyen. igazabol nincsenek nagy elvarasaim, de egy lockout es a hatso rugostaggal valo osszehangolashoz szukseges elofeszitesallitas nem lenne alap (ha mar egyszer nem levegos a telo)? bar a hatso tag lockolhatosaga nelkul a lock a telon sokat nem er. meg jo, hogy egy rebound kerult ra.
http://media.photobu....s/IMG_2219.jpg
#2999
Írta 2010. február 05. - 18:02

#3000
Írta 2010. február 05. - 16:57

nem nagyon értek hozzá...
Ezek szerint a lock egységet le lehet tekerni?
Nem vettem észre, hogy tekerni lehetne...
(Lock egység ez ugye fönt a lock/unlock pöcköt jelenti?)
Mennyibe kerülhet a javítása, ha elviszem valami szervízbe?
üdv
J.
A Dartban annyi nitrogén van, amennyit a légkör tartalmaz.
Sokkal valószínûbb, hogy a nyomórúd és a becsúszó közti "O" gyûrû adta meg magát és a csillapítás olaja levándorolt a lábba, amin aztán feltámaszkodik a becsúszó. Vagy a lock egység szált el. Legegyszerûbb dolog: Tekerd ki a lock egységet. Ha a becsúszó tele van olajjal és így mozog a teló, a lock a hunyó. HA kevés benne a lónyál, akkor az "O" gyûrû a ludas.
egyáltalán mennyi gari van ezekre a RS-ekre?
üdv
J.