Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#2821
Írta 2010. április 16. - 16:58
ha ezzel egy kicsit megküldöm (konkrétan Reba-m van), nem ártok neki? vagy létezik idevaló speckó olaj?
#2822
Írta 2010. április 16. - 00:45
#2823
Írta 2010. április 15. - 22:16
http://www.sram.com/...price list).pdf
Az 58. oldaltól indulnak a 2010-es Revelation modellek. Vesd össze az alkatrészeket, és kiderül a turpisság!
Rossz a link! Ha küldesz privátban email címet, megoldom, hogy megkapd (direkt emailben nem tudom elküldeni, mert 32MB a mérete, ezért file küldõ alkalmazást veszek hozzá igénybe).
#2824
Írta 2010. április 15. - 22:08
szal az van, van ez az idei revelation
aminek az all travis változatai 130/140/150-et tudnak ugye
viszont van a juturnös ami meg 120-150
s mivel a 2 cucc erõsen közös törõl fakad ugye , a kérdés hogy az all travelek vajh csak a marketing miatt nem tudnak 120-at is, vagy tényleg van fizikai akadálya is a gányolásnak hogy 120 as legyen ?
köszi
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2825
Írta 2010. április 15. - 19:35
#2826
Írta 2010. április 15. - 18:07
Szerintetek egy rock shox tora 289 u-turn alkalmas-e könnyedebb lejtõzésre?Merev vázba lenne,75-80 kg súlyú pilótával.Választ elõre is kösz!
#2827
Írta 2010. április 14. - 23:56
#2828
Írta 2010. április 14. - 23:16
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2829
Írta 2010. április 14. - 23:13
#2830
Írta 2010. április 12. - 18:04
2009 08. havi, új bicóval vásárolva. Kezdettõl ez a nyûgje, sima erdei környezetben használom, semmi ugribugri.
Szervíz látta már, szakvélemény : a furat eltér kicsit a szokásostól, ezért a furcsa nyikogás. Semmi sem befolyásolja, uúgy megmarad levegõnyomás, olajtip, olajszint változtatására..
Gondolkodom a csillapító cseréjén is, nem tudom esetleg egy komolyabb (reba) beépíthetõ-e ? Vagy gyarló gondolat ?
elvileg minden RS villának 10mm-es a csillapitó nyomorudja
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2831
Írta 2010. április 12. - 16:34
Szervíz látta már, szakvélemény : a furat eltér kicsit a szokásostól, ezért a furcsa nyikogás. Semmi sem befolyásolja, uúgy megmarad levegõnyomás, olajtip, olajszint változtatására..
Gondolkodom a csillapító cseréjén is, nem tudom esetleg egy komolyabb (reba) beépíthetõ-e ? Vagy gyarló gondolat ?
#2832
Írta 2010. április 12. - 14:49
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2833
Írta 2010. április 12. - 14:24
Sziasztok ! 2009-es RS TORA solo air SL visszaútkor éles, fémes sípoló hangot ad. Zavaróan hangos. Ugyanakkor a visszaút csillapítás mértéke ill állíthatósága szinte nulla. A telo még garanciális. Tudok érvényesíteni cserét, vagy ez egy ilyen teló ? (
Ha garanciális akkor vigyed a szervizbe oszt nézzék meg mi a kínja...Ott majd kiderül hogy mi a szitu, és az is kiderül hogy, rendeltetésnek megfelelõ vagy rendeltetésnek nem megfelelõ használat során keletkezett a hiba.
egyébként új a teló? Vagy régebben vásároltad és most jött ki a hiba?
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#2834
Írta 2010. április 12. - 08:43
#2835
Írta 2010. április 11. - 22:14
De ha picike a váz akkor minek a negatív kormányszár...? Nekem most negatív mert az új váznál ugyan abban a méretben 120mm helyett 140mm a homlokcsõ azt a 20mm igyekszem visszacsalni vele.
Nem nagyon értem az összefüggést...
Azért próbáltam lefelé fordítani, hogy "közelebb legyek a földhöz".
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2836
Írta 2010. április 11. - 21:11
Csak egy gyors kérdés...!!!! Aki tud az pls válaszoljon
Egy szilágyi erzsébet fasoros bringaboltban ismét kapható a 2010es boxxer race, ami tudtommal szériahibás.... Keróból bontott....
Érdemes(meglehet) venni??!!
Elõre is köszi
#2837
Írta 2010. április 11. - 10:15
#2838
Írta 2010. április 11. - 09:13
Reba Team ~81ezer HUF
Mindkettõ '08-as modell, mindkettõt max. úton használnám (130/120) és mindkettõvel 'csapatnék'. Könnyû vagyok, nem is kicsit. Igazából minden, de tényleg minden a Reba mellett szól, de: mennyire fogja bírni a 'kisebb' ugrásokat? Összehasonlítási alap lehet Zacsi Dirt Jam Pro, Rock Shox Judy XC és Tora 302, meg nagyon sok low end fork, amikben sok anyag van (na jó, Judyban annyira nem), de fapadosak. Természetesen nem ugrálni szeretnék vele, de érdekelnek a villa határai.
Mindenképpen ezen a vonalon maradok, tehát Pike nem játszik, az átütõs modellekre (XC/Trail) pedig nincs keretem.
#2839
Írta 2010. április 08. - 21:00
Gondolod hogy rosszindulatból írtam amit írtam..?
Próbáltam én is a negatív kormányszárt és max-on van nálam a csõ majdnem, mert elég pici a váz. Vízszintes körüli nyereg-állásnál a heréim a hasüregembe nyomódtak. Ha megbuktattam a nyerget akkor meg
1: csúsztam elõre
2: a súlyom nagy része a csuklómra nehezedett
De ha picike a váz akkor minek a negatív kormányszár...? Nekem most negatív mert az új váznál ugyan abban a méretben 120mm helyett 140mm a homlokcsõ azt a 20mm igyekszem visszacsalni vele.
#2840
Írta 2010. április 08. - 17:45
Gondolod hogy rosszindulatból írtam amit írtam..?
Próbáltam én is a negatív kormányszárt és max-on van nálam a csõ majdnem, mert elég pici a váz. Vízszintes körüli nyereg-állásnál a heréim a hasüregembe nyomódtak. Ha megbuktattam a nyerget akkor meg
1: csúsztam elõre
2: a súlyom nagy része a csuklómra nehezedett
Rosszindulatról szó sincs, csak higgyük el egymásnak hogy úgy jók az egyéni beállítások ahogy vannak - kivéve ha ilyen problémára vár választ valaki. Szerintem a linkelt Trek teljesen rendben van, a tulajt a szögek zavarják.
De mindjárt szidást kapunk...