Egy maratonon (még XC-n is) alap, hogy viszel magaddal belsõt (vagy habot) és miniszerszámot. Az is alap, hogy egy bukás után megnézed, hogy rendben mûködik-e minden. Mert igen komoly következményei lehetnek annak, ha például azonnal visszaülsz egy olyan gépre amin elszállt a fék. A váltópapucsot vissza lehet hajlítani, én is így tettem tavaly õsszel.
A szerszám alap. nem magyarázd már nekem hogy kéne... szerinted nem tudom? Ez vonatkozik a belsõre és habra is
Amugy fizeted nekem? mert akkor viszem ezeket a cucokat...
A fék nem szállt el, amúgyis tökmind1 mert lánc nélkül /te nemtom hagy vagy vele/ nehezen tekerek. Fõleg felfelé...
A váltópapucsomat ha te visszahajlítod, nagyon erõs ember vagy... Talán Fekete Pityu. ez kb 160°ban visszahajlott, és nem cinbõl van... ha gondolod csinálok 1 képet
Nem vagyok általában ien kötekedõs, de most te olyasmiket magyarázol, amiket én is tudok. Ha lett volna nálam szerszám, akkor sem tudtam volna megcsinálni amúgy, mert 1 picit meg volt csavarodva a lánc... A hátsó váltó kanala a támvillával volt párhuzamos. Amugy meg 1 sebességesre hiába csinálom meg, mert abban a sárban vagy túl laza és akkor levált automatice-> szállhatok le én is megcsinálni, vagy túl szoros, azt meg hadd ne magyarázzam el miért nem jó.
Andris_Savaria: azt ironikusan mondtam. az volt a 3. verseny amikor a bringa miatt
b@*ztam el a helyezésemet.
Amúgy dunán is tökmind1 volt, mert tudtam h. van még vissza, és hiába csinálom meg, dobogós már nem lehetek szóval értelme sem sok lett volna.