Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Please log in to reply
10883 replies to this topic

#2841
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,280 posts
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
Gondolod hogy rosszindulatból írtam amit írtam..?

Próbáltam én is a negatív kormányszárt és max-on van nálam a csõ majdnem, mert elég pici a váz. Vízszintes körüli nyereg-állásnál a heréim a hasüregembe nyomódtak. Ha megbuktattam a nyerget akkor meg

1: csúsztam elõre
2: a súlyom nagy része a csuklómra nehezedett

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#2842
fgabor

fgabor

    vendég

  • fórumtag
  • 153 posts

Nem tudom...kényelmes lesz ez így? Nyeregcsõ az egekben, negatív kormányszár...


A fórum topicjait (pl. ki milyen bringával...) elnézve a tagok 90%-a kényelmetlen bicóval kínozza magát, a maradék 10% szerencsére sohasem mulasztja el, hogy ezt tudassa velük.

Bocs, de kikívánkozott és ON.

#2843
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,269 posts

valszínû én nem tudom hogy meddig kell mérni, teljesen a szár aljáig, vagy addig ahol éppen a tengely közepe lenne? a kettõ között van vagy 10mm diffi!

viszont ha abban meg tudsz erõsíteni hogy a 100-as gyári reba becsúszószára kiengedett állapotban 110mm hosszú (a teló többi része meg ugye adott, a méretek nem különbözenek 100as ill 120as esetén) akkor méricskélnem sem kell, és mehetek aludni:)


tengelyközéptõl

hát rég volt rebám, de azért illene minimum 105-106 nak lennie (a 03-as fox f100rl-m pl 111 mm-t mozgott! és még volt 2-3 mm "tartalék")
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2844
mayor

mayor

    vendég

  • fórumtag
  • 212 posts

2, de a 485 soknak tûnik a rs ugyan +-5 mm tûréssel adja meg de akkor is
a gyári 100-as ugyanakkor kell legyen , mindegyik ugyanazokkal a távtartókkal állíthat.


valszínû én nem tudom hogy meddig kell mérni, teljesen a szár aljáig, vagy addig ahol éppen a tengely közepe lenne? a kettõ között van vagy 10mm diffi!

viszont ha abban meg tudsz erõsíteni hogy a 100-as gyári reba becsúszószára kiengedett állapotban 110mm hosszú (a teló többi része meg ugye adott, a méretek nem különbözenek 100as ill 120as esetén) akkor méricskélnem sem kell, és mehetek aludni:)


Nem tudom...kényelmes lesz ez így? Nyeregcsõ az egekben, negatív kormányszár...


kb 100km-t mentem ezzel a beállítássl és eddig pörfikt... de még egy hézagoló elfér pluszban, és/vagy stucni fordít, meg lehet hogy kormánycsere is lesz... szóval korántsem biztos hogy ez a végleges szetáp :)

#2845
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,280 posts
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
Nem tudom...kényelmes lesz ez így? Nyeregcsõ az egekben, negatív kormányszár...

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#2846
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,269 posts

pár hete összeállt a BRINGA. teló + váz + k.csapágy + a nyeregcsõ új, a többi a régi bringáról került át (de ezzel még koránt sem ért véget az upgrade:-))

amiért mindez ide irom az a következõ: ha megnézitek a képen a nyeregcsõ ill a fejcsõ szöge szembetûnõen meredekebb a gyári trek 8500 '09 konfighoz képest. nem kérdés hogy a teló és/vagy a kormánycsapágy lehet a ludas, viszont én nem találom a magyarázatot!

gyári kormácsapágy: cane Creek S3, 12.3mm-es alsó csészével, az enyém 13mm-es, szóval ez rendben van.

gyári teló: FOX 100 rl, nem hivatalos beépítési magassága 471mm , az enyém egy 09-es Speci FSR XC -bõl kiszedett 09-es 120mm-es Reba SL (elvileg) 100-ra redukálva.

A gyári 100mm-es REBA magassága 473mm , én viszont 485mm-t mértem. Vagy nem jól csinálták meg a butítást (lehetséges ez? becsúszóim 110mm hosszúak, gyári 100-asé is ekkora??) vagy az én mérésem pontatlan vagy a butított 100-as sose akkora mint a gyári 100-as... egyáltalán elképzelhetõ hogy ez a 15mm plusz a foxhoz képest okozhat ekkora elmozdulást a vázgeóba?

menettulajdonságaiban nem érzek semmit, kinézetre sinics bajom vele, az egyetlen amiért addógom az a váz ill nyeregcsõ, nehogy idõelõtt hazavágódjanak emiatt (egyik sem volt két forint)

gondolom nem én vagyok az egyetlen aki nem a váz "gyári" telóját használja... köszi!


1, katalogfotóból sose indulj ki az lehet fából is
2, de a 485 soknak tûnik a rs ugyan +-5 mm tûréssel adja meg de akkor is
a gyári 100-as ugyanakkor kell legyen , mindegyik ugyanazokkal a távtartókkal állíthat.
3, a váznak ennyitõl semmi baja nem lesz. max neked lesz kicsit roszabb mászni, viszont jobb lejtõzni
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2847
mayor

mayor

    vendég

  • fórumtag
  • 212 posts
pár hete összeállt a BRINGA. teló + váz + k.csapágy + a nyeregcsõ új, a többi a régi bringáról került át (de ezzel még koránt sem ért véget az upgrade:-))

amiért mindez ide irom az a következõ: ha megnézitek a képen a nyeregcsõ ill a fejcsõ szöge szembetûnõen meredekebb a gyári trek 8500 '09 konfighoz képest. nem kérdés hogy a teló és/vagy a kormánycsapágy lehet a ludas, viszont én nem találom a magyarázatot!

gyári kormácsapágy: cane Creek S3, 12.3mm-es alsó csészével, az enyém 13mm-es, szóval ez rendben van.

gyári teló: FOX 100 rl, nem hivatalos beépítési magassága 471mm , az enyém egy 09-es Speci FSR XC -bõl kiszedett 09-es 120mm-es Reba SL (elvileg) 100-ra redukálva.

A gyári 100mm-es REBA magassága 473mm , én viszont 485mm-t mértem. Vagy nem jól csinálták meg a butítást (lehetséges ez? becsúszóim 110mm hosszúak, gyári 100-asé is ekkora??) vagy az én mérésem pontatlan vagy a butított 100-as sose akkora mint a gyári 100-as... egyáltalán elképzelhetõ hogy ez a 15mm plusz a foxhoz képest okozhat ekkora elmozdulást a vázgeóba?

menettulajdonságaiban nem érzek semmit, kinézetre sinics bajom vele, az egyetlen amiért addógom az a váz ill nyeregcsõ, nehogy idõelõtt hazavágódjanak emiatt (egyik sem volt két forint)

gondolom nem én vagyok az egyetlen aki nem a váz "gyári" telóját használja... köszi!

#2848
cindercone82

cindercone82

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,530 posts

csereszabatosak a csavarok, rakhatsz bele telit


Köszi a választ!
Valszeg ez lesz a megoldás,mert ma is mentem egy pár kilit és mire hazaértem megint "taknyos volt az orra"....

Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
 


#2849
madve

madve

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 537 posts
szerintem igen

#2850
silboy

silboy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 428 posts
Szerintetek ez korrekt ár ezért a Recon-ért?Mennyi lehet ennek a bolti ára?Még nem kérdeztem,de gondolom nincs rá gari.

#2851
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,627 posts
köszi a válaszokat!akkor valószínû recon lesz.recon sl az simán solo air-es,vagy valami más okosság van benne?

#2852
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc

Kérdés: Judy SL alján azt a csavart amin keresztül a csillapítás is állítható ki lehet cserélni olyanra ami nem lukas?
Bõvebben. A lukon keresztül szorványosan engedi az olajat. Nem tudom ki hogy van vele, de én nem nagyon tekergetem a csillapítást össze vissza, egyszer beállítom úgy ahogy nekem jó és kész. Ha kicserélném a csavart akkor buknám az állíthatóságot, ellenben nem engedné az olajat illetve nem lenne egy elhagyható alkatrész.
Nem találtam sehol olyan képet ahol darabokra lenne bontva egy 2001-es Judy, de nekem még mindig nem tiszta hogy most a teló aljában lévõ olaj csak kenésre szolgál, és a csillapítást a becsúszóban levõ olaj végzi. Vagy a teló aljába kerülõ olaj is a csillapítást szolgálja.


csereszabatosak a csavarok, rakhatsz bele telit

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#2853
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
nekem volt alu nyakas solo aires Recon, 1700 koruli sullyal

es valami alomszepen mozgott. csak ajanlani tudom
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2854
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,046 posts
igaz nem sl, de...nekem volt levegõs 327 SoloAir.
1750 g körül volt, amit én nem tartok vészesnek egyáltalán (sõt...).
csak azért lett lecserélve, mert úgy éreztem, hogy a bálna testemnek jobb lenne egy átütõs villa.

nekem tetszett, mert szépen és simán mozgott, a csillapítás meg egyszerûen beállítható volt(nekem a lock néha hiányzott kicsit, de nem haltam bele)

otthon is simán tudtam olajat cserélni benne, szóval a szétszedegetéssel sincs különösebb gond.
van hozzá neten leírás is.

mivel Bikertigger azt mondja, hogy a Sid az hajlékony, ezért én a Recon mellett döntenék (meg mert tetszett nagyon).

Izomtéridõninja-geológus!


#2855
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,627 posts
súly nem hiszem hogy zavarna,judy3-ról váltanék,így is spórolnék kb 300-250g-ot

#2856
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,269 posts

recon sl-ról van valakinek tapasztalata?
telót akarok venni mostanság,aztán ez az egyik kiszemelt áldozat. a másik egy 2007-es sid lenne.ez még az a változat amit a tárcsafék csavargat?


az még az
az újat sid09 nak csufolták, ami azt jelentette hogy 2008 nyarán jöttel az elsõk (és kint se sokkal elébb, kivételesen elég gyors volt a biker)

reconom csak rugós volt, levegõssel csak kis próba, de sztem az egyik legjobb teló a mezõnyben , ha nem zavar a súlya
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2857
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,627 posts
recon sl-ról van valakinek tapasztalata?
telót akarok venni mostanság,aztán ez az egyik kiszemelt áldozat. a másik egy 2007-es sid lenne.ez még az a változat amit a tárcsafék csavargat?

#2858
cindercone82

cindercone82

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,530 posts
Kérdés: Judy SL alján azt a csavart amin keresztül a csillapítás is állítható ki lehet cserélni olyanra ami nem lukas?
Bõvebben. A lukon keresztül szorványosan engedi az olajat. Nem tudom ki hogy van vele, de én nem nagyon tekergetem a csillapítást össze vissza, egyszer beállítom úgy ahogy nekem jó és kész. Ha kicserélném a csavart akkor buknám az állíthatóságot, ellenben nem engedné az olajat illetve nem lenne egy elhagyható alkatrész.
Nem találtam sehol olyan képet ahol darabokra lenne bontva egy 2001-es Judy, de nekem még mindig nem tiszta hogy most a teló aljában lévõ olaj csak kenésre szolgál, és a csillapítást a becsúszóban levõ olaj végzi. Vagy a teló aljába kerülõ olaj is a csillapítást szolgálja.

Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
 


#2859
Kobike

Kobike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,140 posts

üdv
SID sl-hez (2002)
Ha van valami dokumentumotok vagy információtok az olajmennyiségrõl és szervizelésrõl akkor légyszíves osszátok meg. Közsi
Ide Tudtok dokumentumot küldeni ha úgy van: biketimy@freemail.hu


Itt fent van, néhány másik régi RS-al együtt.
Failure is always an option.

#2860
silboy

silboy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 428 posts
Dart 2-es teló igényel valamilyen karbantartást,olajcserét?Ha igen milyen idõközönként?