Szia!
Ha egy nagyon jó elnyühetetlen bringát szeretnél akkor természetesn GT,még nem hallottam például olyat hogy egy GT elrepedt volna.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
GT Bikes
Started by
Iceshark
, 2006. December 18. 13:00
#161
Posted 2011. April 22. - 08:36
#162
Posted 2011. April 06. - 21:47
Ahogy megnézegettem a két bringát mint elfogult GT-s a NOMAD-ra szavaznék (sokkal szebb a váz geometriája:) Árban ha jól látom közel azonosak. Felhasználás tekintetében szerintem biztos nem fogsz csalódni benne, nem hinném hogy a váz megadná magát. Ha lehetõséged van próbáld ki mind a kettõt és válaszd a GT-t :-)
#163
Posted 2011. April 05. - 23:09
sziasztok!
zöldfülû vagyok a témában ezért kérném a véleményeteket. kinéztem egy GT NOMAD nõi bringát. ahogy olvasgattam a fórumot, nem találtam hozzászólást cross kategóriában..azért ebben is jó a GT? a versenytársa egy Rock Machine crossride350-es és el vagyok bizonytalanodva. fõként aszfaltra, túrázni keresek bicajt. köszönöm a segítséget!
zöldfülû vagyok a témában ezért kérném a véleményeteket. kinéztem egy GT NOMAD nõi bringát. ahogy olvasgattam a fórumot, nem találtam hozzászólást cross kategóriában..azért ebben is jó a GT? a versenytársa egy Rock Machine crossride350-es és el vagyok bizonytalanodva. fõként aszfaltra, túrázni keresek bicajt. köszönöm a segítséget!
#164
Posted 2011. March 27. - 14:42
#165
Posted 2011. March 27. - 02:09
ez.. aztaqrva! gyönyörû!
2002es, Mes ruckus felsõcsõhosszt tudna nekem mondani valaki? guglit már átnéztem, semmi..
Holnap (azaz már ma ) lemérem neked, ha még aktuális.
#166
Posted 2011. February 15. - 20:10
Az én masinám:
ez.. aztaqrva! gyönyörû!
2002es, Mes ruckus felsõcsõhosszt tudna nekem mondani valaki? guglit már átnéztem, semmi..
#167
Posted 2011. February 14. - 22:43
Szerelem elsõ látásra 2001-ben GT Avalanche :-)
késõbb fejlesztés és átépités GT Avalanche:
majd egy új vázra áttelepülés GT i-DXC:
és a maradék alkatrész bedolgozása GT Avalanche 1.0:
a készletek felszámolása után új projekt napjainkban GT Sanction:
10 év alatt elkészült amire vágytam....
késõbb fejlesztés és átépités GT Avalanche:
majd egy új vázra áttelepülés GT i-DXC:
és a maradék alkatrész bedolgozása GT Avalanche 1.0:
a készletek felszámolása után új projekt napjainkban GT Sanction:
10 év alatt elkészült amire vágytam....
#168
Posted 2011. February 14. - 13:24
#169
Posted 2011. January 10. - 14:54
#170
Posted 2011. January 10. - 14:43
Hát elfogult vagyok a témával kapcsolatban mert mióta megvan a ricochetem és tudom mit kibírt ,nagyot nõt a szememben a váz.
De használt bringánál látni kéne milyen állapotban van + a teljes felszereltségét is tudni kéne. Az enyém egy 2003as váz 2006 RS reconnel + full xt kivéve fék ami Avid Juicy3 de nem hiszem 150-nél többet adnának érte. Ennyiért viszont tuti nem adnám el. Aztán megint egy másik kérdés hogy emberek mennyiért hirdetnek 1 bringát és hogy mennyiért lehet eladni.
De használt bringánál látni kéne milyen állapotban van + a teljes felszereltségét is tudni kéne. Az enyém egy 2003as váz 2006 RS reconnel + full xt kivéve fék ami Avid Juicy3 de nem hiszem 150-nél többet adnának érte. Ennyiért viszont tuti nem adnám el. Aztán megint egy másik kérdés hogy emberek mennyiért hirdetnek 1 bringát és hogy mennyiért lehet eladni.
#171
Posted 2011. January 06. - 17:00
#172
Posted 2011. January 01. - 20:33
#173
Posted 2010. December 31. - 14:33
#174
Posted 2010. December 24. - 21:46
#175
Posted 2010. December 24. - 10:03
#176
Posted 2010. October 18. - 11:10
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#177
Posted 2010. October 17. - 21:22
Helló Skacok!
Szeretnék egy GT Zaskar vázat, de sajnos külön nem lehet kapni, legalább is magyar oldalon nem találtam.
Tudnátok esetleg valami tippet adni.
Csak váz kéne 18-as méretben, lehetõleg disc-es alu.
Természetesen haszált is szóba jöhet nem csak az új.
thx.
Szeretnék egy GT Zaskar vázat, de sajnos külön nem lehet kapni, legalább is magyar oldalon nem találtam.
Tudnátok esetleg valami tippet adni.
Csak váz kéne 18-as méretben, lehetõleg disc-es alu.
Természetesen haszált is szóba jöhet nem csak az új.
thx.
#178
Posted 2010. September 23. - 23:40
Grat hozzá! 20k-t látatlanban is megér véleményem szerint. Remélem nem a királyira bíztad a szállítást, a végén egy lestrapált kempinget kapsz! Jólvan, nem cukkollak!
A kifakultat a scannelt katalógus kép alapján írtam. De egy szarul scannelt + tömörített (pdf) ezeréves katalóguskép azért nem igazán jó kiindulási alap.
Patent bringának tûnik, vigyázz rá és használd egészséggel!
BB, Y.
A kifakultat a scannelt katalógus kép alapján írtam. De egy szarul scannelt + tömörített (pdf) ezeréves katalóguskép azért nem igazán jó kiindulási alap.
Patent bringának tûnik, vigyázz rá és használd egészséggel!
BB, Y.
#179
Posted 2010. September 22. - 21:26
Köszönöm az infókat! Megmondom õszintén, hogy ma 20ezerért megvettem (látatlanban)! Holnap hozza a posta! Azt mondod kifakult? A képek alapján nem tûnt fakultnak, de holnap kiderül. Mindenesetre elég gyári állapotban van, remélem jó lesz!
#180
Posted 2010. September 22. - 21:17
Hello!
A színe (kifakult purple rain) és a felszereltsége alapján az 1994-es kiadás. A fotó alapján még a nyereg és a külsõ is gyári! A scannelt katalógusban amibõl kinéztem sajnos nincsenek geometriai adatok, csak általános leírás. (Linkelni nem tudom, saját példány.)
Ezek szerint: Tange 4130-as CrMo fõ háromszög, sima szénacél hátsó. CrMo villa, full Alivio, Araya felnik, GT stucni és kormány. Tömege sztem. kb. 14-15kg körül lehet.
Kis alkuval még meg is érheti!
Üdv: Y.
A színe (kifakult purple rain) és a felszereltsége alapján az 1994-es kiadás. A fotó alapján még a nyereg és a külsõ is gyári! A scannelt katalógusban amibõl kinéztem sajnos nincsenek geometriai adatok, csak általános leírás. (Linkelni nem tudom, saját példány.)
Ezek szerint: Tange 4130-as CrMo fõ háromszög, sima szénacél hátsó. CrMo villa, full Alivio, Araya felnik, GT stucni és kormány. Tömege sztem. kb. 14-15kg körül lehet.
Kis alkuval még meg is érheti!
Üdv: Y.