probike és speed way , de Balázséknál ólcsóbb szok lenni, de az ideik úgy tudom elfogytak, jövö évi nm tudom mikor jön, viszont az olcsóbb kell majd legyen mert a dobozos RLC (az oem csak RL) 170 a faktornál. és még lehet hogy van is.A szín nem izgat - bár lenne egy-két ötletem - DeLux v. Supreme talán, már csak a tag miatt is - csere lehetõség pozitívum! TALAS-t meg oem-ben Factoron kívül kinél érdemes megnézni?
Elvileg németországban is van éveleji leárazás, még megnézem ott is. (Bár hülyén néz ki egy ekkora teló kézipoggyászként!)
Jelentkezz be Regisztrálj
Kona
#1441
Posted 2007. October 30. - 23:47
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1442
Posted 2007. October 30. - 23:40
Elvileg németországban is van éveleji leárazás, még megnézem ott is. (Bár hülyén néz ki egy ekkora teló kézipoggyászként!)
#1443
Posted 2007. October 30. - 23:30
attól függ milyen színû vázat szeretnélAkkor a gyári setup ejtve, marad az egyedi. Csak kell egy FOX TALAS teló az orrába. Na meg a 2008-as FOX DHX AIR tag. A többi cuccom megvan hozzá. Mennyi is ez így? Fél milla + egy kicsi?! Spórolás jön...
ha itthon veszed
dawg 260, ebbõl lejön 60-80 a rugóstagra (rp2)meg amit tudsz alkudni
delux és supreme 300 elvileg az a tag (rp23) 90K ami azokban van illetve sztem szõrén cserélhetõ dhx-air-re, mert az is annyi . kintrõl se olcsóbb sztem
talast nem nagyon lehet 150 alatt csak az apróból /most van is 2/ illetve lesz jövöre is oem /nem a faktornál/ az van ekörül .
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1444
Posted 2007. October 30. - 23:22
#1445
Posted 2007. October 30. - 23:19
#1446
Posted 2007. October 30. - 23:11
az már szkandiumból van és ugye az új vázformával - hajlított felsõcsõ- az átlépõ magasság jóval alcsonyabb, a súly az én méretemben 2900 g körül van, jó 200-250 g mínusz a mostanihoz képest, igazából a geóban az egyetlen amit szokni kell az a magas középcsapágy. -de ez ebben a kategóriábian azért majdnem minden fulli dsajátja- és jövõ évi fox dhx air tag kell bele, mert a többivel reménytelenül pogozik, viszont a gyári 200/50 es tag helyett elviseli a 200/57-est is - nem ver bele a linkplate a nyergvázcsõbe- kb egy centivel nõ a rugóút. ja és állítható utas teló, mert lehet ugyan 140-es telóval is mászni, de azért alacsonyuabbal egyszerûbb. -javaslom az én setupomhoz hasonlót -12,8 kg a régi vázzal , pedál nélkül, súlycsoportunkban biztonséggal csökkenthetõ még negyed kilóval szal az új vázzal -fél kiló, de az a könnyités sztem ésszerûtlenül sokba kerül.A 2008-as Dawg is ilyen "mostohagyerek"?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1447
Posted 2007. October 30. - 23:00
#1448
Posted 2007. October 30. - 22:40
oldják meg a mérnökök azért vannak....ésszel, ne erõbõl2600-nál már az sem 85 lenne szerintem.
ha a canyon ki tudja hozni tajvani bili aluból 2760 grammból akkor meg lehet oldani. és kb a canyon nerve ES az egyetlen ami partiban szokott lenni a régi dawg-al.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1449
Posted 2007. October 30. - 22:39
meg az erõsséget és a rugóutat
dawg váz 5"- t mozog Tied 4-et
a fritzek által mért merevség pedig a dawgnál vmi 85 Nm/fok a Tiednél 62 vagy 63
mindig tanul az ember:) kösz az infót.
De hát a Dawg nemhiába brutálisan túlépített, és ez némiképp a súlyán is megmutatkozik nemde?
#1450
Posted 2007. October 30. - 22:33
#1451
Posted 2007. October 30. - 22:30
meg az erõsséget és a rugóutatTigger !
asszem ezek az én gépem paraméterei:)
a középcsapágymagasságot kivéve
dawg váz 5"- t mozog Tied 4-et
a fritzek által mért merevség pedig a dawgnál vmi 85 Nm/fok a Tiednél 62 vagy 63
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1452
Posted 2007. October 30. - 22:27
ha így lenne akkor a dawg váz, ugyanilyen erõsség mellett 2600 g lenne rugóstag nélkül, csapágyazott horst linkes megoldással, és a középcsapágy magassága 320 mm lenne. meg ilyenek
Tigger !
asszem ezek az én gépem paraméterei:)
a középcsapágymagasságot kivéve
#1453
Posted 2007. October 30. - 22:25
ha így lenne akkor a dawg váz, ugyanilyen erõsség mellett 2600 g lenne rugóstag nélkül, csapágyazott horst linkes megoldással, és a középcsapágy magassága 320 mm lenne. meg ilyenekTigger!
Itt a fórumon szerényen osztod nekünk az észt, de ÉN TUDOM, hogy szabad idõdben meg a KONA fõkonstruktõre vagy!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1454
Posted 2007. October 30. - 21:54
Itt a fórumon szerényen osztod nekünk az észt, de ÉN TUDOM, hogy szabad idõdben meg a KONA fõkonstruktõre vagy!
#1455
Posted 2007. October 30. - 11:59
#1456
Posted 2007. October 29. - 23:44
Ha sikerülne a vétel, akkor kora tavasszal kapna egy használt 105-ös felszerelést pár tiagrával olcsósítva.
Nem lenne rossz 2 kona a pincében
Köszönöm a segítséget!
#1457
Posted 2007. October 29. - 23:10
de a 49-es elég kicsike sztem
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1458
Posted 2007. October 29. - 23:01
Én spec. lesz.rom, hogy milyena színe, ha a célnak megfelelõ a gép! De vigyi! A nõi bicó mibenléte nem csak a színben merül ki, hanem a vázgeometria eltérésében is! Inkább erre figyelj, a többi okés!
#1459
Posted 2007. October 29. - 22:57
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1460
Posted 2007. October 29. - 22:55
Újonnan is egész baráti az ára 90ezer, carbon villával, én használtan, de gyakorlatilag új állapotban jutnék hozzá. 49-es méretben, ami kicsinek tûnik (169 cm vagyok), de a vázméret kalkulátor is ilyen méretet ajánl.
http://kerekpar.hu/t.../orszaguti/4872
Egy szó, mint száz: srácok, ti tekernétek ilyen nõi bicajjal ? (igencsak megtetszett).