Jelentkezz be Regisztrálj

Hírek a nagyvilágból
#4021
Írta 2007. december 12. - 14:51

kiabszottul sokat olvasott es tudja a petofi osszest
de azt nem, hogy mi a kulonbseg a gyok es a hatvany kozott.
mert ez hatvanyra emeles nem gyokvonas
de mindegy
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4022
Írta 2007. december 12. - 14:38

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#4023
Írta 2007. december 12. - 13:35

ha jó a zene akkor arra fox figyelni
ha szar akkor meg idegesít...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4024
Írta 2007. december 12. - 13:06


amúgy tény hogy komolyzenére jobban lehet tanulni mint, tuctucc-ra vagy metálra.
#4025
Írta 2007. december 12. - 13:04

#4026
Írta 2007. december 12. - 13:03

[highlight] The bike way of life [/highlight]
#4027
Írta 2007. december 12. - 12:56

:wtf::clap: Amúgy épp vizsgákra készülök, és inflames-ment..
edit: Már be is raktam a szülõk 'Best of Mozart' cd-jét

#4028
Írta 2007. december 12. - 00:25

Izraeli pénzek a magyar ingatlanpiacon
http://index.hu/gazd...ar/izrbf071206/
...Az ingatlanpiaci szereplõk gyakran offshore cégeken keresztül szereznek tulajdont, gyakran köztes (magyarul: stróman) cég szerepel a nyilvántartásokban.... :hahaha:
vaze, hagyjátok már az autópályát,hadd darabolódjon ugyis fel kell szedni vmit majd dobálni :-))
http://www.sulinet.h...ifada/intif.jpg
#4029
Írta 2007. december 12. - 00:06

Heeee, ott nicht auótpalya, de hasonló mint egy pár éve magyarországon. Lehet >200km/h val is hajtani ( a lyukakat kerülgetve) és 10 euródba fog kerülni, ha megállit a zsarú. Ezen a autópalyan staroltak a MIG amikor a horvátok nem aludtak éjel/nappal. A hadi felszálok pedig papir tekercsel voltak szimulálva, ahova a náto precizan bombázot. Mind 1. 10 eu-ert lehet megnyomni.
Jaja, az nem autópálya csak országút + leálló/menekülõ sáv. Amikor elõszõr jöttek nekem szembe - az én sávomban ofkoz- a hajam égnek állt, aztán rájöttem, hogy ott így szokás.

10 euronál többrõl szoktak mesélni, lehet Neked volt szerencséd. Bár minket meg se állítottak, pedig biztos, hogy többel szaladtam bele a traffiba mint a limit.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#4030
Írta 2007. december 11. - 23:02

A Brno-ba vezetõ autópálya rosszabb mint az elsõ generációs M7-es. Tiszta vonatozás.pont akartam mondani. érdemes ellátogatni szlovákiába, lengyelországba, de akár az olaszokhoz, vagy ausztria egyes részeire is. nálunk nincsenek olyan gyalázatos szakaszok, mint pl az olaszoknál sok helyen.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4031
Írta 2007. december 11. - 22:50

minket 30euróra büntettek meg valahol 70 helyett 130al mentünk.elkaptak a rendõrbácsik...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4032
Írta 2007. december 11. - 22:45

szerbeknél meg 2 sáv plusz egy fél ha egy marha elõz legyen hova letérni.bár olyan mocskosul rossz az ottani autópálya hogy az hihetetlen...
Heeee, ott nicht auótpalya, de hasonló mint egy pár éve magyarországon. Lehet >200km/h val is hajtani ( a lyukakat kerülgetve) és 10 euródba fog kerülni, ha megállit a zsarú. Ezen a autópalyan staroltak a MIG amikor a horvátok nem aludtak éjel/nappal. A hadi felszálok pedig papir tekercsel voltak szimulálva, ahova a náto precizan bombázot. Mind 1. 10 eu-ert lehet megnyomni.
#4033
Írta 2007. december 11. - 22:29

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4034
Írta 2007. december 11. - 22:12

#4035
Írta 2007. december 11. - 20:37

ennyire jó nálunk is van.Autópályához:
http://pix.bikemag.h...88_100_0438.jpg
http://pix.bikemag.h...97_100_0444.jpg
szerintem nem kellene ennyit panaszkodni.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4036
Írta 2007. december 11. - 20:22

http://pix.bikemag.h...88_100_0438.jpg
http://pix.bikemag.h...97_100_0444.jpg
Belgium.
más világ.. (szó szerint is.. sok a bu*i..

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4037
Írta 2007. december 11. - 14:27

Nem értem. Németországaban az esõ nem esik vagy fagy nincs?
Még a végén kiderül hogy a többi országban szárazság van és jóidõ.
Ilyen az idö:
http://www.gernsbach...ote/webcam.html
A Középsö templom ball oldalán fenn a ködbe egy 668m -es "Merkur" a neve.
Ami nincs a képen a ball oldalon 2 x 800-as, 1 x 900-as meg egy 1050-es domb van. 700m a hóhatár ma.
En 130m -en lakok, ugyhogy akár hol kezdem a túrat mindeg felfele megy.
A Környék :
http://www.bilder-ho...h9u-19-jpg.html
#4038
Írta 2007. december 11. - 12:13

#4039
Írta 2007. december 11. - 12:06

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4040
Írta 2007. december 11. - 00:46

de van minden ami itt is van, csak pl bizonyos utakon sokkal jobban szabályozva van, hogy milyen jármûvek is használhatják. itthon a tengelyterhelés - egykét hallott eset esetén - 15 tonna is lenni szokott(merészebbek). külföldön lehet erre tervezik, de itthon nagyon régota 10re , nem régen pedig 11tonnára terveznek – valahol még ennyire se mégis használják a nyergesek…
( hidd el, csak nehézgépjármûvekre méretezik az utakat - személykocsi meg sem kottyan nekik - emliteném a totalcaros cikket amiben a fuvrosokrol és az általuk használt mellékutakrol volt szo - környezõ országokban ugyanis fizetni kell ezért erre jönnek)
Vannak bizonyos amortizácios szintek. (500m enként minõsítik a szakaszokat – hiába láttál 3at is arrafelé - kátyúbol)
Máshol is kialakul kátyú – esetleg gyorsabban reagálnak rá
Ütõkátyuk – láttunk már ilyet: cask 3ad osztályuvá minõsítik vissz a szakaszt az 5bõl –nemcsak itt más országban is
/igazatok van, lehet hogy szar az út, de majd ha ti irányítotok, jobb lesz/
Kieg: egy boeing is leszállhatna a németeknél a pályara, itthon nem
Amerikai pályához képest a német még mindig 2,5x vastagabb
460000eurot költenek az autobahn minen kilométerének az üzemeltetésére és fenntartására évente!!!
Átlagos forgalom : münchen környékén 140000 átlagba, a pályan 45000autó/nap
BETON alapja van – itthon homok:) - 70centi(hõtágulásra szinte egyált nem reagál)
edit: pénzt inkább olyan helyen kellkeresni, mint a termõföld eladása sunyiba(elvett területekrõl), szokásos gázolaj ide öntöm oda öntöm enyémbe is kicsit..
ez mind jól hangzik, de vajon ez került le a földre is autópálya címén? a 35öd rangú kis építési vállakozó által? :chin:
elég megnézni egy itthoni és egy kinti felújítást
