Jelentkezz be Regisztrálj
GT Bikes
#21
Posted 2013. June 13. - 22:37
#22
Posted 2013. June 13. - 15:17
#23
Posted 2013. June 13. - 13:34
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#24
Posted 2013. June 13. - 10:24
#25
Posted 2013. June 13. - 10:14
#26
Posted 2013. June 11. - 13:45
#27
Posted 2013. June 07. - 21:30
A régi AMS-bõl meg a GT-bõl/helyett lett az új AMS?
Amúgy csini cangapark!
#28
Posted 2013. June 01. - 07:45
#29
Posted 2013. May 30. - 18:14
#30
Posted 2013. May 30. - 00:25
https://picasaweb.go...344239077081410
pár "szösszenet".a "társról"....
https://picasaweb.go...310687762332530
https://picasaweb.go...958596311746018
https://picasaweb.go...042068444692578
https://picasaweb.go...381343956458114
https://picasaweb.go...750837294428930
https://picasaweb.go...723408185405218
https://picasaweb.go...674161481585410
https://picasaweb.go...191737724765266
https://picasaweb.go...498277258317858
#31
Posted 2013. May 30. - 00:02
És ezt is természetesen!
Köszönöm!
#32
Posted 2013. May 29. - 18:24
Az lenne a kérdésem hogy lenne egy 94-es GT Karakoram bicigli,Shimano Delore lx 3x8 váltó,Shimano fh-rm30-8 kerékagy,GT kormány,Delta Rodi Vision felnivel,törõdést igénylõ állapotban (bovden csere,állítás ,átnézés,stb), mennyit érhet kb ez a bicigli? köszönettel
#33
Posted 2013. May 09. - 22:21
Utána nézve még ezt találtam 6061 Vs. 7005 Aluminum for Bikes | eHow.com az alu ötvözetekrõl, itt azt írják hogy a 7005-ös merevebb és keményebb ezért kevésbé komfortos mint a 6061-es .Illetve még ezt http://tuulparg.eu/K...s7005frames.pdf ezekszerint van a szakító szilárdságban is eltérés 51000psi vs. 45000psi a 7005-ös javára .
behalt a forum vagy mi ?
#34
Posted 2013. May 08. - 13:16
#35
Posted 2013. May 08. - 09:53
Köszi a képeket - bár te sem vagy fotómûvész! bocsi!
Elsõre azért mellbevágó az a stucni hossz. Mennyi, 130-150mm? Nyereg is tökig hátratolva... Ha ez így neked kényelmes én nem szólok bele, csak meglepõ.
Taknyosodás:
a lényeg itt:
Kifáradás (anyagé) - Wikipédia
Az alumínium ötvözetek erre (kifáradás) hajlamosabbak és a mikrorepedések se feltétlenül a felszínen keletkeznek, de "Indurian" legyen a pedálon aki ezt tényleg érzi - szerintem
Ötvözetek:
7005 aluminium alloy - Wikipedia, the free encyclopedia
Szerintem a lényegi különbség, hogy a 7005-öt egyszerûen könnyebb nagy sorozatban gyártani mert nem igényel különleges hõkezelést és könnyebb hegeszteni.
Matrica:
"Kosárba rakom" opcióval sehol. Ha értesz vektorgrafikus szoftverekhez akkor egy pár netrõl letöltött jó minõségû, vagy saját fotó alapján megcsinálod magad a grafikát és keresel egy matricagyáros céget, vagy csomagban kéred a szolgáltatást (õk csinálják a grafikát, de ez nyilván drágább.)
Én nemrég csináltattam magamnak teló matricát (keress vissza picit a hszeimben) és tudom ajánlani a srácot (érd priviben) de én megcsináltam a grafikát. Dobok majd képet a végeredményrõl is csak jussak már végre rendes fotós helyre a pimpelt karával.
Jó tekerést!
[IMG]https://moxgsg.bn1.livefilestore.com/y2pZsxV_I3nRP_wXUloZUb2TAEVIZVo_4HI17-s2EDvKYgG-IbOe8LTp3aanQPVLKrswNv6U-E423240qT0ZKNKMJ1MHWX3GiUSOtkJLD_zMWE/C360_2013-05-07-19-31-46_org-tile.jpg?psid=1https://moxgsg.bn1.livefilestore.com/y2pZsxV_I3nRP_wXUloZUb2TAEVIZVo_4HI17-s2EDvKYgG-IbOe8LTp3aanQPVLKrswNv6U-E423240qT0ZKNKMJ1MHWX3GiUSOtkJLD_zMWE/C360_2013-05-07-19-31-46_org-tile.jpg?psid=1[/IMG]
Igen kicsit gáz a minõsége mert este készült mobillal a kép .Még nem tudom eldönteni hogy milyen színû legyen a felújított vázam Igen 15 cm-s stucni van rajta de nekem kényelmes ,bár túl magas sem vagyok csak 180 cm . Szerintem akkor veszek rá egy db nagy GT felíratott az alsócsõre és egy kis logót a fejcsõre egyébként sem tetszik az "arrowhead" felírat grafikája olyan placsanásos Most hogy már kétszer elvittem hosszabb távon tekerni rájöttem mire szeretném használni túrázgatni,melóba járni semmi vadulás vagy csak mértékkel nekem is van néha hangja a fejcsõnek de ha cserélek benne mondjuk csapágyakat és lezsírozok mindent akkor jól meghúzva remélem megszûnik.
#36
Posted 2013. May 08. - 09:18
És a tieden voltak fejlesztések ? Hogy érted hogy elvolt taknyosodva ? Ezen nem vettem hasonlót észre elég merev az a váz volt egy kross evado 2.0ám azt volt hasonló érzés hajtani . Lehet köze volt ahoz hogy ez egy 7005 alu váz nem 6061 egyes ezért sem repedt . Egyébként sok különbség van a két ötvözet között ?
Yaroslav : hol tudnék eredeti matricát szerezni egy ilyen régi bicóra ? (szépen, gyári feliratokkal) ...
én lecseréltem a kerekeket 2x, mert elkoptak egyszer a csapágyak, egyszer a felnik, a hajtómûvet ugyanígy egy integráltra, mikor mind a 3 tányér elkopott, meg a monoblokk is bekrepált, az lx canti fék tönkre ment, így az kapott egy avid shorty 6-ot, tönkre ment a balos fékváltókar is, így kapott egy nagyon olcsón megszerzett lx fékváltókar szettet, meg egy új nyerget, mert a régi botrányos volt, de már az a nyereg is elhasználódott, plusz a hátsó váltót is le kellett cserélni egy idõ után, mert teljesen elfáradt benne a rugó, meg persze kormány csere is volt biztonsági okokból, és stücni is, mert egy kicsit magasabb és rövidebb kellett az eredetinél
anyagfáradást én ott érzékeltem, hogy egyrészt már recsegett a fejcsapágy környéke, de leginkább akkor, mikor ráültem a szinte új cr-mo gt bravadora és sokkal-sokkal merevebb volt a hajtásnál a váz, ugyanakkor sokkal rugalmasabban csillapította a rezgéseket (ugyanaz a hajtómû, kerekek és gumik lettek átszerelve)
persze, más a vázanyag is, meg eleve egy másik vázról beszélünk, de szerintem a merevségét és rugalmasságát egyszerûen elvesztette a használat folyamán
#37
Posted 2013. May 07. - 23:33
Elsõre azért mellbevágó az a stucni hossz. Mennyi, 130-150mm? Nyereg is tökig hátratolva... Ha ez így neked kényelmes én nem szólok bele, csak meglepõ.
Taknyosodás:
a lényeg itt:
Kifáradás (anyagé) - Wikipédia
Az alumínium ötvözetek erre (kifáradás) hajlamosabbak és a mikrorepedések se feltétlenül a felszínen keletkeznek, de "Indurian" legyen a pedálon aki ezt tényleg érzi - szerintem
Ötvözetek:
7005 aluminium alloy - Wikipedia, the free encyclopedia
Szerintem a lényegi különbség, hogy a 7005-öt egyszerûen könnyebb nagy sorozatban gyártani mert nem igényel különleges hõkezelést és könnyebb hegeszteni.
Matrica:
"Kosárba rakom" opcióval sehol. Ha értesz vektorgrafikus szoftverekhez akkor egy pár netrõl letöltött jó minõségû, vagy saját fotó alapján megcsinálod magad a grafikát és keresel egy matricagyáros céget, vagy csomagban kéred a szolgáltatást (õk csinálják a grafikát, de ez nyilván drágább.)
Én nemrég csináltattam magamnak teló matricát (keress vissza picit a hszeimben) és tudom ajánlani a srácot (érd priviben) de én megcsináltam a grafikát. Dobok majd képet a végeredményrõl is csak jussak már végre rendes fotós helyre a pimpelt karával.
Jó tekerést!
#38
Posted 2013. May 07. - 21:01
nekem egy panterám volt (van), az szerintem ugyanez a váz + villa, csak az már a-head-es meg más a felszereltsége, én nagyon komáltam, jó az ütéscsillapítása és a geometriája is tökéletes volt nekem, plusz a kidolgozása is szép volt, az enyém a végére már nagyon le volt strapálva, festék rajta alig, mindenhol horpadások a vázon, de láthatóan nem repedt meg sehol, bár mikor ráültem az utódjára, egy makulátlan állapotú '96-os acél GT bravadora, akkor érezni lehetett, hogy az pantera aluváza már bizony eléggé el volt taknyosodva, gondolom az anyagfáradás okán
És a tieden voltak fejlesztések ? Hogy érted hogy elvolt taknyosodva ? Ezen nem vettem hasonlót észre elég merev az a váz volt egy kross evado 2.0ám azt volt hasonló érzés hajtani . Lehet köze volt ahoz hogy ez egy 7005 alu váz nem 6061 egyes ezért sem repedt . Egyébként sok különbség van a két ötvözet között ?
Yaroslav : hol tudnék eredeti matricát szerezni egy ilyen régi bicóra ? (szépen, gyári feliratokkal) ...
#39
Posted 2013. May 07. - 10:03
Dobok képeket
http://sdrv.ms/13d9cDa
http://sdrv.ms/13d9eLb
Elvittem ma egy laza két órás kis túrára amiben voltak dombok ,ösvény,földút és nagyon elégedett vagyok ,ez most megváltoztatta a véleményemet nem is fogok rá telót rakni elvagyok merev villán is . A fotón a szebbik oldala látszik a másik oldalon nagyon le van zúzva a hátsó háromszög 1ébként a hátsó fogaskoszorú elégé új állapotban van azt nem rég cserélhették rajta a monoblok se kotyog a váltás is olajozottan mükszik ,a kormánymûbõl jön néha egy kis kotyogó hang de az sem konstans . Szerintem akkor a kormánymûvet nézem meg utána a váz kap egy színterezést és végül veszek rá egy belépõ kategoriás simaono v-féket . Ez a terv ami még ugye változhat Jó tudni hogy mit birtoklok köszi klaszik mtb régi elvek fasza , szerintem jobb helye nem is volt annak a 19000 Ft-nak amit erre költöttem és igazából egy havi kocsi törlesztésem ára is ennyi
nekem egy panterám volt (van), az szerintem ugyanez a váz + villa, csak az már a-head-es meg más a felszereltsége, én nagyon komáltam, jó az ütéscsillapítása és a geometriája is tökéletes volt nekem, plusz a kidolgozása is szép volt, az enyém a végére már nagyon le volt strapálva, festék rajta alig, mindenhol horpadások a vázon, de láthatóan nem repedt meg sehol, bár mikor ráültem az utódjára, egy makulátlan állapotú '96-os acél GT bravadora, akkor érezni lehetett, hogy az pantera aluváza már bizony eléggé el volt taknyosodva, gondolom az anyagfáradás okán
#40
Posted 2013. May 06. - 21:25
http://sdrv.ms/13d9cDa
http://sdrv.ms/13d9eLb
Elvittem ma egy laza két órás kis túrára amiben voltak dombok ,ösvény,földút és nagyon elégedett vagyok ,ez most megváltoztatta a véleményemet nem is fogok rá telót rakni elvagyok merev villán is . A fotón a szebbik oldala látszik a másik oldalon nagyon le van zúzva a hátsó háromszög 1ébként a hátsó fogaskoszorú elégé új állapotban van azt nem rég cserélhették rajta a monoblok se kotyog a váltás is olajozottan mükszik ,a kormánymûbõl jön néha egy kis kotyogó hang de az sem konstans . Szerintem akkor a kormánymûvet nézem meg utána a váz kap egy színterezést és végül veszek rá egy belépõ kategoriás simaono v-féket . Ez a terv ami még ugye változhat Jó tudni hogy mit birtoklok köszi klaszik mtb régi elvek fasza , szerintem jobb helye nem is volt annak a 19000 Ft-nak amit erre költöttem és igazából egy havi kocsi törlesztésem ára is ennyi