Szia!
Ha egy nagyon jó elnyühetetlen bringát szeretnél akkor természetesn GT,még nem hallottam például olyat hogy egy GT elrepedt volna.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
GT Bikes
Indította
Iceshark
, 2006. december 18. 13:00
#161
Írta 2011. április 22. - 08:36
#162
Írta 2011. április 06. - 21:47
Ahogy megnézegettem a két bringát mint elfogult GT-s a NOMAD-ra szavaznék (sokkal szebb a váz geometriája:) Árban ha jól látom közel azonosak. Felhasználás tekintetében szerintem biztos nem fogsz csalódni benne, nem hinném hogy a váz megadná magát. Ha lehetõséged van próbáld ki mind a kettõt és válaszd a GT-t :-)
#163
Írta 2011. április 05. - 23:09
sziasztok!
zöldfülû vagyok a témában ezért kérném a véleményeteket. kinéztem egy GT NOMAD nõi bringát. ahogy olvasgattam a fórumot, nem találtam hozzászólást cross kategóriában..azért ebben is jó a GT? a versenytársa egy Rock Machine crossride350-es és el vagyok bizonytalanodva. fõként aszfaltra, túrázni keresek bicajt. köszönöm a segítséget!
zöldfülû vagyok a témában ezért kérném a véleményeteket. kinéztem egy GT NOMAD nõi bringát. ahogy olvasgattam a fórumot, nem találtam hozzászólást cross kategóriában..azért ebben is jó a GT? a versenytársa egy Rock Machine crossride350-es és el vagyok bizonytalanodva. fõként aszfaltra, túrázni keresek bicajt. köszönöm a segítséget!
#164
Írta 2011. március 27. - 14:42
Holnap (azaz már ma ) lemérem neked, ha még aktuális.
köszi, már nem fontos..
#165
Írta 2011. március 27. - 02:09
ez.. aztaqrva! gyönyörû!
2002es, Mes ruckus felsõcsõhosszt tudna nekem mondani valaki? guglit már átnéztem, semmi..
Holnap (azaz már ma ) lemérem neked, ha még aktuális.
#166
Írta 2011. február 15. - 20:10
Az én masinám:
ez.. aztaqrva! gyönyörû!
2002es, Mes ruckus felsõcsõhosszt tudna nekem mondani valaki? guglit már átnéztem, semmi..
#167
Írta 2011. február 14. - 22:43
Szerelem elsõ látásra 2001-ben GT Avalanche :-)
késõbb fejlesztés és átépités GT Avalanche:
majd egy új vázra áttelepülés GT i-DXC:
és a maradék alkatrész bedolgozása GT Avalanche 1.0:
a készletek felszámolása után új projekt napjainkban GT Sanction:
10 év alatt elkészült amire vágytam....
késõbb fejlesztés és átépités GT Avalanche:
majd egy új vázra áttelepülés GT i-DXC:
és a maradék alkatrész bedolgozása GT Avalanche 1.0:
a készletek felszámolása után új projekt napjainkban GT Sanction:
10 év alatt elkészült amire vágytam....
#168
Írta 2011. február 14. - 13:24
#169
Írta 2011. január 10. - 14:54
Kezd összeállni a Zaskarom.
Már csak elsõ váltó, lánc és bowdenezés hiányzik.
Már csak elsõ váltó, lánc és bowdenezés hiányzik.
#170
Írta 2011. január 10. - 14:43
Hát elfogult vagyok a témával kapcsolatban mert mióta megvan a ricochetem és tudom mit kibírt ,nagyot nõt a szememben a váz.
De használt bringánál látni kéne milyen állapotban van + a teljes felszereltségét is tudni kéne. Az enyém egy 2003as váz 2006 RS reconnel + full xt kivéve fék ami Avid Juicy3 de nem hiszem 150-nél többet adnának érte. Ennyiért viszont tuti nem adnám el. Aztán megint egy másik kérdés hogy emberek mennyiért hirdetnek 1 bringát és hogy mennyiért lehet eladni.
De használt bringánál látni kéne milyen állapotban van + a teljes felszereltségét is tudni kéne. Az enyém egy 2003as váz 2006 RS reconnel + full xt kivéve fék ami Avid Juicy3 de nem hiszem 150-nél többet adnának érte. Ennyiért viszont tuti nem adnám el. Aztán megint egy másik kérdés hogy emberek mennyiért hirdetnek 1 bringát és hogy mennyiért lehet eladni.
#171
Írta 2011. január 06. - 17:00
Sziasztok! Szerintetek mennyiért lehetne eladni a ricochetemet? XT, RS DUKExc.
#172
Írta 2011. január 01. - 20:33
#173
Írta 2010. december 31. - 14:33
#174
Írta 2010. december 24. - 21:46
#175
Írta 2010. december 24. - 10:03
#176
Írta 2010. október 18. - 11:10
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#177
Írta 2010. október 17. - 21:22
Helló Skacok!
Szeretnék egy GT Zaskar vázat, de sajnos külön nem lehet kapni, legalább is magyar oldalon nem találtam.
Tudnátok esetleg valami tippet adni.
Csak váz kéne 18-as méretben, lehetõleg disc-es alu.
Természetesen haszált is szóba jöhet nem csak az új.
thx.
Szeretnék egy GT Zaskar vázat, de sajnos külön nem lehet kapni, legalább is magyar oldalon nem találtam.
Tudnátok esetleg valami tippet adni.
Csak váz kéne 18-as méretben, lehetõleg disc-es alu.
Természetesen haszált is szóba jöhet nem csak az új.
thx.
#178
Írta 2010. szeptember 23. - 23:40
Grat hozzá! 20k-t látatlanban is megér véleményem szerint. Remélem nem a királyira bíztad a szállítást, a végén egy lestrapált kempinget kapsz! Jólvan, nem cukkollak!
A kifakultat a scannelt katalógus kép alapján írtam. De egy szarul scannelt + tömörített (pdf) ezeréves katalóguskép azért nem igazán jó kiindulási alap.
Patent bringának tûnik, vigyázz rá és használd egészséggel!
BB, Y.
A kifakultat a scannelt katalógus kép alapján írtam. De egy szarul scannelt + tömörített (pdf) ezeréves katalóguskép azért nem igazán jó kiindulási alap.
Patent bringának tûnik, vigyázz rá és használd egészséggel!
BB, Y.
#179
Írta 2010. szeptember 22. - 21:26
Köszönöm az infókat! Megmondom õszintén, hogy ma 20ezerért megvettem (látatlanban)! Holnap hozza a posta! Azt mondod kifakult? A képek alapján nem tûnt fakultnak, de holnap kiderül. Mindenesetre elég gyári állapotban van, remélem jó lesz!
#180
Írta 2010. szeptember 22. - 21:17
Hello!
A színe (kifakult purple rain) és a felszereltsége alapján az 1994-es kiadás. A fotó alapján még a nyereg és a külsõ is gyári! A scannelt katalógusban amibõl kinéztem sajnos nincsenek geometriai adatok, csak általános leírás. (Linkelni nem tudom, saját példány.)
Ezek szerint: Tange 4130-as CrMo fõ háromszög, sima szénacél hátsó. CrMo villa, full Alivio, Araya felnik, GT stucni és kormány. Tömege sztem. kb. 14-15kg körül lehet.
Kis alkuval még meg is érheti!
Üdv: Y.
A színe (kifakult purple rain) és a felszereltsége alapján az 1994-es kiadás. A fotó alapján még a nyereg és a külsõ is gyári! A scannelt katalógusban amibõl kinéztem sajnos nincsenek geometriai adatok, csak általános leírás. (Linkelni nem tudom, saját példány.)
Ezek szerint: Tange 4130-as CrMo fõ háromszög, sima szénacél hátsó. CrMo villa, full Alivio, Araya felnik, GT stucni és kormány. Tömege sztem. kb. 14-15kg körül lehet.
Kis alkuval még meg is érheti!
Üdv: Y.