Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#2501
Írta 2010. szeptember 15. - 11:12
#2502
Írta 2010. szeptember 15. - 11:10
#2503
Írta 2010. szeptember 15. - 10:48
látod eurban jár az agyam, igazad van
34$ *220
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2504
Írta 2010. szeptember 15. - 10:47
#2505
Írta 2010. szeptember 15. - 10:40
Duke telóhoz merre keressek szimeringet? Google-t már használtam, de nem volt túl nagy sikerem. Nem szeretnék enduroforkseals-rõl 7,5k-ért rendelni.
hehe
akkor számoljunk:
24 dolcsi a szimmering ergo 6816 ft
postaköltség ujabb 10 dodo az ujabb 2800 ft
ergo ~10ezer lesz az a 7,5k...
és igen , nincs más lehetõséged, én 8,5 ért adom de épp elfogytam duke-bol
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2506
Írta 2010. szeptember 15. - 10:29
Duke telóhoz merre keressek szimeringet? Google-t már használtam, de nem volt túl nagy sikerem. Nem szeretnék enduroforkseals-rõl 7,5k-ért rendelni.
pedig mást nem nagyon tudsz....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2507
Írta 2010. szeptember 15. - 10:14
#2508
Írta 2010. szeptember 11. - 19:50
#2509
Írta 2010. szeptember 09. - 23:10
Csõ. Van egy kis gondom a Pilot SL telómmal. A Lockout nem mûködik. Egyre nehezebbé vált a kormányról a zárás feloldása, majd már a vállon kézzel forgatni a tekerentyût sem sikerül, teljesen beállt a feloldott állapotban. Visszaútnál mintha jobban szörcsögne. A visszaút csill. mûködik. Megúszom MCD csere nélkül, mert rákölteni sokat nem nagyon szeretnék, illetve mivel nem nagy gáz ha nem mûködik a lockout, vajon mi történhet emellett a teló mozgásával?
A Rebámnak ugyanilyen tünetei voltak, csak még a jobb szár tetején szivárgott is az olaj. Neked nem? Az elfolyt olaj magyarázná a szörcsögést.
Kiszedtem az MCD-t és valaki itt megsúgta hogy azt is szét lehet szedni (le kell csavarni a tetejét, fordított menetes). Na mikor szétszedtem, akkor láttam, hogy van benne egy karmantyú, ami el van szakadva és össze van gyûrõdve, attól szorul. Természetesen nem járatos méret, de le tudták gyártani egy ezresért, most az van benne, tökéletesen mûködik
Még hozzátenném, hogy mindez a Gázló elõtt volt pár nappal és addigra nem készült el a karmantyú, ezért összeraktam úgy hogy egy O-gyürüt raktam a karmantyú helyére. Úgy is mûködött, csak szivárgott.
#2510
Írta 2010. szeptember 09. - 21:44
#2511
Írta 2010. szeptember 09. - 20:03
Nem csoda hogy felütött az olajon a szár. De köszi az infót.
#2512
Írta 2010. szeptember 09. - 19:57
#2513
Írta 2010. szeptember 09. - 19:44
Látom itt vannak olyanok, akik értik a telók lelki világát. Most vettem használtan egy Rock Shox Recon 351 U-turn villát. Azt hiszem tavalyi model. Ma lecseréltem az olajat a lábában. Beletettem 115ccm 10w-s olajat és kipróbáláskor nem rugózta ki az olaj miatt a teljes útját. Leengedtem belõle és 80ccm friss olajjal láttam el. Így most jó de vajon ezt miért csinálja? Amúgy volt benne vagy 3ccm olaj az is inkább habarcs , mint olaj.
Sala mester mit kúrtam el? Túlöntöttem? Amúgy gondolom ezt a 115 ccm olajat a két szárra összesen érti a gyártó vagy tévedek??!!
#2514
Írta 2010. szeptember 07. - 14:53
A példa csak hasraütésszerûen jött... de így is okosodtam.
De még egy kérdés? dual air vs solo air???? miért egyik, miért másik?
(ár miatt sid-del nem is nagyon akarok barátkozni... )
reba, recon, revelation trió szimpatikus... egy levegõs, motioncontrolos, (esetleg u-turn-ös) revelation lenne a legszimpatikusabb, elvégre ezek közül ahogy látom az való leginkább "allmountain" felhasználásra -tehát elég strapabíró gépezet lehet-, ami hozzám leginkább közel áll.
#2515
Írta 2010. szeptember 06. - 21:38
sidet tényleg nem kell erõltetni
rebából meg -aftermarket legalábbis- nem létezik a fent említett solo air
a rebák dual air- rendszerek
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2516
Írta 2010. szeptember 06. - 21:28
Esetedben inkább a nehezebb telókban gondolkoznék, mivel 100kg vagy. Az már nem a xc-verseny telók (Sid,Reba) területe.
Ctrl-C - Ctr-V másnak is annyi munka lenne, mint NEKED !! Használd a keresõt, gúglit,.. lécci-lécci-lécci !!
Mert másnak is vissza kellene keresni a témát és copy-zni, hogy Mr.Barador könnyedén, gyorsan választ kapjon a kérdésére. Talán ezért nem ugrottak nyolcan és gépelték neked a választ.
Sikeres keresést !
#2517
Írta 2010. szeptember 06. - 14:46
Most gyorsan rálestem a Sram oldalára, de ahogy látom a legújabb jelölések és típusok vannak fent, de pl az nem derült ki számomra egyértelmûen, hogy mi a különbség pl egy REBA Solo Air-es MotionControl-os és egy RECON "ugyanezek" között??? Anyagválasztás, merevség? Ami ugyanazokat az "utótagokat" kapja azokban pöccre ugyan az a technológia is csücsül, csak más a "ruha" rajtuk"??? (gondolom drágább típusokban merevebb, könnyebb, kisebb súrlódási tényezõvel dolgozó anyagok lehetnek)
(ha ezt is leírtátok ezerszer, egy ctrl-C + ctrl-V kombóért hálás lennék!)
Elõre is köszönöm!
Balázs
#2518
Írta 2010. szeptember 06. - 10:13
Itt senki sem ért a RS-hoz???
De értünk, csak lusták vagyunk több százszor leírni valamit ugyanabba a topicba.
A sebesség mindent megold.
#2519
Írta 2010. szeptember 06. - 09:05
Szóval;
Én most vettem Revelation Dual Air telót. Ez nem U-turn-ös, de van ilyen kivitelû is. Pl CUBE AMS 125 kerékpárban is az van. Bikemag oldalán megtalálod a tesztet.
Az enyémet akciósan 90.000 Ft-ért vettem, használtakról nincsen infóm. Itt a fórumon kínáltak egy Reba-t, elég jó áron.
100 kg-hoz mindenképp a drágáb és merevebb villát kell venned. Én 75 kg vagyok, a Revelation telóm meg sem érzi, akármit csinálok vele.
Többféle megoldás van a csillapításra, a Motion Control egy ezek közül. Ha jól tudom ez egy kifinomultabb megoldás, az igényesebb vagy drágább (?) telókba kerül bele. A Rock Shox weboldalán megtalálod a különbözõ fogalmak magyarázatát és a robbantott ábráit is a különbözõ telóknak.
Remélem segítettem, de én is csak mostanában kezdtem elmélyedni a telók lelki-világában.
Üdv;
Dani
#2520
Írta 2010. szeptember 06. - 08:57
És igen, van air u-turn-ös villa is. Itt találsz róluk infot: http://www.sram.com/rockshox/products
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"