Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#2841
Posted 2010. April 08. - 17:19
Próbáltam én is a negatív kormányszárt és max-on van nálam a csõ majdnem, mert elég pici a váz. Vízszintes körüli nyereg-állásnál a heréim a hasüregembe nyomódtak. Ha megbuktattam a nyerget akkor meg
1: csúsztam elõre
2: a súlyom nagy része a csuklómra nehezedett
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2842
Posted 2010. April 08. - 17:14
Nem tudom...kényelmes lesz ez így? Nyeregcsõ az egekben, negatív kormányszár...
A fórum topicjait (pl. ki milyen bringával...) elnézve a tagok 90%-a kényelmetlen bicóval kínozza magát, a maradék 10% szerencsére sohasem mulasztja el, hogy ezt tudassa velük.
Bocs, de kikívánkozott és ON.
#2843
Posted 2010. April 08. - 00:12
valszínû én nem tudom hogy meddig kell mérni, teljesen a szár aljáig, vagy addig ahol éppen a tengely közepe lenne? a kettõ között van vagy 10mm diffi!
viszont ha abban meg tudsz erõsíteni hogy a 100-as gyári reba becsúszószára kiengedett állapotban 110mm hosszú (a teló többi része meg ugye adott, a méretek nem különbözenek 100as ill 120as esetén) akkor méricskélnem sem kell, és mehetek aludni:)
tengelyközéptõl
hát rég volt rebám, de azért illene minimum 105-106 nak lennie (a 03-as fox f100rl-m pl 111 mm-t mozgott! és még volt 2-3 mm "tartalék")
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2844
Posted 2010. April 08. - 00:07
2, de a 485 soknak tûnik a rs ugyan +-5 mm tûréssel adja meg de akkor is
a gyári 100-as ugyanakkor kell legyen , mindegyik ugyanazokkal a távtartókkal állíthat.
valszínû én nem tudom hogy meddig kell mérni, teljesen a szár aljáig, vagy addig ahol éppen a tengely közepe lenne? a kettõ között van vagy 10mm diffi!
viszont ha abban meg tudsz erõsíteni hogy a 100-as gyári reba becsúszószára kiengedett állapotban 110mm hosszú (a teló többi része meg ugye adott, a méretek nem különbözenek 100as ill 120as esetén) akkor méricskélnem sem kell, és mehetek aludni:)
Nem tudom...kényelmes lesz ez így? Nyeregcsõ az egekben, negatív kormányszár...
kb 100km-t mentem ezzel a beállítássl és eddig pörfikt... de még egy hézagoló elfér pluszban, és/vagy stucni fordít, meg lehet hogy kormánycsere is lesz... szóval korántsem biztos hogy ez a végleges szetáp
#2845
Posted 2010. April 07. - 23:46
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2846
Posted 2010. April 07. - 23:44
pár hete összeállt a BRINGA. teló + váz + k.csapágy + a nyeregcsõ új, a többi a régi bringáról került át (de ezzel még koránt sem ért véget az upgrade:-))
amiért mindez ide irom az a következõ: ha megnézitek a képen a nyeregcsõ ill a fejcsõ szöge szembetûnõen meredekebb a gyári trek 8500 '09 konfighoz képest. nem kérdés hogy a teló és/vagy a kormánycsapágy lehet a ludas, viszont én nem találom a magyarázatot!
gyári kormácsapágy: cane Creek S3, 12.3mm-es alsó csészével, az enyém 13mm-es, szóval ez rendben van.
gyári teló: FOX 100 rl, nem hivatalos beépítési magassága 471mm , az enyém egy 09-es Speci FSR XC -bõl kiszedett 09-es 120mm-es Reba SL (elvileg) 100-ra redukálva.
A gyári 100mm-es REBA magassága 473mm , én viszont 485mm-t mértem. Vagy nem jól csinálták meg a butítást (lehetséges ez? becsúszóim 110mm hosszúak, gyári 100-asé is ekkora??) vagy az én mérésem pontatlan vagy a butított 100-as sose akkora mint a gyári 100-as... egyáltalán elképzelhetõ hogy ez a 15mm plusz a foxhoz képest okozhat ekkora elmozdulást a vázgeóba?
menettulajdonságaiban nem érzek semmit, kinézetre sinics bajom vele, az egyetlen amiért addógom az a váz ill nyeregcsõ, nehogy idõelõtt hazavágódjanak emiatt (egyik sem volt két forint)
gondolom nem én vagyok az egyetlen aki nem a váz "gyári" telóját használja... köszi!
1, katalogfotóból sose indulj ki az lehet fából is
2, de a 485 soknak tûnik a rs ugyan +-5 mm tûréssel adja meg de akkor is
a gyári 100-as ugyanakkor kell legyen , mindegyik ugyanazokkal a távtartókkal állíthat.
3, a váznak ennyitõl semmi baja nem lesz. max neked lesz kicsit roszabb mászni, viszont jobb lejtõzni
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2847
Posted 2010. April 07. - 23:31
amiért mindez ide irom az a következõ: ha megnézitek a képen a nyeregcsõ ill a fejcsõ szöge szembetûnõen meredekebb a gyári trek 8500 '09 konfighoz képest. nem kérdés hogy a teló és/vagy a kormánycsapágy lehet a ludas, viszont én nem találom a magyarázatot!
gyári kormácsapágy: cane Creek S3, 12.3mm-es alsó csészével, az enyém 13mm-es, szóval ez rendben van.
gyári teló: FOX 100 rl, nem hivatalos beépítési magassága 471mm , az enyém egy 09-es Speci FSR XC -bõl kiszedett 09-es 120mm-es Reba SL (elvileg) 100-ra redukálva.
A gyári 100mm-es REBA magassága 473mm , én viszont 485mm-t mértem. Vagy nem jól csinálták meg a butítást (lehetséges ez? becsúszóim 110mm hosszúak, gyári 100-asé is ekkora??) vagy az én mérésem pontatlan vagy a butított 100-as sose akkora mint a gyári 100-as... egyáltalán elképzelhetõ hogy ez a 15mm plusz a foxhoz képest okozhat ekkora elmozdulást a vázgeóba?
menettulajdonságaiban nem érzek semmit, kinézetre sinics bajom vele, az egyetlen amiért addógom az a váz ill nyeregcsõ, nehogy idõelõtt hazavágódjanak emiatt (egyik sem volt két forint)
gondolom nem én vagyok az egyetlen aki nem a váz "gyári" telóját használja... köszi!
#2848
Posted 2010. April 06. - 15:03
csereszabatosak a csavarok, rakhatsz bele telit
Köszi a választ!
Valszeg ez lesz a megoldás,mert ma is mentem egy pár kilit és mire hazaértem megint "taknyos volt az orra"....
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#2849
Posted 2010. April 05. - 21:44
#2851
Posted 2010. April 05. - 17:58
#2852
Posted 2010. April 05. - 12:34
Kérdés: Judy SL alján azt a csavart amin keresztül a csillapítás is állítható ki lehet cserélni olyanra ami nem lukas?
Bõvebben. A lukon keresztül szorványosan engedi az olajat. Nem tudom ki hogy van vele, de én nem nagyon tekergetem a csillapítást össze vissza, egyszer beállítom úgy ahogy nekem jó és kész. Ha kicserélném a csavart akkor buknám az állíthatóságot, ellenben nem engedné az olajat illetve nem lenne egy elhagyható alkatrész.
Nem találtam sehol olyan képet ahol darabokra lenne bontva egy 2001-es Judy, de nekem még mindig nem tiszta hogy most a teló aljában lévõ olaj csak kenésre szolgál, és a csillapítást a becsúszóban levõ olaj végzi. Vagy a teló aljába kerülõ olaj is a csillapítást szolgálja.
csereszabatosak a csavarok, rakhatsz bele telit
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2853
Posted 2010. April 05. - 11:56
es valami alomszepen mozgott. csak ajanlani tudom
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2854
Posted 2010. April 04. - 23:16
1750 g körül volt, amit én nem tartok vészesnek egyáltalán (sõt...).
csak azért lett lecserélve, mert úgy éreztem, hogy a bálna testemnek jobb lenne egy átütõs villa.
nekem tetszett, mert szépen és simán mozgott, a csillapítás meg egyszerûen beállítható volt(nekem a lock néha hiányzott kicsit, de nem haltam bele)
otthon is simán tudtam olajat cserélni benne, szóval a szétszedegetéssel sincs különösebb gond.
van hozzá neten leírás is.
mivel Bikertigger azt mondja, hogy a Sid az hajlékony, ezért én a Recon mellett döntenék (meg mert tetszett nagyon).
Izomtéridõninja-geológus!
#2855
Posted 2010. April 04. - 23:07
#2856
Posted 2010. April 04. - 22:55
recon sl-ról van valakinek tapasztalata?
telót akarok venni mostanság,aztán ez az egyik kiszemelt áldozat. a másik egy 2007-es sid lenne.ez még az a változat amit a tárcsafék csavargat?
az még az
az újat sid09 nak csufolták, ami azt jelentette hogy 2008 nyarán jöttel az elsõk (és kint se sokkal elébb, kivételesen elég gyors volt a biker)
reconom csak rugós volt, levegõssel csak kis próba, de sztem az egyik legjobb teló a mezõnyben , ha nem zavar a súlya
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2857
Posted 2010. April 04. - 22:44
telót akarok venni mostanság,aztán ez az egyik kiszemelt áldozat. a másik egy 2007-es sid lenne.ez még az a változat amit a tárcsafék csavargat?
#2858
Posted 2010. April 02. - 13:46
Bõvebben. A lukon keresztül szorványosan engedi az olajat. Nem tudom ki hogy van vele, de én nem nagyon tekergetem a csillapítást össze vissza, egyszer beállítom úgy ahogy nekem jó és kész. Ha kicserélném a csavart akkor buknám az állíthatóságot, ellenben nem engedné az olajat illetve nem lenne egy elhagyható alkatrész.
Nem találtam sehol olyan képet ahol darabokra lenne bontva egy 2001-es Judy, de nekem még mindig nem tiszta hogy most a teló aljában lévõ olaj csak kenésre szolgál, és a csillapítást a becsúszóban levõ olaj végzi. Vagy a teló aljába kerülõ olaj is a csillapítást szolgálja.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#2859
Posted 2010. April 02. - 09:40
üdv
SID sl-hez (2002)
Ha van valami dokumentumotok vagy információtok az olajmennyiségrõl és szervizelésrõl akkor légyszíves osszátok meg. Közsi
Ide Tudtok dokumentumot küldeni ha úgy van: biketimy@freemail.hu
Itt fent van, néhány másik régi RS-al együtt.