Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#2041
Írta 2011. január 30. - 13:33
Sziasztok!
Hát kezdek kiakadni. Most egy másik bringa telója is elengedi a + kamrából a luftot a negatívba.
A - nyomást akartam aktualizálni és a szeleptû megnyomásakor az az olaj spriccelt, amit a + ba töltöttem a dugattyú fölé. ÁÁÁÁÁ!!!
Most azt a hideg miatt csinálja, vagy elkoptak a tömítések? Szerelgessem, vagy várjam meg a melegebb idõt hátha megszûnik ez a jelenség?
Ti már tapasztaltatok hasonlót?
Köszi ha válaszoltok...
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#2042
Írta 2011. január 29. - 18:05
#2043
Írta 2011. január 29. - 16:16
láttam, de súlyban nem szeretnék nagyon a fox fölé menni. az rs útállítása meg nekem nem játszik, mert nem tekergetem bár most van nekik a hosszabb rugótartományban megint 2-step. na majd ha az lesz 10-14 centinél, akkor lesz egy vevõjük
az új revelnél is van valami dual piston air nevû cucc:
Dual Position Air | SRAM
lyriknél meg 2step ugye...
#2044
Írta 2011. január 29. - 16:08
#2045
Írta 2011. január 29. - 16:00
#2046
Írta 2011. január 29. - 15:50
#2047
Írta 2011. január 29. - 15:49
képben van még a minute, meg a durin is. minute-ból találnék jó áron egy útállítós, gyorszárasat, akkor meg lenne oldva a problémám. xfusionon még nem is gondolkodtam.
fox rlc 120-t váltaná.
volt most az apróban egy gyorszáras útállítós revelation! talán 75ért
Manitouból csak 140es it modell van ami útállítós
http://forum.bikemag.../hirdetes-64483
Vagy vidd el az enyémet
http://forum.bikemag.../hirdetes-66260
#2048
Írta 2011. január 29. - 15:46
fox rlc 120-t váltaná.
#2049
Írta 2011. január 29. - 15:35
Januári német Bike Magazin tesztben sajnos nem volt Reba, de az adatok sokat sejtetõek:
- RS SID 120 QR15 WorldCup, tapered. Verdrehsteifigkeit:: 19,9 Nm/fok. Bremssteifigkeit: 155,3 Nm/fok.
- Magura Durin Maraton 120, tapered (gyorszáras!): Verdrehsteifigkeit:: 21,7 Nm/fok. Bremssteifigkeit: 233,5 Nm/fok.
A legdurvább meglepetés a harmadannyiba kerülõ X-Fusion Velvet RL. 29,7 Nm/fok, 189,4 Nm/fok. Asszem én könnyen választanék... :->
én is
vennék egy maxle20-as recont
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2050
Írta 2011. január 29. - 15:18
- RS SID 120 QR15 WorldCup, tapered. Verdrehsteifigkeit:: 19,9 Nm/fok. Bremssteifigkeit: 155,3 Nm/fok.
- Magura Durin Maraton 120, tapered (gyorszáras!): Verdrehsteifigkeit:: 21,7 Nm/fok. Bremssteifigkeit: 233,5 Nm/fok.
A legdurvább meglepetés a harmadannyiba kerülõ X-Fusion Velvet RL. 29,7 Nm/fok, 189,4 Nm/fok. Asszem én könnyen választanék... :->
#2051
Írta 2011. január 29. - 15:02
szvsz. reba ha nem számít az a kis plusz tömeg...
#2052
Írta 2011. január 29. - 15:01
mi a különbség egy 120 mm-es sid és egy reba között? már ami érezhetõ.
kolbász vs beton
kb egy gysz-as reba is merevebb
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2053
Írta 2011. január 29. - 14:53
#2054
Írta 2011. január 27. - 17:25
#2055
Írta 2011. január 27. - 17:18
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2056
Írta 2011. január 27. - 17:06
A smartbikesparts.com-ról szeretném megrendelni az Enduro szimeringeket a korábban említett 2009-es Rebahoz, és 2008-as Reconhoz, (azért innen mert mást is találtam itt, ami kell nekem) de csak a HD változatot találom: EZT.
Az EFS oldalán a HD-t a 32mm-es boxxerhez ajánlják, viszont a smartbikeparts.com-on, illetve a korábban Valeria Victrix által ajánlott többi usa oldalakon is csak a 32 mm HD Enduro szimering van a Reba/Reconhoz. Azt írják: "Fits RockShox 32mm Pike, Reba, Recon, Revelation, Tora"
Jó lesz ez is nekem? Ha jól látom az EFS oldalán, az olajzáró szimering más, talán magasabb, nem tudom mi lehet még a különbség.
#2057
Írta 2011. január 27. - 08:38
#2058
Írta 2011. január 27. - 01:58
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2059
Írta 2011. január 27. - 01:43
Még annyi, hogy a "zöld motorex zsír", az általam is említett prep m?
#2060
Írta 2011. január 27. - 01:33
1. én sosem méricskélem az olajat, adott az mcd egység, annak az alján lévõ szelep amikor rakod össze 1cm-t érjen bele az olajba, centivel könnyen kimérhetõ, arra figyelj, h a nyomórud ki legyen koppig huzva
2. MOtorex 5w mehet mindenhová, lábanként max 15ml!!!!!!!!több semmiképp!
pozitiv kamrába csak minimális olaj legyen, épp belepje a dugattyút, drasztikusan csökkenti a rugóutat, inkább sürübben tölts utána és pucold
3. nem kell szivacs, meg azt hiszem be sem fér oda
4. minden o gyürüre illetve a szimmeringek becsuszóvl érintkezõ felületére mehet a zöld motorex zsir
jó barkácsolást
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->